خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • دانشگاه آلستر

  •  

     دانشگاه آلستر

    University of Ulster

    دانشگاه آلستر، دانشگاهی است که به دلیل برتری، نوآوری و تعامل منطقه ای از شهرت ملی و بین المللی برخوردار است. ما مشارکت های عظیمی در زمینه های اجتماعی، اقتصادی و توسعه فرهنگی ایرلند شمالی ایجاد کرده ایم و نقش عمده ای را در جذب سرمایه های داخلی ایفا می کنیم. فعالیت اصلی دانشگاه در زمینه بازرگانی، به آموزش و یادگیری، گسترش راه های دسترسی به آموزش، تحقیق، نوآوری و انتقال دانش ختم می شود. 

     

    آلبوم عکس ها  

    کمپس ها

    • مرکز شهر بلفاست,
    • کولرین در سواحل شمالی,
    • جردنز تاون در شمال بلفاست,
    • مگی در لندن دری.

    آموزش درجه یک

    دانشگاه آلستر با بیش از 24,000 دانشجو، یکی از بزرگ ترین و با نفوذترین موسسات ایرلند شمالی به شمار می رود و ما از اینکه برای تحصیل این دانشگاه را در نظر گرفته اید، خوشحالیم. تحقیقات مستقل نشان می دهد که اولستر به عنوان یک دانشگاه مدرن، پیشرو، مترقی و کارآفرین با توانایی انجام کارها شناخته می شود. دانشگاه آلستر از این امر خشنود است و اطمینان دارد که از همه این ویژگی ها برخوردار است اما آن را کافی نمی داند. دوره های این دانشگاه همواره بر حسب نیاز دانشجویان و پرسنل و انتظارات آنها بازبینی می شود. آلستر، شیوه های آموزشی با کیفیت، امکانات و حمایت های دانشجویی که از یک دانشگاه مدرن بریتانیایی می توان انتظار داشت را ارائه می دهد و چهار کمپس آن در محیطی با فرهنگ غنی اروپایی و طبیعتی زیبا واقع شده اند.

    کیفیت

    اولستر رویه های شدیدی را برای اطمینان از استانداردهای بالا و کیفیت برنامه ها توسعه داده است که در حال بهبود مستمر و مداوم است. آگاهی از دیدگاه دانشجویان در تمام جنبه های مربوط به ارائه رشته ها، بخشی جدایی ناپذیر از تضمین کیفیت ما است و یک ورودی ارزشمند را برای برنامه ریزی و تدوین برنامه های جدید و به روز رسانی و ارتقاء برنامه های موجود ایجاد می کند. این دانشگاه همچنین تحت نظارت آژانس تضمین کیفیت آموزش عالی (QAA) قرار دارد که یک سازمان ملی تلقی می شود و به منظور تامین منافع عمومی در استانداردهای دقیق مدارک آموزش عالی و  ترغیب به بهبود مستمر در مدیریت کیفیت آموزش عالی تاسیس شد. این کار از طریق همکاری با موسسات آموزش عالی برای تعریف استانداردهای علمی و با کیفیت و با انجام بررسی و نظارت در برابر این استانداردها صورت می پذیرد.

    سومین عملکرد برتر

    دانشجویان اولستر در محیطی درس می خوانند که در آن دانش شکل می گیرد، مورد آزمایش قرار می گیرد و با اشتیاق و تعهد به اشتراک گذاشته می شود. این امر با کیفیت بالای آموزشی و پژوهشی ما تحقق می یابد. فرهنگ شکوفای تحقیقاتی، تایید کننده عملکرد موثر ما در 2008 RAE است. آلستر با 18 رده ارتقا، به 45 دانشگاه از بین 132 دانشگاه پیوست و در جایگاه سومین دانشگاه برتر بریتانیا قرار گرفت. دانشگاه آلستر در سه رشته علوم پزشکی، مطالعات زبان سلتی و پرستاری جایگاه سوم را کسب کرد. نگاهی به رشته های ما بیندازید، خواهید دید که چگونه دانشجویان را برای دنیای آینده آماده می کنیم.

    - دانشگاه آلستر تاثیر مثبتی بر اقتصاد و جامعه ایرلند شمالی دارد و بیش از 3000 پرسنل را با گردش مالی سالیانه بیش از 200 میلیون پوند به استخدام در می آورد.

    -انتقال دانش و فناوری و بهره برداری تجاری از ایده ها، توسط دفتر نوآوری از طریق ابتکارات و پژوهش های در حال انجام و مشاوره با  صنعت و بازرگانی ترویج می یابد.

    -دانشگاه آلستر در افزایش ظرفیت توسعه و پژوهش ایرلند شمالی، مشارکت عمده ای دارد و از صنعت و بازرگانی محلی حمایت می کند. ارزیابی تحقیقاتی سال 2008، دوام و کیفیت تحقیقات و پیشرفتهایی را همواره صورت می گیرد، تایید می کنند.

    دانشگاه آلستر، مشارکت عمده ای را در یادگیری دائمی (از طریق یادگیری الکترونیکی)، گسترش دسترسی به آموزش برای همگان و ارتقای پایه علمی منطقه ایجاد می کند.

    - مشارکت با سایر مراکز آموزشی محلی، ملی و بین المللی ساختگی شده است و دارای یک شبکه همکاری استراتژیک در سراسر جهان است.

    دانشکده ها

    هنر

    دانشکده هنر از 5 آموزشکده تشکیل شده است: هنرهای خلاق؛ تاریخ و زبان انگلیسی؛ فرهنگ و زبان؛ رسانه، فیلم و روزنامه نگاری؛ و آموزشکده تحصیلات تکمیلی پژوهش. دانشکده هنر از طریق این آموزشکده ها، رشته ها و گزینه های خاصی را در بلفاست، کولرین و کمپس های مگی ارائه می دهد.    

    هنر، طراحی و محیط ساخت

    این دانشکده، متشکل از 4 آموزشکده است: طراحی و هنر؛ طراحی و معماری؛ محیط ساخت و تحصیلات تکمیلی پژوهش. این دانشکده از طریق آموزشکده های خود، رشته های آموزشی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و فعالیت های تحقیقاتی در کمپس های بلفاست و جردنز تاون ارائه می دهد.

    محاسبات و مهندسی

    دانشکده محاسبات و مهندسی در سه کمپس این دانشگاه در کولرین، جردنزتاون و مگی فعالیت دارد. این دانشکده از طریق 5 آموزشکده محاسبات و مهندسی اطلاعات؛ محاسبات و سیستم های هوشمند؛ محاسبات و ریاضیات؛ مهندسی و تحصیلات تکمیلی پژوهش اداره می شود.

    زندگی و علوم بهداشت و درمان

    این دانشکده، به لحاظ کیفیت آموزشی، تحقیقاتی و اقدامات علمی که از طریق 7 آموزشکده و 6 موسسه پژوهشی آن انجام می شود، از شهرت بین المللی برخوردار است. آموزشکده های واقع در این دانشکده عبارتند از: علوم پزشکی؛ علوم محیط زیست؛ علوم بهداشت و درمان؛ پرستاری؛ روانشناسی؛ آکادمی ورزش آلستر (سابقا تحت عنوان آموزشکده مطالعات ورزشی)؛ و آموزشکده تحصیلات تکمیلی پژوهش. موسسات تحقیقاتی این دانشکده به علوم پزشکی؛ محیط زیست؛ پرستاری؛ روانشناسی؛ علوم توانبخشی و ورزش اختصاص دارد.

    علوم اجتماعی

    دانشکده علوم اجتماعی در سراسر سه کمپس کولرین، جردنز تاون و مگی از چهار کمپس متعلق به دانشگاه، فعالیت دارد. 8 آموزشکده در این دانشکده واقع است: ارتباطات؛ اقتصاد؛ آموزش؛ حقوق؛ جرم شناسی؛ سیاست و سیاست اجتماعی؛ روانشناسی و مطالعات اجتماعی کاربردی؛ تحصیلات تکمیلی پژوهش؛ و تحصیلات تکمیلی آموزش حقوقی حرفه ای.    

    دانشکده بازرگانی آلستر

    دانشکده بازرگانی آلستر از نه واحد علمی تشکیل شده است.این دپارتمان ها عبارتند از: دپارتمان حسابداری؛ مدیریت و راهبری؛ بازرگانی، خدمات مالی و خرده فروشی؛ مهمانداری و مدیریت توریسم؛ بازرگانی بین المللی؛ بازاریابی، استراتژی و کارآفرینی (با همکاری مرکز کارآفرینی ایرلند شمالی - NICENT)؛ موسسه بازرگانی؛ مرکز تحصیلات تکمیلی و موسسه تحقیقاتی.  

    More Videos

       
    دانلود بروشور

    2012 International

    2010 International

    نظرات دانشجویان
    بریجیت مادن

    من به دلیل جدیت و توجه دانشگاه آلستر به هنر، تلاش هایی که در تمام زمینه های درسی صورت می گیرد، اساتیدی که قصد ارائه بهترینها را به دانشجویان دارند و برنامه زمانی متنوع، تصمیم به تحصیل در این دانشگاه گرفتم. از آنجا که اصالتا اهل یورک شایر (انگلستان) هستم، طبیعتا برای موسسات دیگری هم در آن منطقه درخواست دادم و تمرکز من بر روی رشته رقص بود. اما با دیدن جدول زمانی آنها که فقط دوشنبه تا چهارشنبه را پوشش می داد، شوکه شدم. سپس تصمیم گرفتم در شهر خودم در ایرلند بیشتر بررسی کنم تا ببینم در آنجا وضعیت به چه شکل است و از اینکه دیدم دانشگاه آلستر رشته رقص را در سطوح بالا ارائه می دهد، خوشحال شدم. با دیدن جدول زمانی که از دوشنبه تا جمعه را شامل می شد و امکان تمرینات آخر هفته هم وجود داشت، تحت تاثیر قرار گرفتم. با دیدن افرادی که صمیمی بوده و از من استقبال کردند، دانستم که اینجا جای من است. 

     
       
    map-generator.net

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 12 شهريور 1391
    ویراستار:
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share