خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • رشته های زبان انگلیسی

  • تحصیل در رشته زبان انگلیسی در بریتانیا

    بریتانیا، انجمن برجسته آموزش زبان انگلیسی در دنیا با بیش از 450 عضو است که همگی مورد تایید شورای بریتانیا (British Council) میباشند. این انجمن شامل آموزشگاه های خصوصی زبان، موسسات آموزشی خیریه و مراکز زبان در بیشتر دانشگاهها و دانشکده هاست. سالانه بیش از 600,000 نفر، کشور بریتانیا را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب میکنند.بر طبق آمارهای تخمینی، 35% از کل دانشجویان با هدف تحصیل در رشته زبان انگلیسی به خارج از کشور سفر میکنند. آنچه که این افراد را به تحصیل زبان در بریتانیا تشویق میکند، آوازه آموزش فوق العاده زبان انگلیسی در این کشور، اعتبار جهانی مدارک بریتانیایی و فرصتهایی برای تجربه فرهنگ بریتانیایی در کنار یادگیری زبان آنهاست.  

     بریتانیا، انجمن ملی مراکز معتبر زبان انگلیسی است. این انجمن در سال 2004 از ادغام دو انجمن رسمی خدمات زبان انگلیسی و انجمن بریتانیایی آموزش ملی زبان انگلیسی تاسیس شد، ما در حدود 450 مرکز عضو در آموزشگاه های خصوصی زبان، موسسات آموزشی خیریه و مراکز زبان در بیشتر دانشگاهها و دانشکده ها داریم. تمامی اعضای ما از لحاظ ضوابط بریتانیا مورد تایید هستند که این ضوابط را با همکاری شورای بریتانیا تنظیم میکنیم. شورای بریتانیا ( British Council) ، انجمن برجسته آموزش زبان در دنیاست. از سال 2004 تا کنون به طرز خستگی ناپذیری در تلاش هستیم که جایگاه خود را به عنوان صدای بخش آموزش زبان انگلیسی بریتانیایی تثبیت کنیم و اکنون برای نشان دادن جاذبه های زبان انگلیسی، با شرکای متعددی در سراسر دنیا همکاری میکنیم.

    englishintheunitedkingdom 

     

    در چه رشته ای قصد ادامه تحصیل دارید؟

    دوره های زبان انگلیسی برگزار میشود که با تمام نیازها و سطوح مهارت زبانی متناسب است. در زیر به برخی از انواع اصلی این دوره ها اشاره میشود.

    قصد دارید در کجا تحصیل کنید؟

     در سراسر بریتانیا، موسسات و مراکز آموزش زبان بسیاری وجود دارد که مورد تایید British Council باشندتا سن 16 سالگی، احتمالا زبان انگلیسی را در دوره های تابستانی و در مراکز زبان یا مدارس خصوصی خواهید آموخت. اما اگر بالاتر از 16 سال باشید، انتخابهای بیشتری دارید. آموزشگاههای تخصصی زبان و دانشکده های آموزش عالی و دانشگاهها، از موسسات رسمی و مورد تایید به شمار میروند. در ادامه، به برخی از دوره هایی که باید انتظارش را داشته باشید، اشاره شده است.   

    انگلیسی عادی و فشرده

    یادگیری مهارتهای زبانی برای زندگی در کشورهای انگلیسی زبان. این دوره ها، مهارتهای شنیداری، نوشتاری، صحبت کردن و خواندن شما را تقویت میکنند.  دوره های تمام وقت معمولا به 15 تا 25 ساعت در هفته زمان نیاز دارند. 

    دروس پایه

                                                     

     

    برای تحصیل در دانشگاه یا دانشکده آماده شوید (به عنوان مثال، مقطع کارشناسی). در واحدهای پایه معمولا زبان انگلیسی با دروس تخصصی مربوط به رشته انتخابی شما ادغام میشود. گذراندن واحدهای پایه ممکن است بخشی از شرایط لازم برای پذیرش در رشته های دانشگاهی یا دانشکده باشد.

    انگلیسی برای اهداف خاص (ESP)

    برای اینکه در موقعیتهای کاری مرتبط بتوانید ارتباط و مکالمه موثری داشته باشید، زبان بیاموزید. دوره ها، محدوده وسیعی از تخصصها مانند حقوق، پزشکی، پرستاری، اجرایی، معماری، نمایش، امور سانترال، روزنامه نگاری و مدیریت توریسم را در بر میگیرد. این دوره های تخصصی، تقریبا برای هر نوع محیط کاری برنامه ریزی شده اند.

    زبان بازرگانی

    زبان انگلیسی مناسب با تخصص خود را بیاموزید. زبانی که بتواند به شما در برگزاری سمینارها، جلسات ارائه آثار و در سایر محیطهای کاری مرتبط کمک کند.  دانشکده های منحصر به رشته های بازرگانی، دوره های تخصصی را به افراد متخصص ارائه میدهند و با استناد به اصول صحیح، خود را متعهد به رعایت استانداردهای اجرایی مورد نظر میدانند. این دوره ها معمولا به صورت فشرده برگزار میشوند.

    تعطیلات بزرگسالان

    در حین لذت بردن از فعالیتهای اجتماعی، ورزشی و فرهنگی رشته خود، یک زبان بیاموزید. برای افراد 18 سال به بالا.

    تعطیلات زبان آموزان جوان

     

    واحدهای تابستانی متنوع برای دانش آموزان 8 تا 17 سال. انگلیسی را تمرین کنید و مهارتهای مکالمه خود را در یک محیط انگلیسی زبان تقویت کنید.دوره های تابستانی شامل فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و ورزش میشود. شما میتوانید دوستانی از سراسر دنیا پیدا کنید.

    زبان انگلیسی همراه با مهارتهای دیگر

     

    این واحد ترجیحا به تمرین زبان انگلیسی در کلاس میپردازد تا یادگیری آن و در واقع، به یادگیری زبان انگلیسی به علاوه مهارتها یا سرگرمیهای دیگر است. همزمان با گذراندن دروس دانشگاهی یا فنی و حرفه ای یا سرگرمیهایی مانند طراحی و هنر، تجارت، مدیریت توریسم، آشپزی، فوتبال یا گلف، زبان انگلیسی را بیاموزید.

    تدریس در منزل

    انگلیسی را بر پایه آموزش خصوصی در منزل استاد و به عنوان یکی از اعضای خانواده او بیاموزید. آموزش در منزل، شما را در زبان انگلیسی غرق میکند و مهارت زبانی شما را در مفاهیم صحیح افزایش میدهد.

    تدریس خصوصی

    تدریس خصوصی - استاد و یک دانش آموز. این روش، امکان برگزاری کلاس با برنامه ای صحیح و شخصی برای روزها و هفته هایی که در نظر دارید را فراهم میکند. تدریس خصوصی را میتوان با دوره های دیگر ادغام کرد بنابراین، میتوانید به هدفهایتان در یادگیری زبان رسیده و از بودن به عنوان بخشی از گروه سود ببرید.   

    دوره هایی مخصوص اساتید زبان انگلیسی

    پیشرفت استاد و دوره هایی که منتهی به دریافت گواهینامه میشود - از گواهینامه های کارشناسی ارشد تا سطح دکترا. این دوره ها شامل زبان و روش شناسی، روشهای خلاقانه تدریس، فرهنگ معاصر و استفاده از تکنولوژیهای چند رسانه ای در دروس است. همراه با ایده های جدید برای خود و دانش آموزان به کلاس بازگردید.

    سابقه کار

    در کلاس بیاموزید، و سپس در یک محیط کاری تمرین کنید و یا به عنوان یک کارآموز در یک شرکت بریتانیایی فعالیت کنید. گزینه های سابقه کاری، پکیج کاملی را ارائه میدهد: آمادگی آموزشی، گواهینامه های معتبر بین المللی و سوابق آموزش حین خدمت.

    آمادگی برای امتحان

    دورده هایی که در پایان، گواهینامه اعطا میکنند، در سراسر دنیا معتبرند. نکات و تکنیکهای امتحان را برای موفقیت و کسب رتبه های بالا بیاموزید. 

    انگلیسی برای تحصیلات دانشگاهی(EAP)

    خود را برای موفقیت در تحصیلات عالی آماده کنید (مثلا اگر برای پذیرش در یک دانشگاه یا دانشکده اقدام کرده اید). مهارت زبان انگلیسی خود را در مفاهیم دانشگاهی تقویت کنید و تکنیکها و مهارتهای مطالعه مانند نت برداری، بحث و گفتگو، خواندن و نوشتن آکادمیک و روشهای تحقیق را بیاموزید.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    آموزشکده های خصوصی زبان

    آموزشکده های خصوصی زبان، معمولا دوره های مختلف زبان انگلیسی را ارائه میدهند. برخی از این دوره ها مخصوص آموزش به زبان آموزان جوان یا مدیران بازرگانی است و برخی دیگر، با کارشناسان زبان برای اهداف خاص یا دوره های زبان انگلیسی همراه با مهارتهای دیگر، همکاری دارند. آموزشگاه های زبان غالبا مهارتها را در تمام سطوح و به صورت تمام وقت و پاره وقت ارائه میدهند. Short,برنامه های کوتاه مدت، دراز مدت و تابستانی معمولا در این آموزشکده ها برگزار میشود و شما میتوانید زمان شروع دوره را انتخاب کنید.

    دانشکده های خصوصی

    این دوره ها به شما امکان میدهند که مباحث متفاوتی را مطالعه کنید و در تمامی فعالیتها از زبان انگلیسی استفاده کنید. برخی از این دانشکده ها، برنامه های فوق العاده تابستانی نیز ارائه میکنند.

    موسسات آموزش تکمیلی

    دوره های تمام وقت و پاره وقت برای از مبتدی تا پیشرفته. در این موسسات، آموزشهای عملی و واحدهای دانشگاهی در کلاسهایی برگزار میشود که بسیاری از دانشجویان، زبان انگلیسی را مانند زبان اول صحبت میکنند. گاهی یادگیری زبان در کنار مباحث دیگر درسی، English Plus خوانده میشود.

      career-based training

    موسسات آموزش عالی

    در این موسسات دوره های تمام وقت و پاره وقت ارائه میشود. مهارت زبانی شما باید در حد متوسط یا بالاتر باشد. بسیاری از موسسات آموزش عالی، به طور تخصصی بر روی آموزش زبان انگلیسی برای تحصیل در دانشگاهها و دروس پایه کار میکنند.

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 21 تير 1391
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share