خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • تحصیل در دانشگاه لینکلن

  • Lincoln University

    دانشگاه لینکلن

    دانشگاه لینکلن، دانشگاهی تخصصی در نیوزیلند محسوب می شود. این دانشگاه دولتی بوده و از اساسنامه نیوزلند پیروی می کند و 100 درصد خود را متعهد به ایجاد تغییر در مردم و اقتصاد این کشور می داند. مسلما هیچ دانشگاه دیگری در نیوزیلند ارتباطی تا این حد مستقیم با اقتصاد و افراد مسئول در آن نداشته است. 

    تاریخچه

    لینکلن سومین دانشگاه قدیمی نیوزیلند به شمار می رود. این دانشگاه، در سال 1878 به عنوان دانشکده کشاورزی تأسیس شده، و به دانشکده کنتربری پیوسته بود، که در سال 1880 برای اولین بار به پذیرش دانشجویان پرداخت. در 1896، دانشکده کشاورزی، به عنوان مهم ترین صادر کننده نیوزلند، از دانشکده کنتربری جدا و به عنوان دانشکده کشاورزی کنتربری و با هیئت حاکم خود، مستقلاً مشغول فعالیت شد. در سال 1961، دانشگاه رسماً به دانشکده لینکلن تغییر نام داد و به یکی از دانشکده های تشکیل دهنده دانشگاه کنتربری تبدیل شد. دانشگاه لینکلن در سال 1990 به طور رسمی از دانشگاه کنتربری جدا و امروزه به دانشگاه ملی مستقلی تبدیل شده است. 

    از حسابداری تا زراعت انگور

    دوره های تحصیلی این دانشکده، همگام با رشد اقتصادی در نیوزلند، دارای طیف متنوعی از رشته ها است. برنامه های تخصصی دانشگاه لینکلن امروزه دانشجویان علاقمند به علوم، علوم اجتماعی و اقتصاد را از سرتاسر نیوزلند و بیش از 60 کشور جهان، به خود جذب می کند. در این دوره گواهینامه ها، دیپلم، لیسانس و مدارک کارشناسی ارشد در رشته زراعت و کشاورزی، تجارت، مدیریت زیست محیطی و برنامه ریزی، محوله سازی، مدیریت ورزشی و تفریحی، علوم، نرم افزار و فناوری اطلاعات، گردشگری و زراعت انگور و صنعت شرابسازی ارائه می شود.

    آموزش بر پایه پژوهش

    یکی از دلایل اصلی موفقیت این دانشگاه، ترکیب منسجم مباحث نظری و عملی در برنامه های آموزشی است. کارفرمایان سطوح بالایی عملی این دوره ها را تأیید کرده و تدریس مباحث نظری این دانشگاه نیز با پژوهش هایی در سطح جهانی صورت می گیرد. هیچ دانشگاه دیگری در نیوزیلند  به ازای هر عضو تمام وقت هیات علمی برای پژوهش، نرخی تا بدین حد بالا نپرداخته است

    دانشگاه لینکلن، مدیریت پژوهشی ملی و بین المللی طیف وسیعی از حوزه ها را بر عهده دارد. پردیس این دانشگاه به طور خاص، میزبان واحد پژوهش اقتصاد و کشاورزی (AERU)، مرکز راه حل های محاسباتی پیشرفته (CfACS)، گردشگری، مرکز پژوهش تفریحی ​​و آموزشی (TRREC)، مرکز کیفیت خاک و محیط زیست و مرکز حفاظت از طبیعت اسحاق (Isaac) است

    این دانشکده، پایگاه مرکز ملی فن آوری های پیشرفته حفاظت از محیط زیست، یکی از تنها هفت مرکز پژوهشی دولتی در نیوزلند و تنها مرکز جزیره جنوبی محسوب می شود. این مرکز نقش مهمی در پژوهش های حفاظت از محیط زیست در نیوزلند دارد و با تحقیقات کشاورزی، محصول و غذا و دانشگاه مسی در ارتباط است

    ارتباطات بین المللی 

    دانشگاه لینکلن از نظر بین المللی با نهادهای مکمل در آسیا، خاور میانه، اروپا و آمریکا از اتحادی علمی برخوردار است. این اتحاد از روابط علمی جمایت کرده و موجب افزایش فرصت های آموزشی برای کارکنان، دانشجویان و کسانی می شود که در حوزه تحقیقات پیشرفته فعالیت می کنند.  به عنوان نمونه می توان به  ارتباط با دانشگاه منابع طبیعی و علوم کاربردی بوکو (BOKU) در وین اتریش اشاره کرد، که تنها ارائه کننده مقطع کارشناسی ارشد این رشته در عرصه های بین المللی محسوب می شود.  

    کارکنان و هیئت های علمی

    سه هیئت علمی، مطالعات مقدماتی و مرکز زبان انگلیسی، مسؤلیت تدریس و پژوهش را در این دانشگاه بر عهده دارند. هیئت علمی مسؤل نتایج و خروجی آموزش، از جمله قابلیت های پژوهشی و آموزشی است. مطالعات مقدماتی و مرکز زبان انگلیسی برای کسانی ارائه می شود که برای ورود و تحصیل در دانشگاه لینکلن و فراگیری زبان انگلیسی برای مقاصد علمی (EAP) واجد شرایط نبوده و برای دانشجویانی طراحی شده که مایل به تحصیل در زبان انگلیسی با مقاصد علمی بوده و شرایط ورود به  زبان انگلیسی دانشگاه را دارند. آموزش و پژوهش این دانشگاه توسط اعضای ستاد همگانی دانشگاه لینکلن اداره می شود.

    کشاورزی و علوم زیستی به ارائه  آموزش و پژوهش را در حوزه هایی مانند: علوم دامی، غذا و شراب، تغذیه و سلامت، علوم فیزیکی و خاک، ریاضی کاربردی، آمار و مدل سازی محاسباتی، بیوشیمی و زیست شناسی سلولی، میکروبیولوژی، سم شناسی،زراعت وعلوم گیاهی، علوم غذایی، باغبانی، مدیریت مزرعه و محصولات کشاورزی، کشت و بیوتکنولوژی، کنترل بیولوژیک، تنوع زیستی، امنیت زیستی، حفاظت از محیط زیست، حیات وحش و زیست شناسی تهاجم، حشره شناسی، ژنتیک قارچی، مدیریت یکپارچه آفات، طبقه بندی بی مهره گان، سیستماتیک مولکولی، آسیب شناسی  گیاهی، فن آوری بذر، سلامت خاک، بوم شناسی شهری، جنگلی و زیست محیطی، می پردازد. دانشجویان فارغ التحصیل از این دوره ها به سادگی استخدام شده و یا به ادامه تحصیل می پردازند. آن ها در حوزه های مختلف و در سرتاسر دنیا فعالیت می کنند.  

    دانشکده بازرگانی در زمینه های حسابداری، کشاورزی، مدیریت و حقوق بازرگانی، اقتصاد، اقتصاد جنگلداری، امور مالی، مدیریت هتل، توسعه بین المللی ، بازاریابی، مدیریت زنجیره تامین و املاک، به ارائه خدمات تخصصی و پژوهشی و آموزشی کیفی می پردازد. 

    این دانشکده  در همکاری نزدیک با صنعت، دولت، نهادهای حرفه ای و مصرف کنندگان نهایی، از یک برنامه تحقیقاتی فعال و قابلیت هال اثبات شده ای برخوردار است. برنامه های بازرگانی این دانشکده در حسابداری به تأیید NZICA، مؤسسه رسمی حسابداران نیوزلند، CPA استرالیا،  انجمن حسابدارن متخصص، ACC و انجمن حسابداران رسمی رسیده است. برنامه های مدیریت املاک و ارزش یابی آن نیز مورد تأیید PINA،    موسسه املاک نیوزیلند و VRB و هیئت ثبت قیمت گذاران است. رشته کارشناسی مدیریت تامین زنجیره دانشگاه لینکلین، اولین و تنها رشته معتبر دانشگاه نیوزلند است که مورد تأیید CIPS، موسسه رسمی خرید و عرضه است.

    محیط زیست، طراحی و جامعه نیز آموزش و پژوهش تخصصی خود را در رشته های مدیریت و سیاست زیست محیطی، برنامه ریزی شهری و منطقه ای، محوطه سازی، گردشگری، مهندسی منابع طبیعی، مدیریت و سیاست پارک ها، تفریح ​​و سرگرمی، مدیریت ورزشی، جغرافیای انسانی، تاریخ، فلسفه، روانشناسی، جامعه شناسی، نرم افزار و فناوری اطلاعات، سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS)، مائوری و مطالعات بومی، مدیریت حمل و نقل و برنامه ریزی ارائه می کند.

    هیئت علمی این دانشگاه مسئول نظارت بر برنامه های علمی، دوره های تحصیلی دانشجویان و تضمین کیفیت دانشگاهی است.
     
     

     

     

    مکان های اقامتی

    گزینه های بسیاری برای اقامت دانشجویان وجود دارد که می تواند شامل زندگی در خانه، آپارتمانی مشترک و یا زندگی در پردیس و یا خوابگاه ها باشد. زندگی در خارج از پردیس، در یک خانه خصوصی و یا آپارتمان اجاره ای  و یا زندگی در خانه خانواده های بومی، گزینه های دیگری است که دانشجویان می توانند انتخاب کنند. 

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 15 مهر 1391
    ویراستار:
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share