خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • تحصیل در موسسه تکنولوژی وایکاتو

  • Waikato  Technology Institute

    مؤسسه تکنولوژی وایکاتو

    مؤسسه فناوری وایکاتو (Wintec)، به ارائه آموزش حرفه ای - محور و خلاقانه،  با کیفیتی بالا می پردازد. هدف این مؤسسه رفع نیازهای بازرگانی و صنعتی و پرورش فارغ التحصیلانی آماده به کار و استخدام است. Wintec در برنامه های ترکیبی خود به عنوان یکی از قوی ترین ارائه دهنده گان آموزشی در منطقه و سراسر کشور شناخته شده است. وسعت "منطقه Wintec"  به انسجام برنامه های خاص مربوط به مدارک  ملی مختلف  و ارائه خدمات بستگی دارد. (همیلتون، NZ)

     

    بهداشت و عملکرد اجتماعی

    بهداشت و درمان

    مراقبت های بهداشتی تخصصی باعث تغییر و تحول در زندگی انسان ها و دگرگونی های واقعی شده است. افراد با برخورداری از تخصص و نظارت لازم و ساعت های کار انعطاف پذیر به بهبود تندرسی هزاران نفر می پردازند. Wintec جدیدترین تکنولوژی، اساتید شایسته صنعتی و مدارک شناخته شده در هر نقطه از جهان را برای دانشجویان خود به ارمغان می آورد. 

    با مراجعه به لینک های مربوط به رشته های پرستاری، مامایی و یا کاردرمانی  می توانید برنامه و گزینه های شغلی مربوط به آن ها را مشاهده نمایید. .

    عملکرد اجتماعی

    همکاری با افراد، زوج ها، خانواده ها، گروه ها و جوامع، به پشتیبانی و دفاع از آن ها و کوشش در جهت تغییر در جامعه منتهی می شود. Wintec شما را با دانش، مهارت ها و مدارک  لازم برای ایجاد یک تفاوت مثبت در زندگی مردم و جامعه، آشنا می کند.

    با مراجه به لینک عملکرد اجتماعی، می توانید برنامه و گزینه های شغلی مربوط به آن را مشاهده نمایید. 

    بازرگانی و مدیریت

    دنیای تجارت، دنیایی از فرصت های مختلف است. شما می توانید تقریباً در هر صنعتی کار کنید، عضوی از بزرگترین شرکت های دنیا  و یا در زمینه های مورد علاقه خود مانند حسابداری، منابع انسانی، امور مالی، بازاریابی و مدیریت، متخصص باشید. Wintec با ترکیب آخرین تکنولوژی، اساتید شایسته صنعتی و مدارک شناخته شده، دقیقاً به نیازهای شما پاسخ می دهد.

    با مراجه به لینک های مدیریت و محاسبات بازرگانی و یا مدیریت بازرگانی، می توانید برنامه و گزینه های شغلی مربوط به آن ها را مشاهده نمایید. 

    ورزش

    کار با کودکان و بزرگسالان، در فضاهای داخلی و یا خارجی، در هر رشته ورزشی که در دنیای ورزش و آموزش انتخاب می کنید، بسیار شگفت انگیز و مطلوب است. هر روز که کار خود را شروع می کنید، این فرصت را دارید تا در زندگی دیگران تغییر و تفاوتی واقعی ایجاد کنید. آموزش در Wintec برابر با کسب مدرک رسمی بین المللی و شروع آینده ای روشن است.  

     با مراجه به لینک های علوم ورزشی و توسعه و تناسب اندام و تفریح در فضای باز می توانید برنامه و گزینه های شغلی مربوط به آن ها را مشاهده نمایید. 

    آموزش

    از آموزش و مراقبت خردسالان تا تدریس در مؤسسه ای مانند Wintec، در جهان آموزش، هدف نهایی ارائه اطلاعات و الهام بخشی، به یک صورت است. در Wintec می توانید از تجارب شخصی برخی از مدرسین الهام بخش در عرصه بازرگانی برخوردار شوید. 

    با مراجه به لینک های  آموزش اوایل دوران کودکی ، آموزش حرفه ای یا آموزش بزرگسالان  می توانید برنامه و گزینه های شغلی مربوط به آن ها را مشاهده نمایید.  

    علم و مهندسی

    گاهی شما در دنیای علم و مهندسی، در ساخت برخی از زیربناهای بزرگ جهان، نقش مهمی ایفا میکنید و یا می توانید به کشف و جستجوی راه حل هایی برای مشکلات مهم جامعه بپردازید، پروژه هایی را مدیریت و تخصص لازم را در رشته خود کسب کنید. آنچه هر روز انجام می دهید می تواند تغییرات بسیاری را برای نسل های بعدی به ارمغان آورد. Wintec  با ترکیب آخرین تکنولوژی، اساتید شایسته صنعتی و مدارک شناخته شده، شما را برای مسیری که در پیش دارید آماده می کند. 

    با مراجه به لینک های علوم فن آوری، مهندسی عمران، مهندسی برق و یا مهندسی مکانیک می توانید برنامه و گزینه های شغلی مربوط به آن ها را مشاهده نمایید.   

    هنرهای تجسمی، طراحی، ارتباط و موسیقی

    دنیای هنر رسانه چالش انگیز، الهام بخش، ناامید کننده و گاهی راضی کننده است و همین احساسات شدید است که شما را به خود علاقمند می کند. در این دنیا، نه تنها موفقیت به معنای ساده پول درآوردن، بلکه توانایی شما برای ترکیب کارها، نقش و استعداد شما در یک زندگی خیالی است. نقطه شروع تمامی این ها دقیقاً در Wintec است. شما عضوی از بخشی از یک جامعه خلاق، و الهام گرفته از انسان های اطراف خود بوده و همکاری با دانشجویان رشته های دیگر هنر رسانه، ایده هایتان را احیا می کند. Wintec  با ترکیب آخرین تکنولوژی، اساتید شایسته صنعتی و مدارک شناخته شده، شما را برای مسیری که در پیش دارید آماده می کند. 

    همچنین با مراجه به لینک های ارتباط، هنرهای تجسمی، طراحی مد، گیاه شناسی، طراحی داخلی، محوطه سازی و یا موسیقی می توانید برنامه  دیگر و گزینه های شغلی مربوط به آن ها را مشاهده نمایید.   

     
    فن آوری باغبانی، درختکاری، زراعت و دام 

    کار کردن در یک محیط خوشایند و حفظ گیاهان اطراف ما برای نسل های آینده و بهبود زندگی حیوانات، از اهمیت بسیاری برخوردار است.  در دنیای این حرفه، هر روز برای شما متفاوت خواهد بود و فرصت تازه ای را برای ایجاد تغییر خواهید داشت. Wintec در تمامی زمینه های مربوط به فن آوری باغبانی و دام،  با ترکیب آخرین تکنولوژی، اساتید شایسته صنعتی و مدارک شناخته شده، شما را برای مسیری که در پیش دارید آماده می کند. 

    فن آوری اطلاعات و کامپیوتر

    این رشته مهیج انگیز، تقریباً در هر صنعتی کارآیی دارد. تهیه و تدوین برنامه های کامپیوتر، طراحی وب سایت، حل مشکلات کامپیوتری، بازی، کار سیستم های بازرگانی و ICT مربوط به آن ها، دنیایی از تخصص بوده و یک شروع خوب می تواند شما را به اهداف خود برساند. Wintec در تمامی زمینه های مربوط به فن آوری باغبانی و دام،  با ترکیب آخرین تکنولوژی، اساتید شایسته صنعتی و مدارک شناخته شده، شما را برای مسیری که در پیش دارید آماده می کند. 

    مشاغل

    شما به عنوان برنامه نویس می بایست به نوشتن، تست، توسعه و نگهداری برنامه های نرم افزاری کامپیوتر بپردازید، بنابراین کار شما می تواند شامل هر چیز از صحبت با مشتری گرفته تا کار کردن روی مشخصات طراحی، برنامه ریزی برنامه های متناسب با یکدیگر و سپس نوشتن برنامه برای شناسایی خطاها و همچنین حفظ و ارتقاء برنامه ها باشد.

    مدیر سیستم تنها کسی است که مسئول رسیدگی به سخت افزار، نرم افزار، شبکه و سیستم عامل کامپیوترهای یک سازمان است. شما به عنوان یک مدیر سیستم در روز کاری خود می بایست به نصب سخت افزار یا و نرم افزارها، راه اندازی شبکه های کامپیوتری  و سیستم های عامل، تحقیق و اجرای فن آوری و یا آموزش افراد جدید در استفاده از سیستم های کامپیوتری بپردازید.
     
    برخی از افراد، ذاتاً از موهبت دانستن چگونگی عملکرد یک کامپیوتر برخوردار هستند. اگر شما یکی از آن افراد هستید می توانید در آینده  نقش تکنسین سیستم های کامپیوتری را برعهده بگیرید.  کار شما مونتاژ، نصب، نگهداری و تعمیر سخت افزار کامپیوتر و نرم افزار کامپیوتر است. توانایی شما برای شناسایی و حل مشکلات، برای هر سازمانی ارزشمند است. 
     
    معمار نرم افزار ضامن ارتقای نرم افزار سازمان خود برای امور کلی آن است. بنابراین نقش شما در این میان آنالیز و طراحی نرم افزار و نظارت بر توسعه هر سیستم نرم افزاری جدید است. روز کاری شما می تواند صرف ارزیابی برنامه های کاربردی نرم افزار، ایجاد طرح های معمارانه برای ترسیم ساختار برنامه نرم افزارهای جدید، ساخت نمونه اولیه، آزمایش و بررسی نرم افزار ... و پس از آن رفع هر گونه مشکل است.
     
    اگر شما از ارائه راه حل های حرفه ای لذت می برید، پس برای شغل تحلیلگر سیستم و یا  تحلیلگر تجاری ساخته شده اید! کار تحلیلگر سیستم تحقیق روی سیستم ها و روش هایی که سازمان از آن استفاده می کند و سپس در مورد اینکه چه برنامه کامپیوتری می تواند بهره وری تجاری سازمان را بهبود و پیشرفت دهد، تصمیم گیری می کند. 

    طراح وب سایت، اغلب به  ساخت و پشتیبانی  وب سایت می پردازد. روز کاری شما در این میان می تواند شامل ملاقات با یک مشتری و صحبت در مورد شرایط و اهداف وب سایت آنان، ارتباط با برنامه نویسان، طراحان و مدیران سیستم برای توسعه محتوای عملی و عناصر بصری، برنامه ریزی در مورد ساختارها و طرح فنی باشد. برای تکمیل محصول نهایی می بایست میان جنبه های فنی، بصری و محتوا به یکپارچگی رسید.

    شما به عنوان مهندس شبکه سیستم های کامپیوتری کار مونتاژ، نصب، نگهداری و تعمیر سخت افزار کامپیوتر، نرم افزار و تجهیزات مرتبط را بر عهده دارید. روز کاری این افراد صرف برنامه ریزی و اجرای شبکه، شناسایی و حل مشکلات کامپیوتر، به روز رسانی و تعمیر تجهیزات، اجرای برنامه های تست و نگهداری سوابق دقیق از نرم افزار و تجهیزات می شود.

    برنامه های تحصیلی

    اندازه گیری و کنترل صنعتی در خودرو سازی، ساخت و ساز، لوله کشی، مهندسی مکانیک و برق

    کار کردن به عنوان یکی از موفق ترین مدیران ارشد که تجارت خود را در نیوزلند راه اندازی کرده، امتیاز بسیاری به همراه دارد. شغل و درآمد شما به عنوان یک تاجر موفق، نه تنها در نیوزلند، بلکه در در گوشه از دنیا،  به معنای واقعی تضمین شده است! شما می توانید کسب و کار و درآمد بالقوه بی حد و اندازه، داشته باشید.

    هتلداری، زیبایی، گردشگری، تناسب اندام، تفریحات فضای باز و ماساژ

    کشتی های دریایی، مکان های عجیب و غریب، زرق و برق، ماجراجویی، در این صنایع، دنیا به کام شما است. شما می توانید در هر گوشه از دنیا برای دیگران و خود، در مکان های جدید و مشتریان جدید کار کنید، و هر روز تجربه متفاوتی کسب کنید. برای این منظور، Wintec بهترین نقطه شروع است.  Wintec  با ترکیب آخرین تکنولوژی، اساتید شایسته صنعتی و مدارک شناخته شده، شما را برای مسیری که در پیش دارید آماده می کند. با مراجه به لینک های زیبایی، آرایش مو، هتلداری، گردشگری و جهاگردی، مدیریت رویداد، تناسب اندام و تفریحات فضای باز، ماساژ و آشپزی حرفه ای می توانید برنامه و گزینه های شغلی مربوط به آن ها را مشاهده نمایید.    

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 19 مهر 1391
    ویراستار:
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share