خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • تحصیل پیش دانشگاهی در پلی تکنیک اوتاگو

  • Otago Polytechnic Inst

    تحصیل در دوره پیش دانشگاهی مؤسسه پلی تکنیک اوتاگو  

    این مؤسسه پیش دانشگاهی با ارائه طیف وسیعی از رشته ها می تواند سکوی پیشرفت دانش آموزان به مقاطع بالاتر تحصیلی به شمار رود. 

    کارکنان مجرب اوتاگو، دانش آموزان را در مسیر تحصیلی خود که از دوره پیش دانشگاهی آغاز و به مقاطع دانشگاهی ختم می شود، راهنمایی و کمک می کنند. تحصیل در دوره پیش دانشگاهی این مؤسسه، راه بسیار خوبی برای یافتن دوستانی جدید و تجربه فرهنگ نیوزیلند است.

    برنامه های آموزشی
    مدت زمان:
    شش ماه برای هر سطح، تمام وقت، با گزینه های پاره وقت
    مکان: Dunedin
    آموزش از راه دور:  خیر
    سطح: 2 و 3
    شروع : فوریه و جولای
    زمان درخواست: فوریه و جولای 

    آیا برای آمادگی در اشتغال به دنبال توسعه مهارت های هر چه بهتر خود هستید؟ و شاید هم از آموزش فاصله گرفته و اکنون به دنبال راهی ساده برای بازگشت به محیط های آموزشی و یا کار هستید. 

    مهم نیست که در چه وضعیتی هستید، ما می توانیم شما را در تحقق اهدافتان یاری کنیم. مشاغل مهیج بسیاری انتظارتان را می کشد و مهارت ها و مدارک مرتبط به آن ها، افق های وسیعی از امکانات را مقابل شما باز می کند. بسیاری از مدارک ما هم در نیوزلند و هم در عرصه های بین المللی معتبر و شناخته شده است و همین امکان پیدا کردن شغل مناسبی حتی در خارج از کشور را برای شما فراهم می کند.  با شرکت در این دوره اعتماد به نفس، مهارت و دانش لازم را برای موفقیت خود تضمین کنید و بدانید که هیچ چیز غیر ممکن نیست! 

    این دوره به دانش آموزان در بهبود زبان انگلیسی، ریاضیات، توسعه مهارت های شخصی و مهارت کامپیوتر کمک می کند و برای رفع نیازهای فردی آن ها طراحی شده است. دانش آموزان در این دوره های می توانند در رشته هایی نظیر هتلداری، بازرگانی، فناوری اطلاعات، باغبانی و مطالعات خلاق تحصیل کنند. آموزش در محیطی حمایتی با راهنمایی کارکنانی مجرب و بهره مندی از برنامه های انعطاف پذیر همه و همه به شما کمک می کند تا تحصیل را با زندگی روزمره خود هماهنگ کرده و بتوانید در برنامه های تمام وقت، پاره وفت، سالانه و یا ترمی ما ثبت نام کنید.  

     

    مدت زمان: شش ماه برای هر سطح، تمام وقت، با گزینه های پاره وقت
    مکان: Dunedin (سطح 1 تا 4 ، و برخی از دوره های مربوط به سطح 5) 
      Auckland (سطح 1 تا 4)
    آموزش از راه دور: خیر
    سطح: 1،2،3 و 4
    شروع: نوامبر، فوریه و جولای
    زمان درخواست: حداقل دو هفته پیش از تاریخ شروع

    آیا می خواهید چهار مهارت اصلی خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه در زبان انگلیسی را یاد بگیرید؟ تحصیل در مرکز زبان پلی تکنیک اوتاگو و محیط حمایتی آن جایی است که شما را با دوستان جدید و فرهنگ نیوزلند آشنا می کند.  

    دانش آموزان با تحصیل در این مرکز مهارت های زبان انگلیسی را از معلمان مجرب، بسیار صبور و فهمیده زبان انگلیسی ما فرا می گیرند. کلاس ها در مقیاس کوچک و با تعداد محدودی زبان آموز برگزار می شود و همین امکان تمرین مکالمه انگلیسی در گروهی کوچک را به دانش آموزان می دهد. زبان آموزان این شانس را هم دارند که با افراد بومی انگلیسی زبان ملاقات کرده و به صحبت های آنان گوش کنند.   برنامه های ESOL در سطوح 1-4 ارائه شده و برای ورود به آن به هیچ  آزمون زبان انگلیسی نیاز نیست. در تمامی این چهار سطح برنامه ها به صورت انعطاف پذیر ارائه می شود تا دانش آموزان بتوانند هر زمان در طول ترم، کلاس های زبان خود را شروع کنند. 
     
    در سطح 4 آموزش زبان انگلیسی، می توانید در رشته های مورد علاقه دیگر خود مانند بازرگانی، مطالعات خلاق، هتلداری و یا رشته های ورزشی نیز تحصیل کنید. آمادگی برای IELTS هم در این دوره گنجانده شده و نگارش دانشگاهی، مهارت های تحصیلی، مهارت های اطلاعاتی و مهارت های کامپیوتر را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. اگر مایل به یادگیری زبان انگلیسی برای شغل یا رشته ای خاص هستید، دوره انگلیسی تخصصی  برای این منظور در سطح 4 ارائه می شود.  
     

     

    مدت زمان: یک سال، تمام وقت، امکان انتخاب پاره وقت برای بیش از دو سال
    مکان: Dunedin (به صورت ترکیبی) و یا آن لاین ( امکان آموزش از راه دور با دوره های اجباری در Dunedin یا Porirua)
    آموزش از راه دور: دارد
    سطح: 4
    شروع: فوریه و جولای (برای شروع در جولای می بایست از پیش درخواست دهید) 
    زمان درخواست: ترجیحاً 30 نوامبر (ورودی نوامبر) و 30 ژوئن (ورودی ژوئن)
     

    * اگر مکان ها همچنان قابل دسترس باشد، با درخواست های زمان درخواست موافق شده و متقاضی می تواند در هفته اول برنامه تحصیلی ماه جولای شرکت کند.

    به دنبال شغلی در صنعت بهداشت و درمان هستید، اما مدارک دانشگاهی مورد نیاز برای ورود به سطح دیپلم و مقاطع بالاتر را ندارید؟

    این گواهی راه حل مناسبی را پیش روی شما قرار داده و خلاء های موجود را پر می کند! فعالیت به عنوان یک متخصص بهداشت و درمان بسیار لذت بخش است زیرا به رفاه جامعه کمک کرده و این شانس را به شما می دهد که تحولی واقعی در زندگی افراد ایجاد کنید. متخصصین بهداشت و درمان همواره در تمامی نقاط جهان مورد تقاضا بوده و بسیاری از مدارک بالای تحصیلی بهداشت و درمان ما، از نظر بین المللی شناخته شده و به شما کمک می کند تا در نیوزلند نیز در حوزه تخصصی خود فعالیت کنید. در مؤسسه پلی تکنیک اوتاگو مدارک مختلف از دیپلم گرفته تا مدارک تحصیلی بالاتر در رشته های پرستاری، مامایی، کاردرمانی، خدمات اجتماعی و فعالیت های ورزشی، سلامت و تندرستی ارائه می شود.
     
    رشته های تحصیلی مهمی چون ارتباطات علمی، ریاضیات و علوم زیستی بهداشت، شما را برای ادامه تحصیل آماده می سازد. در طول ترم دوم - با دو گزینه انتخابی مواجه می شوید که شامل مقدمه ای بر فرصتهای شغلی بهداشت و درمان و مقدمه ای بر مامایی (در صورت علاقمند بودن به حرفه مامایی)است. دانش آموزان می توانند از این فرصت برای کسب اعتماد به نفس، مهارت های تحصیلی و دانش در محیطی حمایتی و با راهنمایی و مشاوره معلمینی مجرب بهره مند شوند. ارائه برنامه به صورت ترکیبی و انعطاف پذیر به شما این امکان را می دهد تا در کنار سایر فعالیت های اجتماعی خود، به تحصیل نیز بپردازید. 

     

    مدت زمان: 17 هفته
    مکان: Dunedin
    ارتباط از راه دور: ندارد
    سطح: 2
    شروع: مارس
    * شهریه: بومی (تقریباً):  $2,224
    زمان درخواست: مارس

    آیا خودتان را فرد ماهری تصور می کنید؟ یا این که به ساخت چیزهای جدید و یا پی بردن به نحوه عملکرد هر چیز علاقمند هستید؟ آیا می  خواهید در محیطی تحصیل کنید که Māoritaka را وارد زندگی روزمره شما می کند؟

    این دوره به کارآفرینی و رشته های فنی و شکل دادن به این دنیا کمک می کند. خود را برای یادگیری شغلی در محیط آموزشی مخصوص دانش آموزان مائوری آماده کنید. حتی اگر غیر مائوری باشید باز هم گذراندن این دوره برایتان مفید خواهد بود و از تحصیل به سبک kaupapa بهره لازم را خواهید برد. 
     
    در این دوره از تجربه دنیای واقعی با انجام پروژه های کاری و مشاغل صنعتی و یادگیری زبان tikaka و  te reo برای استفاده در کارهای خود برخوردار می شوید. می توانید مهارت های کامپیوتر، ریاضی و سواد خود را ارتقا داده و از برنامه های  Māoritaka مانند  hangi و korero هفته ای، و آموزش taiaha لذت ببرید.
     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 08 آبان 1391
    ویراستار: Negar Zandipour
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share