خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • اتحادیه دینی ساسکاتون

  • اتحادیه دینی ساسکاتون

    اتحادیه دینی ساسکاتون (STU)، مجمع سه کالج الهیات واقع در پردیس دانشگاه ساسکاچوان است. این مجمع به منظور تسهیل یک رویکرد مشترک و جامع به آموزه های دینی تشکیل شد. کالج های عضو، در حالیکه نهادهای مجزایی باقی ماندند، منابع خود را در مسیر قابل توجهی به اشتراک گذاشتند. STU، یک سنت طولانی مدت از همکاری میان سه کالج را نشان می دهد.

     
     

    در سال 1969 موسسات منابع خود را جمع کردند تا دانشکده فارغ التحصیلی الهیات را (که بعدها به عنوان شورای تحصیلات تکمیلی در ساسکاتون شناخته شد) تاسیس کنند. هدف این دانشکده، فراهم کردن برنامه ای برای تحصیلات تکمیلی مطالعات دینی بود که منجر به کارشناسی ارشد الهیات و معارف مقدس (STM) شد. در سال 1981 کاتالوگ های کامپیوتری کتابخانه اتحادیه معرفی شدند، و این برای اولین بار بود که لیست منظم و به روز شده ای از کتاب های سه کتابخانه، ارائه می شد. .در سال تحصیلی 86-1985، تصمیم به صدور یک تقویم تحصیلی مشترک تحت عنوان اتحادیه دینی ساسکاتون گرفته شد. در سال 1997 شورای سه دانشکده، رای به بررسی روابط کاری نزدیکتر دادند. اتحادیه دینی ساسکاتون، امروزه جایی است برای بصیرت معنوی،تلاش، دوستی رو به رشد، تکامل و تعامل انتقادی در مورد مسائلی که برای جامعه و کلیسا مهم است.

    در حال حاضر، ساختار STU به گونه ای است که دانشجویان ثبت نام شده در هر یک از کالج ها، واحدهای درسی خود را در هر سه کالج، می توانند بگذرانند. دانشجویان به تمام کتابخانه های کالج های شریک دسترسی دارند و این کتابخانه ها، منابع بسیار عالی برای مطالعه، تحقیق و رشد شخصی به دانشجویان ارائه می دهند. عملکرد STU  با استفاده از جلسات منظم اعضای هیات علمی از سه کالج، اداره می شود و توسط جلسات گروه تخصصی تر -  روسای کالج ها، روسای اداره آموزش و کمیته برنامه درسی، تکمیل می شود. برنامه تحصیلات تکمیلی توسط شورای تحصیلات تکمیلی (متشکل از اعضای هیئت علمی از سه کالج) نظارت می شود. STU همچنین رابطه نزدیک خود با دانشگاه ساسکاچوان، که هر سه کالج به آن وابسته است را حفظ می کند.

    بررسی برنامه ها

    تاکید اتحادیه دینی ساسکاتون بر تجربه عملی، در قالب دوره های کار آموزی است. الزامات و انتظارات در هر کالج متفاوت است. کالج امانوئل و سنت چاد و حوزه دینی لوتران، کارشناسی معارف و الهیات (B.Th.) را ارائه می دهند که داوطلبان را برای خدمت مذهبی آماده می کند و برای کسانی که مدرک دانشگاهی ندارند، طراحی شده است. کالج سنت اندروز، با هماهنگی کلیسای متحد کانادا، به دانشجویان برای دوره ارشد الهیات، بدون داشتن مدرک دانشگاهی پذیرش می دهد. شرط لازم برای ورود به این دوره، داشتن مدرک دیپلم دبیرستان به همراه گذراندن یک سال تمام وقت رشته های علوم انسانی، در سطح دانشگاه است.

    در حالی که آمادگی برای اعطای مراسم مذهبی، تمرکز اصلی STU است، هر کالج همچنین موقعیت هایی را برای اشخاصی که مطالعات مذهبی را به خاطر خودشان یا برای خدمت مذهبی معمولی، انجام می دهند، فراهم می کند.این دوره ها تحت عنوان کارشناسی ارشد مطالعات مذهبی (M.T.S.) انجام می شود. یک برنامه دو ساله که در هر یک از این سه حوزه موجود است. دانشجویان علاقه مند به جواز در مراقبه های دینی، از طریق انجمن کانادایی برای تمرین و آموزش کشیشی و مذهبی (CAPPE) می توانند در دوره های M.T.S در کالج سنت اندروز ثبت نام کنند. برنامه تحصیلات تکمیلی، کارشناسی ارشد الهیات مقدس (S.T.M) تحت نظارت STU قابل دسترس است. این برنامه برای افرادی که در حال حاضر دارای درجه کارشناسی ارشد دینی هستند و می خواهند برنامه تحصیلات خود را ادامه دهند و یا اینکه می خواهند تا درجه دکترا پیش بروند، طراحی شده است. S.T.M، یک برنامه جدید از طرف اتحادیه دینی ساسکاتون با منابع و حمایت های  مرکز کشیشان و رهبری جامعه روستایی (CIRCLeM) است. این دوره سه ساله در یک فرمت گروهی و آموزش از راه دور، سازماندهی شده است و هدفش این است که به کشیش های روستایی کمک کند که گروه های مذهبیشان را برای تعامل موثر تر با جوامع خود راهنمایی کنند.

    CIRCLe M همچنین گواهینامه و سایر برنامه های آموزش در حیطه کار مذهبی روستایی را از طریق STU ارائه می دهد. برنامه گواهی تکوین لوتران و برنامه گواهی دیاکونال، از طریق حوزه دینی لوتران، در دسترس هستند. برنامه گواهی تکوین لوتران برای تکمیل تحصیلات M.Div در حوزه های دینی طراحی شده است. برنامه گواهی دیاکونال یک کاندید داوطلب برای خدمات مذهبی وسرویس دهی در ELCIC فراهم می کند. در کالج امانوئل و سنت چاد، مدرک دیپلما در مطالعات کلیسای انگلستان، به وجود آمد تا  یک جهت گیری را در افکار و زندگی پیروان کلیسای انگلستان برای کسانی که آموزش های دینی و مذهبی در فرقه های دیگر دریافت می کردند، فراهم کند. کالج امانوئل و سنت چاد، همچنین مدرک دیپلم الهیات بومی پیرو کلیسای انگلستان را در کالج زمستانی دکتر ویلیام برای خدمت مذهبی در ناحیه دریاچه کینگ فیشر در انتاریو ارائه می دهد. کالج زمستانی دکتر ویلیام، بخشی از چشم انداز بلند مدت ملل اولیه انگلیکان در انتاریوی شمالی و مانیتوبا، برای تعیین سرنوشت خود در کلیسای آنگلیکان در کانادا است.

    دیپلم کالج سنت اندروز در الهیات، برای افرادی که مایل به تجربه آموزش دینی در یک راه اساسی ومنظم هستند، طراحی شده است و نشان دهنده معادل یک سال تمام از مطالعات دینی است. برخی از دانشجویان برنامه های دیپلم را برای توانگری شخصی، می خواهند در حالی که دیگران ممکن است به فکر ادامه تحصیلات دینی خود در جهات دیگر باشند. اطلاعات مربوط به شرایط ورود، مراحل ثبت نام، محتوای برنامه، و غیره برای هر یک از این برنامه ها را می توان در کالج مناسب پیدا کرد. کسانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در دوره واحدی، یا آموزش از راه دور و یا مکاشفه ایمانشان، از طریق شرکت در یکی از کالج های ارائه شده هستند، باید مستقیما با کالج تماس بگیرند.

       
    نظرات دانشجویان
       
    متیو جورزاک

    برنامه MPP دردانشکده تحصیلات تکمیلی جانسون-شویاما، یک آموزش با کیفیت و سطح بالا را برای من فراهم کرد. دانشکده برای من تجربه کارآموزی باارزش و منحصر به فردی را فراهم کرد، به گونه ای که به من اجازه داد مهارتهایی را که در کلاس آموخته بودم، به کار ببرم. علاوه بر این، کار کردن، در یک سازمان کوچک به عنوان یک کارآموز، به من تصمیم گیری در سطح بالا را آموخت و برای تعامل روزانه با مدیران ارشد و سیاست گذاران، به من کمک کرد ومن مطمئن هستم مهارت هایی که در کلاس و در طول دوره کارآموزی کسب کردم، برای موفقیتم در زندگی حرفه ای بسیار موثر خواهد بود.

       
     
       
     
    www.map-generator.net

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 14 بهمن 1391
    ویراستار:
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share