خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • ویزای کار

  • ویزای کار
     

    ویزای کار کانادا، ویزهای ایالتی و منطقه ای متنوعی را ارائه می دهد که فرصتی برای کار و زندگی در کانادا برای کارگران در تمام سطوح را فراهم می کند.

       
     
     
    • ویزای کارگر ماهر فدرال

    ویزای کارگر ماهر فدرال برای افرادی که دارای شرایط، مهارت ها و تجربیات کار هستند، طراحی شده است و برای پر کردن کمبود مهارت و کمک به اقتصاد کانادا مورد استفاده قرار می گیرد. 80،400 ویزای کارگر ماهر فدرال، در بین سال های 2011 و 2012 قابل دسترس خواهد بود.

    متقاضیان ویزای کارگر ماهر فدرال نشان می دهد که آنها از شرایط حداقلی ویزا از جمله داشتن تجربه کار در یک شغل تعیین شده، و یا یک پیشنهاد کار کانادایی بهره مند هستند. علاوه بر این، متقاضیان باید معیار عبور را در ارزیابی مبتنی بر امتیاز، دریافت کنند. متقاضیان موفق، اقامت دائم کانادا، که به آنها حق زندگی و کار در کانادا با محدودیت های بسیار کم را می دهد به دست می آورند. اقامت دائم کانادا همچنین ممکن است منجر به شرایط دریافت شهروندی کانادا شود.

    شرایط اخذ ویزای کارگر ماهر فدرال

    اداره شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) تابع  مجموعه ای خاص ازشرایط اساسی است که همه متقاضیان باید به منظور درخواست برای ویزای کارگر ماهر فدرال، این شرایط را داشته باشند.

    برای واجد شرایط بودن برای مهاجرت بر اساس مهارت، متقاضیان باید قادر به برآوردن الزامات اساسی ویزا که مربوط به بهداشت و شخصیت متقاضی است، باشند. برای واجد شرایط بودن برای ویزای کارگر ماهر فدرال، متقاضیان باید حداقل یکی از شرایط زیر را تامین کنند:

    • دارای پیشنهاد برنامه ریزی شده اشتغال در کانادا؛ یا
    • حداقل 1 سال سابقه کار در یک شغل با تقاضای بالا. درخواست ها بر اساس شغل با تقاضای بالا،  تا 30 ژوئن ، 2011 به 20،000 محدود می شود، با محدودیت 1،000 تقاضا در هرشغل، بر اساس قانون پردازش هر چه زودتر مقدم تر

    علاوه بر برآورده کردن شرایط اساسی اخذ ویزا، متقاضیان همچنین باید درارزیابی مبتنی بر امتیاز، موفق شوند. امتیاز می تواند در حوزه های مربوط به سن متقاضی، توانایی زبان انگلیسی و یا فرانسه، تجربه کاری، صلاحیت و توانایی برای انطباق با زندگی در کانادا باشد. امتیاز فعلی برای عبور از این ارزیابی برای دریافت ویزای کارگر ماهر، 67 امتیاز است.

    حقوق ویزای کارگر ماهر فدرال

    متقاضیان موفق و دارندگان ویزای کارگر ماهر فدرال تبدیل به ساکنان دائمی کانادا می شوند. ساکنان دائمی کانادا، حق زندگی، کار و تحصیل در کانادا را به صورت دائم دارند. مزایای اضافی اقامت دائم کانادا شامل دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و همچنین دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     

     

    • ویزای کارگر ماهرکبک

    برنامه کارگر ماهر کبک کانادا برای جذب مهاجران ماهر که مایل به کار و زندگی در ایالت کبک هستند، طراحی شده است. این به دلیل موقعیت منحصر به فرد استان کبک در کانادا است که استان کبک برنامه مهاجرت خود را برای مهاجرانی که قصد مقیم شدن در کبک را دارند، مدیریت می کند. این یک فرصت عالی برای متقاضیان بالقوه است که الزامات مورد نیاز برای ویزا کارگر ماهر فدرال را برآورده نکرده اند. 33،000 ویزای کارگر ماهر کبک، برای صدور در سال 2011 اختصاص داده شده اند.

    ویزای  کارگر ماهرکبک اجازه می دهد تا متقاضیان با حداقل 6 ماه سابقه کار، برای درخواست خود پرونده تشکیل دهند. داوطلبان همچنین باید الزامات اضافی دیگر که شامل ارزیابی مبتنی بر امتیاز، و الزامات اساسی ویزا که مربوط به بهداشت و شخصیت متقاضی است، را برآورده سازند. این برنامه اجازه می دهد تا مهاجران با هر توانایی و استعدادی به کار و زندگی در استان کبک بپردازند، همچنین برای سفر به هر نقطه در کانادا، آزاد باشند و به شغلی که مناسب می بینند مشغول شوند. مهاجران ممکن است واجد شرایط حق شهروندی کانادا شوند.

    شرایط اخذ ویزای کارگر ماهر کبک

    متقاضیان برای اینکه به عنوان یک کارگر مهاجر، تحت ویزای کارگر مهاجر انتخاب شوند، باید:

    • حداقل مدرکی که مربوط به دیپلم دبیرستان در کبک باشد، گرفته باشند؛
    • دارای حداقل 6 ماه سابقه کار قانونی باشند؛
    • آموزش های لازم و مهارت های حرفه ای، که ورود متقاضی به بازار کار را ساده کند، داشته باشند.
    • دانش کافی در مورد زبان فرانسه داشته باشند. دانش زبان انگلیسی نیز یک نکته مثبت است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

    متقاضیان همچنین باید الزامات اساسی ویزا که مربوط به بهداشت و شخصیت متقاضی است، را برآورده کنند. علاوه بر موارد فوق، ارزیابی امتیاز مدار می تواند براساس تحصیلات متقاضی، سابقه کار، شرایط سنی، داشتن پیشنهاد معتبر اشتغال، دانش زبان فرانسه و انگلیسی، اقامت در کبک، نوع ارتباط با شهروند کانادایی یا مقیم دائم کبک، ویژگی های رابطه با همسر و فرزندان تحت تکفل، توانایی مالی خود کفایی و سازگاری با محیط ،انجام شود.. امتیاز فعلی برای عبور از این ارزیابی 55 امتیاز برای متقاضیان مجرد و 63 امتیاز برای متقاضیان متاهل است.

    حقوق ویزای کارگر ماهرکبک

    متقاضیان موفق و دارندگان ویزای کارگر ماهرکبک تبدیل به ساکنان دائمی کانادا می شوند. ساکنان دائمی کانادا، حق زندگی، کار و تحصیل در کانادا را به صورت دائم دارند. مزایای دیگر اقامت دائم کانادا شامل دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و همچنین دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     

     

    • ویزای اکسپرینس کلاس (کارگر خارجی/دانشجوی خارجی)

    اکسپرینس کلاس کانادایی، یک انتقال مهیج برای دانشجویان و کارگران واجد شرایط خارجی که به دنبال اقامت دائم کانادا و زندگی در خارج از استان کبک هستند را فراهم می کند. برنامه مهاجرت کانادا در سال 2011 بیش از 2000 ویزای اکسپرینس کلاس، در خود گنجانده است.

    دارندگان مجوز تحصیل و مجوز کار واجد شرایط که یا از یک برنامه قابل قبول فارغ التحصیل شده اند و یا اینکه تجربه کاری مورد نیاز را کسب کرده اند، به شرایط مورد نیاز برای انتقال موفق از اقامت موقت به اقامت دائم، دست یافته اند. متقاضیان همچنین از اولویت پردازش تقاضاهای خود برای اقامت دائم توسط اداره شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) بهره مند می شوند. این یک دسته بندی نسبتا جدید است که برای ساکنان موقت کانادا، برای ماندن در کانادا ایجاد شده است.

    شرایط اخذ ویزای اکسپرینس کلاس (کارگر خارجی/دانشجوی خارجی)

    دو جزء اصلی از اکسپرینس کلاس کانادایی وجود دارد، کارگران خارجی و دانشجویان خارجی:

    بر اساس جزئی از کارگر خارجی، متقاضیان باید حداقل 2 سال سابقه کار تمام وقت در کانادا در یک شغل واجد شرایط داشته باشند و دارای تجربه کاری مناسب و یا اجازه تحصیل باشند. علاوه بر این، داوطلبان موفق ملزم به ارائه نتایج رضایت بخش تست زبان هستند و باید در حالی که مشغول به کار هستند و یا ظرف یک سال پس از ترک شغل خود در کانادا برای این ویزا درخواست دهند.

    بر اساس جزئی از دانشجوی خارجی، فارغ التحصیلان موسسه آموزشی بعد از دبیرستان باید یک سال سابقه کار تمام وقت (یا معادل آن) در کانادا، در یک شغل واجد شرایط پس از فارغ التحصیلیشان داشته باشند.

    تجربه کاری باید در ظرف دو سال، قبل از ارائه درخواست ویزا تحت برنامه اکسپرینس کلاس کانادایی به دست آمده باشد. علاوه بر این، فارغ التحصیلان باید دو سال از برنامه تمام وقت تحصیلات پس از دبیرستان یا یک سال از برنامه کارشناسی ارشد و یک سال اضافی از تحصیلات در کانادا در یک موسسه خصوصی یا عمومی پس از فارغ التحصیلی از قبیل کالج یا دانشگاهی که از نظر استانی به رسمیت شناخته شده باشد را تکمیل کرده باشند، همچنین ارائه نتایج رضایت بخش تست زبان، الزامی است.

    حقوق ویزای اکسپرینس کلاس (کارگر خارجی/دانشجوی خارجی)

    متقاضیان موفق و دارندگان ویزای اکسپرینس کلاس، تبدیل به ساکنان دائمی کانادا می شوند. ساکنان دائمی از حق کار، زندگی و تحصیل در کانادا بهره مند هستند. مزایای دیگر اقامت دائم کانادا شامل دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و همچنین دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     

     

     

    • ویزای فارغ التحصیلان بین المللی

    ویزای فارغ التحصیلان بین المللی، یک گزینه کارگشای جذاب برای دانشجویان خارجی با پیشنهاد کار از طرف یک کارفرمای کانادایی را فراهم می کند. فارغ التحصیلان بین المللی زمانی که مهارت ها و آموزش های تازه کسب کرده خود را به کار می برند و کمبود فعلی نیروی کار را جبران می کنند، با شانس کسب اقامت دائم روبرو می شوند. افرادی که تحصیلات خود را در کانادا گذرانده اند و توانایی منحصر به فرد خود را برای سهیم بودن در  اقتصاد نشان  داده اند، توسط استان های مشخص کاندید شده اند. کاندیداها همچنین از اولویت پردازش تقاضاهای خود برای اقامت دائم توسط اداره شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) بهره مند می شوند.

    شرایط اخذ ویزای فارغ التحصیلان بین المللی

    ویزای فارغ التحصیلان بین المللی، از طریق برنامه های کاندیدای استانی، در حال حاضر در دسترس است. این برنامه برای استان های آلبرتا، بریتیش کلمبیا، مانیتوبا، نیو فنلاند و لابرادور، نوااسکوشیا، انتاریو و ساسکاچوان، در دسترس است. الزامات با توجه به برنامه مخصوص هر استان، متفاوت است.

    برای برنامه های آلبرتا، مانیتوبا، نیو فنلاند و لابرادور، نوااسکوشیا و ساسکاچوان، فارغ التحصیل باید برنامه تحصیلی بعد از دبیرستان را در استان (یا در کانادا برای برخی از برنامه ها) در یک موسسه واجد شرایط، تکمیل کرده باشد. و یک پیشنهاد کار تمام وقت مرتبط با رشته تحصیلی خود کسب کرده باشد. همچنین باید  قبل از ارائه تقاضا برای ویزای فارغ التحصیلان بین المللی، مدرکی را ارائه دهد که نشان دهنده حداقل 3 تا 6 ماه کار برای یک کارفرما باشد. بعضی از این شرایط برای برخی از استان ها ضروری نیست.

    برای انتاریو، 3 جریان تقاضا برای فارغ التحصیلان بین المللی وجود دارد؛ متقاضیان با یک پیشنهاد کار، متقاضیان فارغ التحصیل دکترا و متقاضیان  فارغ التحصیل کارشناسی ارشد

    برای بریتیش کلمبیا، دو جریان تقاضا برای فارغ التحصیلان بین المللی وجود دارد: متقاضیان فارغ التحصیل از یک موسسه قابل قبول و یک برنامه واجد شرایط، متقاضیان دارنده درجه ارشد یا دکترا که برای تحصیلات در علوم طبیعی، کاربردی و یا بهداشت و درمان، بورسیه می شوند.

     

    حقوق ویزای فارغ التحصیلان بین المللی

    متقاضیان موفق و دارندگان ویزای فارغ التحصیلان بین المللی، تبدیل به ساکنان دائمی کانادا می شوند. ساکنان دائمی از حق کار، زندگی و تحصیل در کانادا بهره مند هستند. از مزایای دیگر اقامت دائم کانادا دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و همچنین دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     

     

    • ویزای برنامه کاندیدای مهاجر آلبرتا (AINP)

    ویزای برنامه کاندیدای مهاجر آلبرتا طراحی شده تا  با جذب مهاجران آینده نگر در بازار کار آلبرتا، از رشد اقتصادی آلبرتا حمایت کند. به عنوان استانی با ساکنان گرم وصمیمی و چشم انداز گسترده، فرصت های گوناگون بسیاری در انتظار تازه واردین است.

    افرادی که توسط برنامه استانی آلبرتا کاندید شده اند، با همسر و فرزندان خود واجد شرایط تقاضا برای اقامت دائم توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا به عنوان کاندیدای استانی هستند.اداره مهاجرت و شهروندی کانادا، درخواست های اقامت دائم از طریق کاندیدای استانی را به سرعت انجام می دهد و تصمیمات نهایی در مورد تقاضاهای اقامت دائم را می گیرد.

    شرایط اخذ ویزای برنامه کاندیدای مهاجر آلبرتا

    دو گزینه تحت برنامه AINP برای متقاضیان ماهر وجود دارد؛ گروه کارگران ماهر و گروه کارگران نیمه ماهر:

    تحت برنامه گروه کارگران ماهر، داوطلبان نیاز دارند که یک پیشنهاد استخدام از یک کارفرمای محلی در یک شغل واجد شرایط داشته باشند که استانداردهای دستمزد و استخدام استانی را برآورده سازد. متقاضی باید شرایط مورد نیاز برای به دست آوردن آن موقعیت را داشته باشد. برای اشخاصی که به دنبال استخدام به عنوان مربی کودک و یا کارمندان مراقبت، مدیر / سرپرست در خدمات، خرده فروشی و صنایع خدمات غذایی هستند، شرایط اضافی دیگری وجود دارد.

    تحت برنامه گروه کارگران نیمه ماهر، داوطلبان نیاز دارند که یک پیشنهاد استخدام از یک کارفرمای محلی در در یک شغل نیمه تخصصی داشته باشند که استانداردهای دستمزد و استخدام استانی را برآورده سازد.

    مشاغل در صنایع زیردر نظر گرفته خواهد شد:

    • صنایع پردازش محصولات غذایی و آشامیدنی
    • صنعت هتل ومسکن: کارمندان پذیرش، سرور غذا و آشامیدنی، مستخدمین اتاق
    • صنعت تولید، صنعت حمل و نقل در مسافت های طولانی
    • صنعت سرویس غذا

    حقوق ویزای برنامه کاندیدای مهاجر آلبرتا

    متقاضیان موفق و دارندگان ویزای برنامه کاندیدای مهاجر آلبرتا، تبدیل به ساکنان دائمی کانادا می شوند. ساکنان دائمی از حق کار، زندگی و تحصیل در کانادا بهره مند هستند. از مزایای دیگر اقامت دائم کانادا دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و همچنین دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     


    • ویزای برنامه کاندیدای استانی نیوبرانزویک (NBPNP)

    از طریق برنامه کاندیدای مهاجر استانی، استان به صورت فعالانه در جستجوی مهاجران واجد شرایط است تا کمبود فعلی نیروی کار را جبران کند و با کارآفرینی، نیازهای بازار کار محلی را مرتفع سازد.

    کاندیداهای انتخاب شده باید یک پیشنهاد کاری تضمین شده داشته باشند. کاندیداهای استانی همچنین از مزایای اولویت پردازش درخواست های خود، توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا برای اقامت دائم بهره مند می شوند.

    شرایط اخذ ویزای برنامه کاندیدای استانی نیوبرانزویک

    برای واجد شرایط شدن برای برنامه متقاضیان پیشنهاد کار نیوبرانزویک تحت ویزای کاندیدای استانی نیوبرانزویک، متقاضیان به یک پیشنهاد کاری تمام وقت از یک کمپانی دائمی نیوبرانزویکی، احتیاج دارند. موقعیت، باید استانداردهای استخدام استانی را برآورده سازد. در بیشتر مواقع، مهارت هایی که توسط مهاجرین بالقوه پیشنهاد می شود، نباید در استان در دسترس باشد. توجه بیشتری به متقاضیانی که استخدام آنها، کمبود مهارت های استانی را جبران می کند، نشان داده می شود.

    کاندیداهای موفق، در ارزیابی مبتنی برامتیاز نیاز به کسب حداقل 50 امتیاز دارند که این امتیازات شامل ارزیابی سن متقاضی، مهارت های زبانی، تحصیلات، تجربه کاری و سازگاری با محیط می شود. به علاوه تعهد به کار، زندگی و اسکان دائم در نیوبرانزویک باید تکمیل شود.

    حقوق ویزای برنامه کاندیدای استانی نیوبرانزویک

    متقاضیان موفق و دارندگان ویزای برنامه کاندیدای استانی نیوبرانزویک، تبدیل به ساکنان دائمی کانادا می شوند. ساکنان دائمی از حق کار، زندگی و تحصیل در کانادا بهره مند هستند. از مزایای دیگر اقامت دائم کانادا دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و همچنین دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     

     

    • ویزای برنامه کاندیدای استانی مانیتوبا (MPNP)

    برنامه کاندیدای استانی مانیتوبا، یک برنامه مهاجرتی دولتی است برای کارجویان ماهری که نشان داده اند پتانسل و میل لازم برای مهاجرت و اسکان خود و اعضای خانواده خود در استان مانیتوبا را دارند.

    به طور خلاصه، MPNP تقاضاهایی از کارجویان ماهر که می توانند سهم مثبت در اقتصاد و جامعه مانیتوبا به عنوان ساکنان دائم داشته باشند را می پذیرد. کاندیداهای استانی همچنین می توانند از مزایای اولویت پردازش درخواست های خود برای اقامت دائم توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا بهره مند شوند.

    شرایط اخذ برنامه کاندیدای استانی مانیتوبا

    برنامه کاندیدای استانی مانیتوبا شامل جریان های متنوعی است که شامل جریان عمومی، جریان مستقیم کارفرما و جریان ابتکار عمل استراتژیک می شود.

    برای واجد شرایط شدن نامزدی تحت MPNP، متقاضیان باید دارای شرایط قانونی در کشور خود، ارائه مدرکی دال بر داشتن آموزش لازم، داشتن تجربه کاری و مهارت زبان برای یافتن شغل مورد نظرشان در مانیتوبا، داشتن سرمایه های مورد نیاز مرتبط با هزینه های مهاجرت، داشتن هزینه سفر به مانیتوبا، توان ساپورت خود و تمام اعضای خانواده در حین یافتن کار و حصول اطمینان از اقامت موفق در مانیتوبا باشند.

    تحت جریان عمومی، کاندیداهای موفق باید یک فامیل نزدیک در مانیتوبا داشته باشند که اظهار نامه پشتیبانی (MAS) را برایشان امضا کرده باشد؛ یا اینکه دو دوست یا بستگان دور که هر کدام یک اظهارنامه پشتیبانی را امضا کرده باشند؛ یا اینکه تحصیلات خود را در مانیتوبا تکمیل کرده باشند و یا اینکه تجربه کاری گذشته شان را حداقل برای شش ماه در مانیتوبا گذرانده باشند.

    تحت جریان مستقیم کارفرما، کاندیداهای مناسب باید یک پیشنهاد کاری تمام وقت در مانیتوبا و مجوز کار صادر شده از طرف اداره مهاجرت و شهروندی کانادا داشته باشند و در حال حاضر در حال کار کردن برای یک کارفرمای مانیتوبایی در یک موقعیت تمام وقت دائمی، باشند.

    تحت جریان ابتکار عمل استراتژیک، متقاضی اگر در یک سفر اکتشافی به مانیتوبا شرکت کرده باشد ویک مصاحبه با افسر MPNP داشته باشد ، همچنین دعوت نامه ای برای شرکت کردن به عنوان عضوی از MPNP با هدف ابتکار تبلیغاتی خارج از کشور دریافت کرده باشد، ممکن است واجد شرایط شود.

    حقوق ویزای برنامه استانی مانیتوبا

    متقاضیان موفق و دارندگان ویزای برنامه کاندیدای استانی مانیتوبا، تبدیل به ساکنان دائمی کانادا می شوند. ساکنان دائمی از حق کار، زندگی و تحصیل در کانادا بهره مند هستند. از مزایای دیگر اقامت دائم کانادا دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و همچنین دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     

     

    • برنامه کاندیدای استانی نیوفنلاند و لابرادور (NLPNP)

    برنامه کاندیدای استانی نیوفنلاند ولابرادور (NLPNP) به دنبال جذب مهاجرانی است که مهارت های تخصصی حرفه ای دارند. از طریق یک توافق با دولت کانادا، استان نیوفنلاند و لابرادور، کاندیداهایی را انتخاب می کند که بتوانند در اهداف اجتماعی و اقتصادی استان شرکت کنند و بتوانند شرایط اقامت دائم را کسب کنند.

    کاندیداها باید در نیوفنلاند و لابرادور ساکن شوند و مهارت کافی برای برقراری ارتباط هم به زبان فرانسه و هم به زبان انگلیسی را داشته باشند. کاندیداهای استانی همچنین از اولویت پردازش تقاضاهای خود، برای اقامت دائم توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا، بهره مند هستند.

    شرایط اخذ ویزای برنامه کاندیدای استانی نیوفنلاند و لابرادور

    از طریق این برنامه، افراد با مهارت های تخصصی که تاثیر اساسی بر عملکرد کارفرما دارند، واجد شرایط کاندیداتوری هستند. متقاضیان ارائه درخواست در این گروه، به یک پیشنهاد حقیقی اشتغال از طرف یک کارفرمای نیوفنلاندی، نیاز دارند.

    متقاضیان ممکن است که نیاز داشته باشند برای مصاحبه قبل از استخدام با کارفرما و یا مقامات محلی، از نیوفنلاند و لابرادور دیدن کنند و به مدت شش ماه قبل از ارائه تقاضای خود باید در استان اقامت داشته باشند. متقاضیانی که بر اساس مجوز کار در استان هستند، ممکن است نیاز به شرکت در مصاحبه داشته باشند. کارگر ماهر نیز ممکن است که نیاز داشته باشد در عرض چهارده روز بعد از ورودش، مقامات بخش را ملاقات کند. کارگران ماهر باید استانداردهای اعتبار استانی و یا  مجوز حرفه ای مورد نیاز قبل از تصمیم نهایی در صدور گواهی کاندیدای استانی را برآورده کنند.

    حقوق ویزای برنامه کاندیدای استانی نیوفنلاند و لابرادور

    متقاضیان موفق و دارندگان ویزای برنامه کاندیدای استانی نیوفنلاند و لابرادور، تبدیل به ساکنان دائمی کانادا می شوند. ساکنان دائمی از حق کار، زندگی و تحصیل در کانادا بهره مند هستند.

    از مزایای دیگر اقامت دائم کانادا، دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     

     

    • ویزای برنامه کاندیدای استانی انتاریو (Ontario PNP)

    انتاریو تشخیص می دهد که تازه واردین در موفقیت اقتصادی استان، یک نقش اساسی بازی می کنند و این نشان دهنده یک منبع ارزشمند از کارگران ماهر و حرفه ای است. این استان نیز تشخیص می دهد که شرکت های چند ملیتی در ایجاد و یا گسترش کسب و کار خود در انتاریو، ممکن است بخواهند هیئت اجرایی، مدیران یا کارمندان کلیدی را برای کار کردن در عملیات سازمان خود به انتاریو، بیاورند. فرصت های برنامه کاندیدای استانی انتاریو، برای کمک به ایجاد شغل، حفظ شغل و توسعه اقتصادی به دنبال جذب و حفظ کارکنان واجد شرایط برای بسیاری از مشاغل که نیازهای بازار کار برای آن، وجود داشته باشد،طراحی شده است.

    افرادی که تمام شرایط PNP انتاریو را برآورده سازند، ممکن است توسط استان برای اقامت دائم، کاندید شوند و ازتمام مزایای اولویت پردازش درخواست های خود، برای اقامت دائم، توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا بهره مند شوند.

    شرایط اخذ ویزای برنامه کاندیدای استانی انتاریو

    برای واجد شرایط شدن برای برنامه بخش عمومی، کارفرمای ارائه کننده کار باید معیارهای مختلفی داشته باشد. پیشنهاد کار باید در یک موقعیت دائمی و تمام وقت باشد و با سطح دستمزد فعلی برای آن حرفه یا شغل، مطابقت داشته باشد. برنامه انتاریو PNP اجازه می دهد که داوطلبان با پیشنهادهای استخدام تمام وقت، در هر شغل مدیریتی، حرفه ای یا تخصصی، با یک کارفرمای محلی کاندید شوند.

     

    حقوق ویزای برنامه کاندیدای استانی انتاریو

    متقاضیان موفق و دارندگان ویزای برنامه کاندیدای استانی انتاریو، تبدیل به ساکنان دائمی کانادا می شوند. ساکنان دائمی از حق کار، زندگی و تحصیل در کانادا بهره مند هستند.

    از مزایای دیگر اقامت دائم کانادا، دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     

     

    • برنامه کاندیدای مهاجر ساسکاچوان (SINP)

    برنامه کاندیدای مهاجر ساسکاچوان (SINP) یک متوسط جایگزین برای ورود به کانادا فراهم می کند، این برنامه اجازه می دهد تا ساسکاچوان، متقاضیانی را که تحت معیارهای ایجاد شده توسط این استان واجد شرایط هستند  برای وضعیت مهاجرlanded، به دولت فدرال معرفی کند.

    SINP به متقاضیان منتخبی که مهارت ها و توانایی هایشان، بهترین تطابق را با  نیازهای در حال رشد استان، داشته است، اجازه کاندیداتوری برای اقامت دائم را می دهد. متقاضیان همچنین ازتمام مزایای اولویت پردازش درخواست های خود برای اقامت دائم، توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا بهره مند شوند.

    شرایط اخذ ویزای برنامه کاندیدای مهاجر ساسکاچوان

    SINP اجازه نامزدی متقاضیانی که پیشنهاد یک کار تمام وقت در یک شغل یا تجارت در ساسکاچوان یا پیشنهاد کار تمام وقت در موقعیت مدیریتی، دارند و یا اینکه  بر اساس ویزای موقت کار در یک شغل مشخص در ساسکاچوان کار کرده باشند، را می دهد. این برنامه گروه های مختلفی دارد که در زیر مشخص شده است.

    تحت گروه کارگران ماهر، متقاضیانی که کارگران ماهری هستند، مدیران یا متخصصینی که پیشنهاد کار تمام وقت و دائمی از یک کارفرمای ساسکاچوانی دارند، می توانند نام نویسی کنند و شامل این سه گروه می شوند: متخصصین ماهر، مشاغل حساس و مشاغل دارای اجازه کار

    تحت گروه حرفه بهداشت و سلامت، متخصصین آموزش دیده بین المللی سلامت، که برای حداقل شش ماه تحت مجوز موقت کار، در ساسکاچوان، فعالیت داشته اند، می توانند برای موقعیت مهاجر landed، تحت SINP اقدام کنند. این برنامه برای پزشکان، پرستاران و متخصصین بهداشت و سلامت مناسب است.

    تحت گروه پروژه بخش هتلداری، کارگران خارجی که در حال حاضر در یکی از گروه های زیر در ساسکاچوان کار می کنند: در پیشخوان خدمات رسان مواد غذایی و آشامیدنی، یاور آشپزخانه یا کارکنان نظافت چی یا خانه داری، که ممکن است برای اقامت دائم هم کاندید شوند.

    تحت گروه رانندگان کامیون مسافت های طولانی، کارگران خارجی ممکن است برای مشاغلی که به دیپلم دبیرستان نیاز دارند یا آموزش مشاغلی که تحت سیاست کارگر خارجی موقت خدمات کانادا است، انتخاب شوند.

    حقوق ویزای برنامه کاندیدای مهاجر ساسکاچوان

    متقاضیان موفق و دارندگان ویزای برنامه کاندیدای مهاجر ساسکاچوان، تبدیل به ساکنان دائمی کانادا می شوند. ساکنان دائمی از حق کار، زندگی و تحصیل در کانادا بهره مند هستند.

    از مزایای دیگر اقامت دائم کانادا، دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     

     

    • ویزای برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا (BCPNP)

    ویزای برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا، یک موقعیت مهیج را برای کارگران ماهر واجد شرایط، کارآفرینان با تجربه و فارغ التحصیلان بین المللی فراهم میکند تا در بریتیش کلمبیا اقامت داشته باشند و به ساکنان دائمی کانادا تبدیل شوند. افرادی که توانایی برای کمک به اقتصاد و اجتماع بریتیش کلمبیا را دارند، به عنوان مهاجران بالقوه، توسط استان نامزد می شوند. کاندیداهای استانی که درخواست برای اقامت دائم می دهند، از اولویت پردازش توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا، بهره مند می شوند.

    شرایط اخذ ویزای برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا

    مولفه مشاغل استراتژیک،  به طور خاص برای کارفرمایان بریتیش کلمبیایی که مایل به استخدام و یا حفظ نیروی کار واجد شرایط خارجی هستند، طراحی شده است.

    • کارجویان ماهر شامل متخصصین، مدیران، تکنسین ها و تجار ماهر می شود.
    • متخصصین سلامت شامل پرستاران حرفه ای، پزشکان، پرستاران بخش روانی و قابله ها می شود.
    • پروژه آزمایشی نیمه ماهرکسانی را که در هتلداری، گردشگری، پردازش مواد غذایی و صنایع حمل و نقل، فعالیت دارند، در خود جای می دهد.

    برای واجد شرایط شدن برای مشاغل استراتژیک، تحت برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا، داوطلب باید یک پیشنهاد دائم و تمام وقت از اشتغال واقعی در یک شغل حرفه ای از یک کارفرما در بریتیش کلمبیا، داشته باشد.

    حقوق برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا

    داوطلبانی که تحت برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا، نام نویسی کرده اند، به سرعت می توانند درخواست مجوز کار بدهند و برای ارائه درخواست اقامت دائم به اداره مهاجرت و شهروندی کانادا واجد شرایط هستند. همسر و فرزندان متقاضی نیز زمانی که شرایط مهاجرت را داشتند، می توانند به کانادا مهاجرت کنند.

    ساکنان دائمی کانادا از حق کار، زندگی و تحصیل در کانادا بهره مند هستند. از مزایای دیگر اقامت دائم کانادا دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و همچنین دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     

     

    • ویزای برنامه کاندیدای نوا اسکوشیا (NSNP)

    دفتر مهاجرتی نوا اسکوشیا با دولت فدرال کانادا برای ترویج مهاجرت از طریق برنامه مهیج کاندیدای نوا اسکوشیا که برای تشویق مردم از سراسر جهان برای اسکان در این استان، طراحی شده است، همکاری می کند.

    این برنامه به نوا اسکوشیا این اجازه را می دهد که مهاجرانی را که می توانند بازار کار و نیازهای اقتصادی استان را برآورده سازند، انتخاب و سپس استخدام نماید. افراد کاندید شده با همسر و فرزندان خود، مجاز هستند که برای ویزای اقامت دائم در اداره مهاجرت و شهروندی کانادا، درخواست دهند.

    شرایط اخذ ویزای برنامه کاندیدای استانی نوا اسکوشیا

    تحت برنامه کاندیدای نوا اسکوشیا (NSNP)، جریان های مختلف از واجد شرایط بودن، انتخاب کاندیداها را مجاز می کند.

    تمام داوطلبان باید داشته باشند:

    • یک پیشنهاد کاری تضمین شده دائمی و تمام وقت، که در کشور محل اقامت متقاضی شرایط قانونی داشته باشد.
    • تمایل به اقامت دائم در نوا اسکوشیا؛
    • داشتن ساپورت کافی برای اسکان؛
    • داشتن حداقل معیارها برای سن، تحصیلات و تجربه کاری؛
    • توانایی زبان مورد نیاز؛

    جریان کارگر ماهراجازه سرعت بخشیدن به پرونده مهاجران ماهر با یک پیشنهاد کار دائم و تمام وقت از یک شرکت تاسیس شده محلی با مزایای استانداردهای استخدام استانی و نرخ دستمزد حاکم را می دهد.

    جریان کارگر تجارت خانوادگی با هدف کمک به کسب و کار متعلق به خانواده برای استخدام بستگان نزدیک که دارای مهارت هایی هستند که به صورت محلی یافت نمی شود. کارگر باید یک پیشنهاد کاری دائمی از نوا اسکوشیا، از طرف کارفرمایی که از اقوام نزدیک اوست و صاحب یک شرکت تاسیس شده در نوا اسکوشیا باشد، داشته باشد. اولویت با کارگرانی است که کارفرمای خانوادگیشان می تواند نشان دهد که نیاز های اسکان و سایر نیازهای کارگر خود را برطرف و او را حمایت می کند.

    جریان مشخص اجتماع، برای افرادی طراحی شده که قابلیت استخدام را داشته باشند و اتصالات قوی و دائمی با جامعه نوا اسکوشیا داشته باشند و به بازار کار و اقتصاد آن جامعه بخصوص می توانند کمک کنند. متقاضی باید قبل از ارائه درخواست برای برنامه کاندیدای استانی نوا اسکوشیا، یک نامه تعیین هویت از سازمانی که مورد تایید اداره مهاجرت نوا اسکوشیا باشد، ارائه دهد.

    حقوق ویزای برنامه کاندیدای استانی نوا اسکوشیا

    متقاضیان موفق و دارندگان ویزای برنامه کاندیدای استانی نوا اسکوشیا، تبدیل به ساکنان دائمی کانادا می شوند. ساکنان دائمی از حق کار، زندگی و تحصیل در کانادا بهره مند هستند.

    از مزایای دیگر اقامت دائم کانادا، دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     

    • ویزای برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد (PEIPNP)

    برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد طراحی شده تا افرادی را که مناسب مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد هستند، انتخاب کند. به مجرد اینکه تشخیص داده شود که متقاضیان متناسب با اقتصاد و فرهنگ منحصر به فرد این استان هستند، برای اقامت دائم کاندید می شوند.

    برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد، برنامه مهاجرت را برای افرادی که معیارهای استانی را دارند و برای خانواده هایشان، تسریع می بخشد و به برنامه اقامت دائم آنها سرعت می بخشد.

    شرایط اخذ ویزای برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد

    برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد، دو گروه ماهر زیر را برای نام نویسی تامین می کند.

    جریان اتصالات خانوادگی اجازه می دهد اقوام خانوادگی نزدیک خارجی، به وسیله اقوام خود، که شهروند کانادایی است یا اقامت دائم کانادا را دارد و برای بیش از دوسال در جزیره پرنس ادوارد زندگی می کند و یک منبع منظم از درآمد کافی برای حمایت از خود و وابستگان خود را دارد، کاندید شوند. فامیل کانادایی نیاز دارد که یک تعهد نامه غیررسمی اما مکتوب ارائه دهد که هر اقدام ممکنی را انجام می دهد تا این اطمینان حاصل شود که داوطلب با جامعه جزیره پرنس ادوارد، تلفیق شده است. متقاضی باید رابطه خود با فامیل کانادایی، پیشنهاد کار در استان و توان کاری خود را نشان دهد. آنها باید قصد زندگی در جزیره را داشته باشند، از سلامتی خوب برخوردار باشند و سابقه کیفری نداشته باشند.

    جریان کارگر ماهرنامزدی متقاضیان با مهارت های خاص و تجربه کافی که نیازهای بازار کار در پرنس ادوارد را برآورده سازد، تایید می کند. به طور خاص، در حال حاضر موقعیت مناسب برای کارگران در زمینه هوافضا، فناوری اطلاعات و علوم زیستی، در میان دیگران، وجود دارد.

    کارگر ماهر باید:

    • تقریبا 50 امتیاز در فرم ارزیابی از خود کسب کند؛
    • یک پیشنهاد استخدام واقعی با نرخ دستمزد حاکم در زمینه رشته تحصیلی و یا تجربه کاری خود داشته باشند؛
    • دارای آموزش های مورد نیاز مطابق با موقعیت ارائه شده باشند؛
    • تسلط متوسط به زبان انگلیسی و فرانسه داشته باشند؛
    • قصد اسکان در جزیره منحصر به فرد پرنس ادوارد را داشته باشند؛

    حقوق ویزای برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد

    داوطلبانی که تحت برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد، نام نویسی کرده اند، به سرعت می توانند درخواست مجوز کار بدهند و برای ارائه درخواست اقامت دائم به اداره مهاجرت و شهروندی کانادا واجد شرایط هستند. همسر و فرزندان متقاضی نیز زمانی که شرایط مهاجرت را داشتند، می توانند به کانادا مهاجرت کنند.

     

    ساکنان دائمی کانادا از حق کار، زندگی و تحصیل در کانادا بهره مند هستند. از مزایای دیگر اقامت دائم کانادا دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و همچنین دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     

     

    • ویزای برنامه کاندیدای یوکان (YNP)

    برنامه کاندیدای یوکان توسعه پیدا کرد تا به دولت یوکان برای نام نویسی از مهاجران با استعداد بر پایه اولویت های اقتصادی و صنعتی و شرایط بازار کار، اجازه بدهد. افراد کاندید شده به همراه همسر و فرزندان وابسته خود، برای درخواست ویزای اقامت دائم در اداره مهاجرت و شهروندی کانادا واجد شرایط هستند.

    داوطلبان پذیرفته شده، برای اقامت دائم کاندید می شوند و توصیه نامه ای برای استفاده توسط داوطلب برای کسب اجازه موقت کار، ارائه می شود. بدینوسیله ورود موقت به کانادا، وقتی که تقاضای اقامت دائم در مرحله بررسی است، ساده تر می شود.

    شرایط اخذ ویزای برنامه کاندیدای یوکان

    این برنامه برای کمک به کارفرمایان یوکان با کمبود نیروی کار حساس که نمی توان آن را به وسیله ساکنان محلی جبران کرد، در نظر گرفته شده است. این برنامه، برای افزایش سطح کار برای مشاغل هم سطح در بخش هتلداری و خدمات در تلاش برای رسیدگی به نیازاساسی کارگران نیمه ماهر در یوکان، طراحی شده است.

    برای واجد شرایط شدن برای برنامه کارگر ماهر، پیشنهاد کار باید برای یک موقعیت دائمی و تمام وقت باشد و همچنین در یک تجارت یا مهارتی که به تحصیلات دبیرستان و یا آموزش خاص شغل نیاز داشته باشد. به علاوه، آن شغل باید استانداردهای کار محلی و نرخ دستمزد صنعت مقایسه ای را برآورده کند.

    داوطلب باید مجوز کار موقت را کسب کند و برای شش ماه در یک شغل کار کرده باشد و یا حداقل 45 امتیاز یا بالاتر درفرم ارزیابی کسب کرده باشد، ساپورت مالی کافی و تجربه کاری  داشته باشد، و قادر به برقراری ارتباط به زبان انگلیسی یا فرانسه، بسته به نیاز زبان رسمی در محل کار باشد.

    حقوق ویزای برنامه کاندیدای یوکان

    داوطلبانی که تحت برنامه کاندیدای یوکان، نام نویسی کرده اند، به سرعت می توانند درخواست مجوز کار بدهند و برای ارائه درخواست اقامت دائم به اداره مهاجرت و شهروندی کانادا واجد شرایط هستند. همسر و فرزندان متقاضی نیز زمانی که شرایط مهاجرت را داشتند، می توانند به کانادا مهاجرت کنند.

    ساکنان دائمی کانادا از حق کار، زندگی و تحصیل در کانادا بهره مند هستند. از مزایای دیگر اقامت دائم کانادا دسترسی به سوبسید دولتی در آموزش و بهداشت و درمان، و همچنین دسترسی نامحدود به بازار کار کانادا و همچنین مزایای مرتبط با بیمه و بازنشستگی است. ساکنان دائمی همچنین توانایی برای درخواست شهروندی کانادا و فرصت برای حمایت از اعضای خانواده خود برای ملحق شدن در کانادا را دارند.

     

     

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 26 شهريور 1392
    ویراستار: Negar Zandipour
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share