خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • ویزای مسافرتی

  • ویزای مسافرتی
     

     

    ویزای سفر به کانادا برای اتباع کشورهای غیر از معاف از ویزا که تمایل دارند برای گذراندن تعطیلات، دیدن اقوام و دوستان و یا انجام یک سفر کاری کوتاه به کانادا سفر کنند، ضروری است. بیش از 1.5 ملیون تقاضای اقامت موقت در کانادا در سال 2009 دریافت شد.

    دارندگان پاسپورت این کشورها برای سفر به کانادا، نیازی به گرفتن ویزا ندارند:

    آندورا، آنتیگوا و باربودا، استرالیا، اتریش، باهاما، باربادوس، بلژیک، بوتسوانا، برونئی، کرواسی، قبرس، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، اسرائیل (فقط دارندگان گذرنامه ملی)، ایتالیا، ژاپن، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی (دارندگان گذرنامه های بیومتریک)، لوکزامبورگ، مالت، موناکو، نامیبیا، هلند، نیوزیلند، نروژ، پاپوآ گینه نو، لهستان (دارندگان گذرنامه های بیومتریک)، پرتغال، جمهوری کره، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت، سان مارینو، سنگاپور، اسلواکی، جزایر سلیمان، اسپانیا، سوازیلند، سوئد، اسلوونی، سوئیس، تایوان، بریتانیا (از جمله شهروندان بریتانیایی در خارج از کشور و شهروندان در برخی از سرزمین های وابسته به بریتانیا)، ایالات متحده (از جمله افراد قانونی برای اقامت دائم و دارندگان کارت سبزساموآی غربی.

     
     
     
    • ویزای توریستی کانادا

    کانادا چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان دارد. کانادا در مجاورت سه اقیانوس قرار دارد، کوه های سر به فلک کشیده دارد، دریاچه های بیشمار و همچنین فرهنگ جهانی و دوستانه ای دارد. تحت ویزای گردشگری، افراد خارجی می توانند درخواست بدهند که به کانادا بیایند و از کانادا برای مدت کوتاهی دیدن کنند. این ویزا به متقاضیان اجازه می دهد تا همراه با فرزندان خود به کانادا بیایند. قصد متقاضیان از ورود به کانادا باید فقط دیدن از کانادا باشد، متقاضیان نباید خود را درگیر کار یا تحصیل کنند و باید به قوانین و مقررات ورود خود به کانادا، احترام بگذارند. به بیش از 5 میلیون نفر بازدید کننده سالانه کانادا بپیوندید و به کشف فرصت های گردشگری این کشور بپردازید.

    اگر چه این ویزا اجازه کار کردن در کانادا را به متقاضیان نمی دهد، اما به آنها شانس استفاده از این موقعیت برای تجربه های جغرافیایی و فرهنگی این سرزمین را می دهد.

    شرایط اخذ ویزای توریستی

    به منظور درخواست برای ویزای توریستی، متقاضیان کشورهای مشخص، به دریافت ویزای اقامت موقت (TRV) قبل از ورود به کانادا، نیاز دارند.

    در حال حاضر، اتباع کشورهای زیر، نیازی به گرفتن ویزای گردشگری برای ورود به کانادا ندارند:

    آندورا، آنتیگوا و باربودا، استرالیا، اتریش، باهاما، باربادوس، بلژیک، بوتسوانا، برونئی، کرواسی، قبرس، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، اسرائیل (فقط دارندگان گذرنامه ملی)، ایتالیا، ژاپن، لتونی (جمهوریلیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، موناکو، نامیبیا، هلند، نیوزیلند، نروژ، پاپوآ گینه نو، لهستان، پرتغال، جمهوری کره، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت، سان مارینو، سنگاپور، اسلواکی، جزایر سلیمان، اسپانیا، سوازیلند، سوئد، اسلوونی، سوئیس، تایوان، بریتانیا (از جمله شهروندان بریتانیایی در خارج از کشور و شهروندان برخی از سرزمین های وابسته به بریتانیا)، ایالات متحده (از جمله افراد قانونی برای اقامت دائم و دارندگان کارت سبزساموآی غربی.

    شرایط دیگری نیز برای واجد شرایط شدن اعمال می شود. تمام باز دیدکنندگان باید پاسپورت معتبر داشته باشند، همچنین بودجه کافی برای مدت اقامت مورد نظر خود را داشته باشند، و به قوانین و مقررات ورود خود به کانادا احترام بگذارند، همچنین باید از نظر کیفری یا پزشکی، برای ورود به کانادا مجاز باشند. بعضی از بازدیدکنندگان ممکن است که احتیاج به انجام معاینات پزشکی داشته باشند. در نهایت، داشتن یک دعوت نامه از یک دوست یا خویشاوند در کانادا می تواند مفید باشد.

    حقوق ویزای توریستی

    به عنوان یک بازدید کننده، گردشگران آزاد هستند که به هر جایی در کانادا سفر کنند و اقوام ودوستان خود را ملاقات کنند، همچنین جاذبه های بسیار زیاد کانادا را تجربه کنند. آنها همچنین ممکن است برای دوره های کوتاه مدت مربوط به دروس حوزه منافع عمومی، یا برای یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسه، ثبت نام کنند.  در طول اقامت خود، بازدید کنندگان می توانند با کارفرمایان آینده نگر، ملاقات کنند و به دنبال فرصت های شغلی هیجان انگیز، باشند.  آنها همچنین می توانند مدارس و موسسات آموزشی را برای مطالعات بیشتر، و گزینه های مختلف برای گسترش اقامت خود در کانادا را مورد بررسی قرار دهند.

    بازدید کنندگان همچنین می توانند از مزایای بسیاری از جشنواره های مشهور جهان و رویدادهای فرهنگی و هنری را که در طول سال، اتفاق می افتد و همچنین از کشف مناظر با شکوه و بسیاری از شگفتی های طبیعی، که واقعا کانادا را منحصر به فرد کرده، بهره مند شوند.

     

    • ویزای بازرگانی کانادا

    کانادا چیزهای زیادی برای ارائه به بازدید کنندگان تجاری دارد. هر سال، هزاران نفر از بازرگانان بین المللی، به طور موقت به کانادا وارد می شوند و در جستجوی فرصت های تجاری جدید، برای اهداف سرمایه گذاری و یا برای پیشبرد منافع کسب و کار و روابط موجود هستند. بر اساس ویزای بازرگانی، افراد خارجی می توانند برای آمدن و دیدار از کانادا درخواست بدهند و به انجام تجارت با شرکت های کانادایی، بپردازند.

    تحت ویزای بازرگانی، متقاضیان می توانند برای آمدن و دیدار از کانادا برای مدت کوتاه، درخواست بدهند. این ویزا به متقاضیان واجد شرایط، اجازه می دهد تا به بررسی فرصت های بازرگانی پویا بپردازند، در کنفرانس های تجاری شرکت کنند، با همتایان خود در کانادا ملاقات داشته باشند و از تجربه فرهنگی و مهمان نوازی کانادایی، بهره مند شوند.

    شرایط اخذ ویزای بازرگانی

    به منظور درخواست برای ویزای بازرگانی، متقاضیان از کشورهای مشخص، پیش از ورود به کانادا، به ویزای اقامت موقت  (TRV)   نیاز دارند. به علاوه، تمام متقاضیان باید یک پاسپورت معتبر داشته باشند. به تمام قوانین ورودشان به کشور کانادا، احترام بگذارند، همچنین باید از نظر کیفری یا پزشکی، برای ورود به کانادا مجاز باشند.

    بازدیدکنندگان بازرگان، همچنین باید درباره فعالیت های بازرگانی مورد نظر خود در کانادا، سند ارائه دهند. محل اصلی تجارت و منبع اصلی درآمد، به همراه تمام سود حاصله، باید در خارج از کانادا باشد.

    حقوق ویزای بازرگانی

    بازدیدکنندگان بازرگان، آزاد هستند که به هر جای کانادا سقر کنند و دوستان و اقوام خود را ملاقات کنند و جاذبه های زیبای کشور کانادا را تجربه کنند. بازرگانان در طول مدت اقامت خود می توانند در کنفرانس ها و شوهای تجاری، شرکت کنند، با مشتریان احتمالی خود دیدار کنند، سفارش بگیرند، به دنبال فرصت های کسب و کار سودآور و کشف گزینه های گسترش اقامت خود در کانادا باشند. به علاوه، آنها می توانند با کارفرمایان آینده نگر و یا مامورین استخدام، ملاقات کنند، مدارس و مؤسسات آموزشی را به منظور مطالعات بیشتر بررسی کنند و گزینه هایی را برای گسترش اقامت خود در کانادا، کشف کنند.

     

     

    • ویزای اهدا کننده عضو

    کانادا چیزهای زیادی برای ارائه به بازدید کنندگان دارد. بازدید کنندگان می توانند علاوه بر دیدار از مکان های دیدنی و گردشگری، برای تلاش های اصیل و قهرمانانه مانند اهدای اعضا به افراد نیازمند، وارد کانادا شوند. تحت عنوان ویزای اهدا کننده عضو، افراد خارجی، می توانند با هدف اهدای یک ارگان نجات بخش به به افراد نیازمند مقیم کانادا، وارد کانادا شوند. قصد متقاضیان، باید یک ورود موقت باشد و خود را درگیر کار یا تحصیل نکنند، همچنین به تمام قوانین و مقررات ورودشان به کانادا، احترام بگذارند.

    اگر چه این ویزا، حق کار کردن را به متقاضیان نمی دهد، اما فرصت اهدای عضو حیاتی و نجات بخش به فرد گیرنده، را در اختیار آنها قرار می دهد.

    شرایط اخذ ویزای اهدا کننده عضو

    به منظور درخواست برای ویزای اهدا کننده عضو، متقاضیان از کشورهای مشخص، باید قبل از ورود به کانادا، ویزای اقامت موقت (TRV) دریافت کنند. تمام متقاضیان نیاز دارند که پاسپورت معتبر داشته باشند، به تمام قوانین و مقررات ورود خود به کانادا، احترام بگذارند، همچنین باید از نظر کیفری یا پزشکی، برای ورود به کانادا مجاز باشند.

    به علاوه، متقاضیان اهدای عضو، باید اثبات کنند که تمام فعالیت های اهدای عضو مورد نظر و تمام هزینه های مربوطه را ساپورت می کنند. به خصوص:

    • هماهنگی پزشکی بین دهنده عضو و گیرنده عضو؛
    • مدارک و شواهد ازتوافقات رضایت بخش مالی برای پوشش هزینه های مربوط به اهدای عضو؛
    • مدرکی دال بر اینکه، عضومورد نظر، فروخته نشده باشد.

    حقوق ویزای اهدا کننده عضو

    اهدا کننده عضو، آزاد است که به هر جایی در کانادا سفر کند و مراکز متعدد انجام پیوند عضو، برای راهنمایی کردن در کانادا وجود دارد. علاوه بر اهدای عضو، بازدیدکنندگان اجازه دارند که با دوستان و اقوام خود در کانادا ملاقات کنند و از بسیاری از جاذبه های دیدنی کشور کانادا دیدن کنند. آنها می توانند با کارفرمایان آینده نگر و یا مامورین استخدام، ملاقات کنند، و شرایط استخدام را بررسی کنند، مدارس و مؤسسات آموزشی را به منظور مطالعات بیشتر، بررسی کنند و گزینه هایی را برای گسترش اقامت خود در کانادا، کشف کنند.

     

     

    • ویزای فوق العاده پدر_مادر و پدربزرگ_مادربزرگ

    کانادا چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان دارد. کانادا در مجاورت سه اقیانوس قرار دارد، کوه های سر به فلک کشیده دارد، دریاچه های بیشمار و همچنین فرهنگ جهانی و دوستانه ای دارد. تحت عنوان این گروه از ویزای گردشگری، اعضای نزدیک خانواده، می توانند درخواست بدهند که برای مدت زمان مشخصی، به کانادا بیایند و از این کشور دیدن کنند. این ویزا به پدر- مادرها و پدربزرگ - مادر بزرگ های واجد شرایط اجازه می دهد که به کانادا بیایند و از اعضای نزدیک خانواده خود برای حداکثر دو سال، دیدن کنند. قصد متقاضیان از ورود به کانادا باید بازدید از کانادا باشد، آنها نباید خود را درگیر کار یا تحصیل کنند و باید به تمام قوانین و مقررات ورود خود به کانادا احترام بگذارند. به بیش از 5 میلیون نفر بازدید کننده سالانه کانادا بپیوندید و به کشف فرصت های گردشگری این کشور بپردازید.

    اگر چه این ویزا اجازه کار کردن در کانادا را به متقاضیان نمی دهد، اما به آنها شانس استفاده از این موقعیت برای تجربه های جغرافیایی و فرهنگی این سرزمین، و همچنین لذت گذراندن وقت با اعضای نزدیک خانواده، را می دهد.

    شرایط اخذ ویزای پدر_مادر و پدربزرگ_مادربزرگ

    به منظور درخواست برای ویزای فوق العاده پدر، مادر و پدربزرگ، مادربزرگ، متقاضیان از کشورهای مشخص، نیاز دارند که قبل از ورود به کانادا، ویزای اقامت موقت را دریافت کنند.

    در حال حاضر، اتباع کشورهای مشخص زیر برای ورود به کانادا، نیازی به گرفتن ویزای گردشگری ندارند:

    آندورا، آنتیگوا و باربودا، استرالیا، اتریش، باهاما، باربادوس، بلژیک، بوتسوانا، برونئی، کرواسی، قبرس، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، اسرائیل (فقط دارندگان گذرنامه ملی)، ایتالیا، ژاپن، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی (دارندگان گذرنامه های بیومتریک)، لوکزامبورگ، مالت، موناکو، نامیبیا، هلند، نیوزیلند، نروژ، پاپوآ گینه نو، لهستان (دارندگان گذرنامه های بیومتریک)، پرتغال، جمهوری کره، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت، سان مارینو، سنگاپور، اسلواکی، جزایر سلیمان، اسپانیا، سوازیلند، سوئد، اسلوونی، سوئیس، بریتانیا (از جمله شهروندان بریتانیایی در خارج از کشور و شهروندان در برخی از سرزمین های وابسته به بریتانیا)، ایالات متحده، ساموآی غربی.

    شرایط دیگری نیز برای واجد شرایط شدن اعمال می شود. تمام بازدیدکنندگان، باید پاسپورت معتبر داشته باشند، یک دعوتنامه از اقوام کانادایی خود دریافت کنند، پوشش خدمات درمانی خصوصی کافی، داشته باشند، به قوانین و مقررات ورود خود به کانادا، احترام بگذارند، معاینات پزشکی لازم را انجام دهند، همچنین باید از نظر کیفری یا پزشکی، برای ورود به کانادا مجاز باشند.

    حقوق ویزای فوق العاده پدر_مادر و پدربزرگ_مادربزرگ

    به عنوان یک بازدید کننده، گردشگران آزاد هستند که به هر جایی در کانادا سفر کنند و اقوام ودوستان خود را ملاقات کنند، همچنین جاذبه های بسیار زیاد کانادا را تجربه کنند. آنها همچنین ممکن است برای دوره های کوتاه مدت مربوط به دروس حوزه منافع عمومی، یا برای یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسه، ثبت نام کنند.  در طول اقامت خود، بازدید کنندگان می توانند با کارفرمایان آینده نگر، ملاقات کنند و به دنبال فرصت های شغلی هیجان انگیز، باشند.  آنها همچنین می توانند، گزینه های مختلف برای گسترش اقامت خود در کانادا را مورد بررسی قرار دهند.

    بازدید کنندگان همچنین می توانند از مزایای بسیاری از جشنواره های مشهور جهان و رویدادهای فرهنگی و هنری را که در طول سال، اتفاق می افتد و همچنین از کشف مناظر با شکوه و بسیاری از شگفتی های طبیعی، که واقعا کانادا را منحصر به فرد کرده، بهره مند شوند.

     

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 26 شهريور 1392
    ویراستار: Negar Zandipour
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share