خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • بورسیه دانشگاه ولینگتون

  • بورسیه های دانشگاه ویکتوریای ولینگتون 

    در زیر به بسیاری از بورسیه های تحصیلی اشاره شده که به دانشجویان بین المللی واجد شرایط اختصاص دارد:

    بورسیه مقطع تحصیلی کارشناسی

    متاسفانه منابع مالی چندانی برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل در مقطع کارشناسی هستند، وجود ندارد. علاوه بر بورسیه های تحصیلی ذکر شده در زیر (که تنها تعداد محدودی از کشورها را پوشش می دهد) توصیه می شود از بودجه خصوصی شرکت ها یا اسپانسرها در کشور خود استفاده کنید.

    بورسیه شهریه مقطع کارشناسی ارشد دانشجویان بین المللی

    این بورسیه تحصیلی توسط ویکتوریا اینترنشنال در دانشگاه ویکتوریای ولینگتون (VUW)به دانشجویانی از کشورهای منتخب ارائه می شود. هدف از این بورسیه تقویت روابط VUW با مالزی، تایلند و ویتنام از طریق کمک به دانشجویان برجسته این کشورها برای تامین بودجه تحصیلی در مقطع کارشناسی خود در VUW است. شرط لازم برای برخورداری از این بورسیه تحصیلی، تابعیت کشورهای مالزی، تایلند و ویتنام است. این طرح کمک هزینه تحصیلی تنها شهریه سال اول تحصیلی کارشناسی را پوشش می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از یکی از این بورسیه ها، به قسمت زیر مراجعه کنید:

    بورسیه شهریه مالزی

    برای درخواست این بورسیه می بایست SPM و یا سال آخر دوره متوسطه خود را در خارج از نیوزیلند به پایان رسانده و سطوح STPM، یا معادل آن را در پایان سال تکمیل کرده باشید.

     

    نحوه درخواست

    برای کسب اطلاعات بیشتر و فرم درخواست، اینجا را کلیک کنید.

    برای اطلاع از آخرین فرصت، به متن  PDF درخواست مراجعه فرمایید.

    بورسیه شهریه مالزی

    شرط لازم برای درخواست بورسیه این است که باید در  پایه Matayom 6 و یا در سال اول دانشگاه در تحصیل تایلند تحصیل کنید.

    نحوه درخواست

    برای کسب اطلاعات بیشتر و فرم درخواست، اینجا را کلیک کنید.

    برای اطلاع از آخرین فرصت، به متن  PDF درخواست مراجعه فرمایید.

    بورسیه شهریه مالزی

    برای درخواست این بورسیه می بایست محققی برجسته با سابقه  معتبر از موفقیت بسیار در مدرک فارغ التحصیلی از مدرسه متوسطه و / یا آزمون ورودی دانشگاه ملی باشید.

    نحوه درخواست

    برای کسب اطلاعات بیشتر و فرم درخواست، اینجا را کلیک کنید.

    برای اطلاع از آخرین فرصت، به متن  PDF درخواست مراجعه فرمایید.

     

    بورسیه تحصیلی نیوزیلند - طبقه  عمومی (NZDS عمومی)

    این فرصت توسط NZAID ، کمک های بین المللی دولت نیوزلند و آژانس توسعه، به افرادی از کشورهای در حال توسعه منتخب ارائه می شود. بورسیه برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دسترس متقاضیان می باشد و هزینه های مربوط به شهریه، بلیط بازگشت هواپیما، کمک هزینه های اساسی زندگی، بیمه مراقبت های بهداشتی و کمک هزینه ورود را در برمی گیرد. در اکثر موارد، وابستگان نیز مشمول این کمک هزینه می باشند.

    فهرست کشورهای واجد شرایط که افراد آن می توانند برای این بورسیه درخواست دهند و مرجع مربوطه در کشور خود را می توانید در وب سایت   NZAID مشاهده فرمایید.

     

     نحوه درخواست

    متقاضیان می بایست بر تمامی راه های ارتباطات مستقیم تنها با دفتر کشور خود توجه داشته باشند و این که دانشگاه  بورسیه طبقه عمومی NZDS را توزیع  نمی کند.

    وب سایت NZAID 

     

    بورسیه مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد

    بورسیه توسعه نیوزلند - طبقه آزاد (NZDS آزاد)

    این فرصت توسط NZAID ، کمک های بین المللی دولت نیوزلند و آژانس توسعه، به افرادی از کشورهای در حال توسعه منتخب ارائه می شود. بودجه این بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد برای حوزه های مشخص شده با اولویت بخش های توسعه در کشور متقاضی اختصاص یافته است. این بورسیه هزینه هایی را شامل شهریه، بلیط بازگشت هواپیما، کمک هزینه های اساسی زندگی، بیمه درمانی و کمک هزینه ورود را در برمی گیرد. در اکثر موارد، وابستگان نیز مشمول این کمک هزینه می باشند.

    فهرست کشورهای واجد شرایط که افراد آن می توانید برای این بورسیه درخواست دهید و مرجع مربوطه در کشور خود را می توانید در وب سایت   NZAID مشاهده فرمایید.

    نحوه درخواست

    داوطلبین کشورهایی که از طریق نزدیک ترین سفارت NZ  و یا پیمانکار مدیریت درخواست بورسیه می دهند باید برگه اطلاعات کشور مربوطه را برای اطلاع از آخرین مهلت درخواست مطالعه فرمایند.

     

     

    بورسیه کشورهای مشترک المنافع

    این بورسیه ها به شهروندان کشورهای مشترک المنافعی اختصاص دارد که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه نیوزیلند می باشند. هدف از این طرح  غنی سازی زندگی فکری کشورهای مشترک المنافع با تشویق مشارکت  دانشمندان برجسته هر کشور در فرصت های آموزشی موجود برای آن ها است. محققان کشورهای در حال توسعه مشترک المنافع توسط بودجه NZAID تامین می شود، و دانشمندان از کانادا و یا انگلستان در دانشگاه میزبان خود در نیوزلند تامین می شوند. محققان با بودجه دولتی NZAID می بایست به بررسی موضوعاتی در ارتباط با رشد و نمو کشور خود بپردازند.

    این بورسیه تحصیلی شامل شهریه، بلیط بازگشت هواپیما، کمک هزینه های اساسی زندگی، بیمه خدمات درمانی و برخی از هزینه های دیگر مربوط به تحصیل است. محققان در تکمیل  مطالعات خود می بایست به کشور خود بازگشته و سهم قابل توجهی در توسعه کشور خود داشته باشند.

    نحوه درخواست

    درخواست باید در کشور متقاضی و از طریق آژانس تعیین شده ارائه شود.

     

    بورسیه های دکترای دانشگاه ویکتوریا

    دانشگاه ویکتوریا برنامه بورسیه گسترده ای را به داوطلبین دکترا اعطا می کند. این بورسیه ها بر اساس برتری آکادمیک و / یا تجربه تحقیق و سابقه انتشار آثار تعلق می گیرد.

    نحوه درخواست

    برای درخواست این بورسیه می بایست همزمان برای برنامه دکترا نیز درخواست دهید. اطلاعات بیشتر را می توانید از طریق مراجعه به وب سایت دانشکده پژوهشی تحصیلات تکمیلی کسب کنید.

     

    بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه ویکتوریا

    این بورسیه تحصیلی به مقطع کارشناسی ارشد پژوهش اختصاص دارد. تنها آن دسته از دانشجویانی که  برای پایان نامه 120 امتیازی ثبت نام کرده باشند برای درخواست این بورسیه واجد شرایط هستند.  

    این کمک هزینه تحصیلی شامل $ 15،000.00 مقرری به علاوه هزینه های داخلی NZ است (دانشجویان بین المللی مجبور به پرداخت باقی هزینه های بین المللی خود هستند).

    نحوه درخواست

    برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه فرمایید.

     

    بورسیه های تحصیلات تکمیلی VUW 

    این بورسیه در دسترس دانشجویان لایق و دانشجویانی است که  در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند. بورسیه تحصیلات تکمیلی هزینه شهریه داخلی NZ را در بر می گیرد (دانشجویان بین المللی مجبور به پرداخت باقی هزینه های بین المللی خود هستند).

    نحوه درخواست

    برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه فرمایید.

     

    بورسیه پژوهش دکترای دانشجویان بین المللی نیوزلند NZIDRS  (فقط دکترا)

    این بورسیه توسط دولت نیوزیلند تأمین و توسط و آموزش و پرورش این کشور ارائه می شود. بورسیه های  NZIDR در اختیار دانشجویان بین المللی تمامی کشورها (از جمله استرالیا) قرار می گیرد که مایل به انجام تحقیق و پژوهش دکترا در دانشگاه نیوزیلند هستند.

    هر سال بیش از 10 کمک هزینه تحصیلی  اعطا می شود. انتخاب بر اساس شایستگی علمی صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات در مورد شرایط لازم، ارزش بورسیه تحصیلی، فرآیند انتخاب، و سایر جزئیات از جمله فرم درخواست لطفا از وب سایت تحصیلی نیوزلند بازدید کنید.

    نحوه درخواست

    برای هر گونه سوال در مورد این بورسیه با New Zealand Educated تماس بگیرید (این بورسیه در دانشگاه ویکتوریای ولینگتون ارائه نمی شود).

    لطفا توجه داشته باشید که آخرین مهلت درخواست 15 جولای هر سال می باشد. 

    NB: دانشجویان بین المللی دوره دکترا تنها هزینه های داخلی را می پردازند. 

     

     

    کمک هزینه تحصیلی LEARN 

    دولت نیوزلند  از طریق وزارت کشاورزی و جنگلداری هر سال برای دانشمندان و تکنسین های کشورهای درحال توسعه برای کار در حوزه پژوهش صدور دام بیش از  نه (9) کمک هزینه تحصیلی LEARN را در نیوزلند ارائه می کند. داوطلبان موفق، فرصت کار در کنار برخی از بهترین محققان جهان و ارتباط با آن ها را در تمام طول حرفه خود دارند.

    برای کسب اطلاعات در مورد شرایط لازم، ارزش بورسیه تحصیلی، فرآیند انتخاب، و سایر جزئیات از جمله فرم درخواست لطفا از وب سایت LEARN بازدید کنید. 

    نحوه درخواست

    برای هر گونه سوال با بورسیه های LEARN تماس بگیرید (این بورسیه در دانشگاه ویکتوریای ولینگتون ارائه نمی شود).

     
     

     

     

    بورسیه های دیگر VUW  

    اطلاعات مربوط به بورسیه های دیگر این دانشگاه را می توانید در صفحه بانک اطلاعاتی کمک هزینه تحصیلی در وب سایت اصلی VUW مشاهده کنید. برای این منظور باید روی گزینه "Related Websites" در قسمت راست صفحه "Scholarships Database" کلیک کنید. در بخش personal characteristics (سومین گزینه منو) گزینه 'international students' را انتخاب کنید.

    باید توجه داشته باشید که میزان این بورسیه ها کم تر بوده  و معمولا برای دانشجویانی است که در حال حاضر ثبت نام کرده اند.

     

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 19 فروردين 1392
    ویراستار:
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share