خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • بهترین ایالت آمریکا برای تحصیل

  • بهترین ایالت آمریکا برای تحصیل

     

    چرا بسیاری از ساکنان غیر کالیفرنیا و دانشجویان بین المللی برای تحصیل در امریکا، ایالت کالیفرنیا را بر می گزینند؟ کالیفرنیا در بین آن همه ایالت و شهر های آمریکا دارای یکی از بزرگترین اقتصاد در جهان و کانون بین المللی برای سرگرمی، اطلاعات، آموزش و پرورش، و فن آوری است. در سراسر کشور، کالیفرنیا یکی از عوامل مهم در کشاورزی، هوافضا، و بخش های تولیدی است، که به همین دلیل بسیاری از دانشگاه ها، مانند دانشگاه ملی در لس آنجلس یا خواهر خود را مدرسه جان اف کندی در سان فرانسیسکو، ایجاد کیفیت بالا و برنامه های مقرون به صرفه است که تمرکز مهندسی و فناوری در میان زمینه های دیگر نیز هست. 

     

    در حالی که کالیفرنیا بدون شک مظهر فرهنگ غربی آمریکا است، آن را نیز به عنوان یک دولت لیبرال اجتماعی می شناسند که دارای یک جمعیت بزرگ و فرهنگی متنوع است، از جمله جمعیت اسپانیایی زبان در حال رشد ، با بسیاری از دانشجویان از کشورهایی مانند هند، ژاپن، کره، چین، کانادا . کالیفرنیا یکی از فعال ترین ایالت در آمریکا از نظر جذب دانشجویان بین المللی باقی است. بنابراین می توان گفت بهترین ایالت امریکا برای تحصیل، کالیفرنیا است. همچنین بهترین دانشگاههای ایالت متحده امریکا در کالیفرنیا قرار دارند

    با استفاده از این بدن بزرگ و متنوع دانشجویان بین المللی، بسیاری از مدارس و سازمان ها در حال حاضر ارائه دهنده انواع برنامه های آکادمیک هستند. HTIR، به عنوان مثال، خدماتی به دانش آموزان ارائه می دهد که توانایی کار و تحصیل همان زمان را برایشان ایجاد می کند. HTIR اجازه می دهد تا دانش آموزان را در دانشگاه کلمن و دانشگاه لینکلن ثبت نام و بلافاصله شروع به کار کنند. و چرا که نه؟ دانشجویان بین المللی می توانند با کسب درآمد برای به آموزش و پرورش خود کمک کنند، و در همان زمان می توانند تجربه کار با ارزش و مدرک کارشناسی ارشد را از یک مدرسه معتبر به دست بیاورند.

    یکی دیگر شانس های  بزرگ برای دانشجویان بین المللی صنعت تصاویر متحرک کالیفرنیا است. لس آنجلس، واقع در جنوب کالیفرنیا، مدت طولانی است که به عنوان پایتخت سرگرمی جهان توسط بسیاری از افراد شناخته شده است. از آنجا که اولین استودیوی فیلم هالیوود در سال 1911 در این شهر ایجاد شده و به عنوان یک مرکز مهم برای صنعت فیلم این شهر را پر رونق کرده است. در نتیجه  دانشجویان بین المللی مدارس بسیاری را می یابند که به طور مستقیم به تهیه کردن تصاویر متحرک پرداخته مانند آکادمی رادیو و تلویزیون دانشکده صدا و سیمای. همچنین دانش آموزان می توانند به یادگیری دست اول در مورد این صنعت پویا بپردازند.

    دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ثبت نام دانشجویان بین المللی بیشتری در هر سال از هر دانشگاه دیگر در کل ایالات متحده را دارد واین به این دلیل است ، که کسانیکه در کالیفرنیا زندگی می کنند تجربه زبان های جدید و  مواد غذایی، فرهنگ ، ایده ها، جشن ها و فعالیت های به صورت روزانه بیشتری را دارند! اگر شما انتخاب می کنید که به مطالعه کالیفرنیا بپردازید، ماهیت لیبرال و از نظر فرهنگی متنوع بودن این ایالت این اطمینان را به شما خواهد داد که در این ایالت به آموزش و پرورش خیلی بیشتر از مکان های دیگر پرداخته و قطعا تجربه کلاس درس افراد بالا تر خواهد رفت

    دانش آموزان می توانند انتظار فرصت برای لذت بردن از تمام چهار فصل متنوع در کالیفرنیا را داشته باشند .تنوع چشم انداز کالیفرنیا ،طیف گسترده ای از ورزش های آخر هفته و فعالیت های ممکن که  شامل گشت و گذار در امتداد خط ساحلی معروف کالیفرنیا است، پیاده روی در امتداد بسیاری از مسیرهای پیاده روی طبیعت  و بازدید از بسیاری از جنگل های زرق و برق دار و پارک های ایالتی از ویژه گی های این ایالت محسوب می شود. در واقع، تقریبا نیمی از کل مساحت کالیفرنیا در جنگل های سرسبز پوشیده شده است!.سواحل کالیفرنیا شامل برخی از معروف ترین شهرهای عمده آن از جمله خلیج سان فرانسیسکو، سان دیگو و لس آنجلس بزرگ است. در شمال کالیفرنیا، مناظر سردتر و کوهستانی تر وجود  دارد که می توان لذت برد، از جمله هیبت الهام بخش دره یوسمیت (معروف به گنبدهای یخبندان) و پارک ملی سکویا (به درختان غول پیکر سکویا). این غول درخت ماموت در میان قدیمی ترین درختان در جهان هستند، به عبارت دیگر، شما هر مکانی از کالیفرنیا را مطالعه کنید، مقدار زیادی از زمین های منحصر به فرد وجود دارد .

    در نهایت، هنگامی که صحبت از  آموزش عالی در ایالت کالیفرنیا می شود، دارای شبکه به خوبی سازمان یافته از کالج ها و دانشگاه ها است که شهرت بسیار عالی برای ارائه آموزش با کیفیت دارد. این بدان معناست که دانش آموزان مشغول به تحصیل در کالیفرنیا می تواند مطمئن از کیفیت و اعتبار مدرک خود پس از فارغ التحصیلی در هر دو سطح ملی و بین المللی باشند. دانشگاه کالیفرنیا که به طور مداوم دارای رتبه بالا در ایالات متحده است و دانشگاه ها عبارتند از: دانشگاه استنفورد، دانشگاه کالیفرنیا برکلی، موسسه تکنولوژی کالیفرنیا، دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس، دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو، دانشگاه کالیفرنیا دیویس، دانشگاه کالیفرنیا ایروین، از دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا، دانشگاه کالیفرنیا در ریورساید، دانشگاه کالیفرنیا سانتا کروز، دانشگاه کالیفرنیا سان فرانسیسکو.

    در حالی که هزینه های زندگی و شهریه در کالیفرنیا بالاتر است، اما شایان ذکر است که راه های مختلف برای تضمین بسته های کمک های مالی اساسی وجود دارد. چه بسا، با انواع شیوه های زندگی و شرایط چند نفره دانش آموزان زندگی تحصیل در آغوش کالیفرنیا ، هزینه های زندگی در کالیفرنیا را می توان به صورت قابل ملاحظه ای با برنامه ریزی مناسب به حداقل رساند. به عبارت دیگر، فکر نکنید که با زندگی در کالیفرنیا نیاز به زندگی گران قیمت فراتر از امکانات مالی خود را دارید. اگر شما مایل به انجام پژوهش و برنامه خود را در این ایالت هستید، شما مطمئن  برای کشف فرصت های زیادی برای کمک و منابع در دسترس به دانش آموزان در حالی که زندگی و تحصیل در این کشور بزرگ هستند ،باشید!

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 11 تير 1392
    ویراستار:
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share