خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • تجارت در دانشگاه کوئینز

  • تجارت در دانشگاه کوئینز

    دانشکده بازرگانی برتر کانادا

    دانشکده بازرگانی کوئینز، یکی از دانشکده های بازرگانی برتر دنیاست و برای برنامه های استثنایی، استادان برجسته، و کیفیت فارغ التحصیلانش، بسیار مشهور است. مدیران کانادایی، کوئینز را به عنوان نوآورانه ترین دانشکده کسب و کار کانادا، که به دانشجویان برتری علمی و تجربه کلی برتر، ارائه می دهد، در نظر می گیرند. دانشکده بازرگانی کوئینز - جایی که اولین برنامه تجارت در سال 1919 در آن راه اندازی شد - در دانشگاه کوئینز در کینگستون انتاریو، واقع شده است. دانشکده همچنین برنامه های خود را در سراسر کانادا، امریکا و امارات متحده عربی، ارائه می دهد.

     
     

    برنامه برتر کارشناسی بازرگانی

    چرا انتخاب بازرگانی کوئینز؟

    بازرگانی کوئینز، معتبر ترین برنامه کسب و کار در مقطع کارشناسی در کانادا است. در طول چهار سال تحصیل شما در برنامه بازرگانی کوئینز، شما چیزی بیش از یک آموزش تجارت منسجم و برجسته، به دست خواهید آورد. همچنین شما توان رهبری بحران، مهارت های ارتباطی و گروهی که بسیاری از کارفرمایان، امروزه به دنبال آن هستند را به دست می آورید.

    تجربه منحصر به فرد بازرگانی فراتر از کلاس درس گسترش یافته است. ما یک فرصت ارزشمند برای شما فراهم می کنیم که توسط یک حس قوی اجتماعی که شما را برای شکوفا شدن تشویق می کند، پشتیبانی می شود.

    کدام برنامه برای شما بهترین است؟

    کوئینز پنج راه منحصر به فرد برای به دست آوردن مدرک MBA خود به شما ارائه می دهد.

    MBA تمام وقت کوئینز

    MBA کوئینز، یک برنامه تمام وقت 12 ماهه است، که در ماه می در پردیس کوئینز در کینگستون انتاریو، شروع می شود. این برنامه برای توسعه رهبران استثنایی، اعضای تیم ارزشمند و مدیران بسیار موثر، طراحی شده است. این برنامه دارای ویژگی های متعدد اختیاری است، که می تواند در مورد نقاط قوت و آرمان های فردی، شخصی سازی شود. سن دانشجویان معمولا از 23 تا 35 سال، متغیر است و دانشجویان حداقل 3 سال تجربه کاری دارند.

    برنامه ملی MBA اجرایی کوئینز

    موجود در هر نقطه در کانادا

    برنامه ملی MBA اجرایی کوئینز، برای مدیران کار و مدیران اجرایی، طراحی شده است. این برنامه، یک برنامه 16 ماهه است که در ماه آگوست، شروع می شود. این برنامه شما را قادر می سازد که مدرک MBA کوئینز را کسب کنید، در حالیکه شما همچنان به کار در شغل فعلی خود مشغول هستید. علاوه بر این سه جلسه در دانشگاه، تمام کلاس ها در صبح روزهای جمعه و شنبه یک هفته در میان، برگزار می شود. این کلاس ها از طریق ویدیو کنفرانس تعاملی، یک تکنولوژی که ما استفاده می کنیم و برای بیش از یک دهه آنرا اجرا کردیم، انتقال داده می شود. شرکت کنندگان، به طور متوسط 35 سال سن دارند و بین 6 تا 8 سال، تجربه کاری مرتبط دارند.

    MBA اجرایی کوئینز - کرنل

    تورنتو. کلگری. ادمونتون. ونکوور. مونترال، اتاوا

    برنامه MBA اجرایی کوئینز - کرنل، تنها برنامه در نوع خود در جهان است. این برنامه از طریق همکاری بین دو دانشکده بازرگانی برتر امریکای شمالی - دانشکده بازرگانی کوئینز، و دانشکده مدیریت تحصیلات تکمیلی جانسون در دانشگاه کرنل، یکی از دانشکده های اصلی انجمن آیوی ایالات متحده - ممکن شده است. تجربه کلاس درس توسط شرکت کنندگان کانادایی و آمریکایی به اشتراک گذاشته شده و برنامه درسی توسط اساتید برجسته از هر دو دانشکده کوئینز و کرنل، تدریس می شود. علاوه بر سه جلسه در دانشگاه، کلاس ها در سه روز شنبه در هر ماه برگزار می شود. این برنامه، در شهرهای اصلی در سراسر کانادا و همچنین بسیاری از شهرستان های ایالات متحده، در دسترس می باشد. فارغ التحصیلان  برنامه را هم با مدرک  MBA کوئینز و هم با مدرک MBA کرنل، ترک می کنند و به فارغ التحصیلان کامل از هر دو دانشکده، تبدیل می شوند.

    MBA سریع کوئینز برای فارغ التحصیلان بازرگانی

    تورنتو. مارخام. میسیساگا. اتاوا. کلگری. ادمونتون. ونکوور. مونترال.

    MBA سریع کوئینز برای فارغ التحصیلان بازرگانی، به طور خاص برای افرادی با مدرک کارشناسی بازرگانی (یا معادل آن) و دو سال سابقه کار مرتبط، طراحی شده است. این یک برنامه 12 ماهه است که هر سال در ماه ژانویه شروع می شود و شما را قادر می سازد در حالی که همچنان مشغول کار هستید، مدرک MBA کوئینز را دریافت کنید. علاوه بر سه جلسه تخصصی در دانشگاه، کلاس ها روزهای یکشنبه و دوشنبه، به صورت یک هفته در میان برگزار می شود. این برنامه در شهرهای اصلی در سراسر کانادا، از جمله تورنتو، اتاوا، مونترال، ادمونتون، کلگری و ونکوور، ارائه می شود و متوسط شرکت کننده های این برنامه، 7 سال سابقه کاری دارند. برنامه درسی، با تمرکز بر مباحث مدیریت پیشرفته، برای تشکیل چیزی فراتر از مدرک کارشناسی بازرگانی، طراحی شده است.

     J.D./MBA کوئینز

    این برنامه چهار ساله ترکیبی از نقطه قوت مدرک فشرده دوازده ماهه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ارائه شده توسط دانشکده بازرگانی کوئینز و دکترای حقوق ارائه شده توسط دانشکده حقوق کوئینز، بهره می برد. گزینه ای برای اتمام زودهنگام این برنامه در سه و سال و نیم ممکن است با تکمیل واحد حقوق بازرگانی بین المللی در مرکز مطالعه بین المللی کوئینز در انگلستان استفاده شود.

    مرکزی برای مدیریت بین المللی

    دستور مرکز بین المللی مدیریت، هماهنگی تمام فعالیت های بین المللی در دانشکده بازرگانی کوئینز است. بخش بزرگی از فعالیت با مرکز، هماهنگی فرصت های مطالعاتی بین المللی (برای هم دانشجویان کارشناسی و هم دانشجویان کارشناسی ارشد)، از جمله برنامه های مبادله ای، کارآموزی بین المللی و مطالعه فردی در خارج از کشور می باشد. این مرکز به منظور تسهیل در امر پژوهش و آموزش در خارج از کشور و همچنین کمک به ملاقات با اعضای هیئت علمی که مایل به آمدن به دانشکده برای یک سفر کوتاه مدت و فرصت مطالعاتی هستند، با دانشکده نیز همکاری می کند. این مرکز همچنین مسئول برنامه آموزشی و انتصاب هیات علمی در مرکز مطالعات بین المللی کوئینز در Herstmonceux، شرق ساسکس، انگلستان، اداره شده توسط دانشگاه کوئینز، می باشد. بخش عمده ای از فعالیت در این مرکز بر ایجاد همکاری های جدید با نهادهای دیگر در سراسر جهان وبه وجود آوردن یک شبکه گسترده ای از دانشکده های کسب و کار که مراکز تعالی برای آموزش کسب و کار و پژوهش تلقی می شوند، متمرکز است. همه فعالیت های مرکز از هدف بین المللی کردن هر چه بیشتر دانشکده و ایجاد یک محیط بین المللی واقعی، حمایت می کند.

       
    دانلود بروشور
     

    MBA

    یک سنت غنی از نوآوری و تعالی کوئینز به طور مداوم در میان بهترین دانشگاه های کانادا رتبه بندی می شود. دانشگاه کوئینز که در سال 1841، تاسیس شده، یک سنت غنی از برتری علمی دارد. این مدت زیادی است که از شهرتش به عنوان "دانشگاه انجمن آیوی کانادا" بهره می برد و دانشجویان زیادی را از کانادا و سراسر دنیا به خود، جذب کرده است. فارغ التحصیلان کوئینز، نشانی ماندگار در عرصه ملی و بین المللی برای خود ساخته اند.

       
    نظرات دانشجویان
       
    آندریاس Hjerpe، کارشناسی ارشد کسب و کار بین المللی کوئینز
    گروه Visma. اسلو، نروژ

    " من احساس می کنم که کارشناسی ارشد بازرگانی بین المللی به من یک پایه اساسی برای سرعت گرفتن در محیط بین المللی داده است. این برنامه مرا برای کار در یک گروه چند فرهنگی، مجهز کرده است. من در هنگام کار روی پروژه های مختلف، قطعا از دانش به دست آمده از واحدهایی از قبیل بودجه مدیران جهانی و استراتژی جهانی، کمک می گیرم. همچنین، دوره هایی در مذاکرات بین المللی و رهبری میان فرهنگی، مذاکرات و سخنرانی های مرا به صورت بسیار قابل توجهی، تحت تاثیر قرار داده است."

       
     
       
     
    www.map-generator.net

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 22 مرداد 1392
    ویراستار:
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share