خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • دانشکده تجارت دانشگاه یورک

  • تجارت در دانشگاه یورک

    دانشکده تجارت Schulish

    درباره Schulich

    دانشکده تجارت Schulich در تورنتو، به وسیله چند ارزیابی، در میان دانشکده های بازرگانی پیشرو جهانی رتبه بندی می شود و به عنوان دانشکده تجارت جهانی کانادا، شناخته می شود. برنامه MBA دانشکده  Schulich، رتبه اول را در دنیا توسط موسسه آسپن در بررسی های جهانی که مشخص می کند کدام دانشکده ها بهترین کار را برای آماده کردن رهبران کسب و کار آینده برای پیچیدگی های زیست محیطی، اجتماعی و اخلاقی کسب و کار امروزی، انجام می دهند، کسب کرده است. برنامه MBA دانشکده Schulich، رتبه اول را توسط فوربس، اکونومیست و اکسپنژن (نشریه تایم وارنر مستقر در مکزیکو سیتی)، در کانادا کسب کرده است.

    شبکه جهانی از دانشکده های پارتینر EMBA، که شامل EMBA  کلاگ - اسکولیش می شود، در جهان توسط وال استریت ژورنال رتبه اول را کسب کرده و EMBA کلاگ - اسکولیش نیز در کانادا توسط فایننشال تایمز لندن، رتبه اول را کسب کرده است.

    دانشکده اسکولیش، برنامه های بازرگانی را در طول سال در دو دانشگاه در تورنتو، ارائه می دهد: بخش جدید مجموعه هنر در پردیس اصلی دانشگاه یورک، و در مرکز مدیریت S. Nadal، واقع شده در منطقه مالی شهر. دانشکده، همچنین برنامه MBA اسکولیش را در هند، نیز ارائه می دهد - یکی از اولین برنامه های MBA که در آن کشور توسط یک دانشکده پیشرو بازرگانی بین المللی از خارج از هند، ارائه شده است. علاوه بر این، اسکولیش، مراکز وابسته در پکن و شانگهای، چین، بمبئی، هند، سئول، کره جنوبی، مسکو و روسیه را اداره می کند.

    اسکولیش، مدارک تحصیلی بازرگانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهد، که منجر به مشاغلی در بخش های خصوصی، دولتی و غیر انتفاعی می شود. اسکولیش، دارای بیش از 21,000 فارغ التحصیل مشغول به کار، در حدود 90 کشور دنیاست. اسکولیش، پیشگام اولین مدارک MBA بین المللی کانادا (IMBA) و BBA بین المللی کانادا (iBBA)، همچنین اولین MBA اجرایی فراتر از مرز امریکای شمالی است. مرکز آموزش اجرایی اسکولیش، برنامه های توسعه اجرایی را برای بیش از 16،000 مدیر در کانادا و خارج از کشور،  به صورت سالانه، فراهم می کند.

     
     

    برای شکل دادن به آینده خود، انتخاب کنید.

    اگر شما به دنبال یک محیط یادگیری بسیار پرارزش و فعال و واقعا بین المللی هستید، ما شما را به آمدن به دانشکده کسب و کار جهانی کانادا - دانشکده تجارت اسکولیش، دعوت می کنیم. برنامه های مدرک ما، ادغام برنامه تئوری و عملی و توازن مهارت های کمی و مدیریتی است. همه ویژگی های مطالب مربوط به دنیای واقعی از دیدگاه ذینفعان چندگانه معرفی شده اند.  با مهارت و دانش به دست آمده در دانشکده تجارت اسکولیش، فارغ التحصیلان ما، مشاغل موفق در بخش های خصوصی، دولتی و غیر انتفاعی، برای خود ایجاد می کنند. برنامه های آموزش اجرایی بدون مدرک، فرصت یادگیری مادام العمر را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

    مدارک تحصیلی کارشناسی

    پیگیری مدرک BBA یا iBBA در دانشکده اسکولیش، اولین گام به سوی موفقیت است. انتخاب Schulich به معنی پیوستن به یکی از معتبر ترین، برنامه های مقطع کارشناسی در کانادا است. برتری آن هم در کانادا و هم در خارج از کانادا، به رسمیت شناخته شده است.

    BBA

    BBA (کارشناسی مدیریت بازرگانی)، یک برنامه جامع چهار ساله، با نه زمینه تخصصی مختلف، از جمله حسابداری، کارآفرینی و کسب و کار خانواده، بازاریابی، و امور مالی، ارائه می دهد. علاوه بر واحدهای بازرگانی اصلی، که در سال اول و دوم برنامه، ارائه می شود، دانشجویان می توانند یک یا دو واحد غیر بازرگانی انتخابی را بگیرند و پس از آن، دوره های تخصصی سال سوم و چهارم را بگذرانند. اگر شما برای نوآوری، ارزش قائلید، و مایل به درک کسب و کار، از دیدگاه جهانی هستید، برنامه BBA اسکولیش، برای شما مدرک مناسبی است.

    iBBA

    iBBA (کارشناسی مدیریت بازرگانی بین المللی)، یک مدرک کارشناسی چهار ساله با امتیاز ممتاز است که برای دانشجویان، یک چشم انداز جهانی واقعی فراهم می کند. این برنامه شامل دوره های اصلی کسب و کار از BBA، دوره های نوآورانه ویژه طراحی شده برای iBBA، و دوره ها در یکی از زبانهای ارائه شده در یورک (عربی، فرانسوی، آلمانی، عبری، هندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، ماندارین،پرتغالی، روسی و اسپانیایی)، می باشد. اگر شما به کار در خارج از کشور، تمایل دارید، و در جستجوی یک معرفی قوی به مدیریت عمومی همراه با مطالعه فشرده زبان هستید، بنابراین Schulich iBBA، برای شما مدرک مناسبی است.

    مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد

    دنیای جهانی امروز، بسیار پیچیده و با شتاب است و موفقیت شما در آن، بستگی به توانایی شما در به کار گیری تمام گزینه های پیش رو دارد. مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد اسکولیش، شما را با مهارت ها، محتوا و ارتباط مورد نیاز برای رسیدن به اهداف حرفه ای و نیازهای شیوه زندگی آماده می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های نوآورانه اسکولیش، می توانید در برنامه های کارشناسی ارشد زیر، جستجو کنید.

    MBA

    MBA، در مورد انتخاب گزینش، شامل 18 زمینه تخصصی مختلف، 2 پردیس، تاریخ شروع متعدد و گزینه های برنامه ریزی، و توانایی سوئیچ کردن بین تحصیل تمام وقت و پاره وقت، می باشد. این برنامه 16 ماهه، یک رویکرد یکپارچه به اصول مدیریت عمومی و ترکیب کلاس درس یادگیری با تجربه عملی از طریق یک پروژه مشاوره استراتژیک شش ماهه کار کردن با مشتریان واقعی، مشکلات و راه حل آنها، ارائه می دهد.

    IMBA

    MBA بین المللی (IMBA)، یک انتخاب ایده آل برای حرفه ای جهانی است. این برنامه 20 ماهه تمام وقت که شامل دوره های MBA اصلی، دوره های ویژه کسب و کار بین المللی، تسلط بر زبان دوم؛ و دانش تخصصی در دو منطقه تجارت جهانی (از جمله آمریکای شمالی) است، برای متقاضیان کانادایی و غیر کانادایی، مجاز می باشد. دانشجویان IMBA، می توانند در دو زمینه از 18 زمینه تخصصی، از جمله امور مالی و بازاریابی، متخصص شوند. همچنین دانشجویان، می توانند پروژه مشاوره استراتژیک متمرکز بین المللی را تکمیل کنند.

    India MBA

    این مدرک در ژانویه 2010، راه اندازی شد. MBA اسکولیش در هند، یک چشم انداز وسیع جهانی در مورد مسائل کسب و کار ارائه می دهد، در حالی که متخصصین را در دو منطقه عمده تجارت جهانی، توسعه می دهد. سال اول که متمرکز بر اصول مدیریت عمومی است، در بمبئی تکمیل می شود. دانشجویان برای سال دوم به تورنتو، سفر می کنند و ممکن است در یکی از بخش های مدیریتی، صنعتی یا بازرگانی، متخصص شوند. دانشجویان فارغ التحصیل با MBA Schulich - یکی از مدارک تجارت پیشرو جهانی را کسب می کنند.

    MPA

    MPA (کارشناسی ارشد مدیریت عمومی)، منجر به مشاغل در بخش خصوصی، دولتی و یا غیر انتفاعی، می شود. برنامه 16 ماهه اسکولیش، یک ترکیب منحصر به فرد از آموزش مدیریت و تجزیه و تحلیل سیاست های عمومی و توسعه، ارائه می دهد. بخش عمومی امروزه دستخوش تغییرات پویا و بازسازی در کشورهای دنیاست. Schulich MPA، ابزار حرفه ای و مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در مدیریت خدمات عمومی مدرن را فراهم می کند. گزینه های تحصیل تمام وقت و پاره وقت، در دسترس هستند.

    کارشناسی ارشد امور مالی

    MF (کارشناسی ارشد امور مالی) یک برنامه 12 ماهه است که یک درک قوی از عملکرد مالی در سازمانهای مختلف را فراهم می کند. فارغ التحصیلان، بر طیف گسترده ای از زمینه های مربوط به امور مالی، از جمله سرمایه گذاری، مدیریت ریسک، مدیریت مالی، ریسک سرمایه گذاری، سهام خصوصی و بیشتر، تسلط پیدا می کنند. مدرک MF، به بررسی چارچوب های مختلف حقوقی، مقرراتی، جهانی، اخلاقی و حکومتی می پردازد و به دانشجویان، ابزار مورد نیاز برای رهبری در نظام مالی جدید، ارائه می دهد.

    Executive MBA

    MBA اجرایی Kellogg-Schulich، یک پارتینر در معتبر ترین شبکه جهانی جهان از برنامه های EMBA است، که دانشکده های کسب و کار پیشرو در ایالات متحده آمریکا، آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و خاور میانه را با هم می پیوندد. در تعطیلات آخر هفته متناوب به مدت 18 ماه، شما چشم اندازهای بین المللی در رهبری و مدیریت استراتژیک از دانشکده مدیریت کلاگ در دانشگاه نورث وسترن در شیکاگو، از Schulich، شرکای ما و یک شبکه بسیار با تجربه از همتایان، به دست می آورید.

    MBA/MFA/MA

    MBA/MFA/MA (کارشناسی ارشد هنر/کارشناسی ارشد هنرهای زیبا/MBA)، شما را با دانش در هر دو زمینه هنر و مدیریت بازرگانی مورد نیاز برای یک حرفه موفق در بخش های فرهنگی و هنرهای زیبا، آشنا می کند. اسکولیش و دانشکده هنرهای زیبای یورک، به شما دو گزینه برای مدرک سه ساله ارائه می دهد. جریان MBA/MFA، به هنرهای بصری، تئاتر، فیلم و یا رقص، اختصاص داده شده است. گزینه MBA/MA، بر تاریخ هنر، رقص، موسیقی، فیلم (مطالعات سینما و رسانه ها) و یا مطالعات تئاتر، تمرکز دارد.

    MBA/JD

    MBA/JD، یک برنامه بسیار مورد احترام و چالش برانگیز است، که شما را برای موقعیت های شغلی، هم در تجارت و هم در قانون، آماده می کند. با ارزش افزوده از تکمیل تحصیلات خود در 3 یا 4 سال، اسکولیش، سهم MBA را ارائه می دهد و دانشکده حقوق Osgoode Hall دانشگاه یورک، سهم حقوق را ارائه می دهد. شما می توانید در زمینه هایی از قبیل قانون زیست محیطی/مدیریت بازرگانی، مقررات اقتصادی، قانون تجاری شرکت ها، قانون کار/روابط کار، یا املاک و مستغلات و تاسیسات زیربنایی، تخصص پیدا کنید.

    آیا اسکولیش را برای تحصیلات Phd در نظر گرفتید؟ 

    ما می دانیم که انتخاب دانشگاه برای دنبال کردن برنامه ادامه تحصیل در مقطع دکترا، یک تصمیم بزرگ است. ما در اینجا به شما در تصمیم گیری و ارائه اطلاعات مورد نیاز شما، کمک خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه مقطع دکترا، می توانید به سایت مراجعه کنید، و از طریق مراجعه به دانشگاه، حضور در یک رویداد، و یا شروع یک گفتگوی ساده با اعضای هیات علمی، می توانید برای پذیرش اقدام کنید.

    مدارک فارغ التحصیلی

    دانشکده بازرگانی اسکولیش، برنامه های مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، ارائه می دهد که منجر به کار در بخش های خصوصی، دولتی و غیر انتفاعی می شود. یکی از بهترین دانشکده های بازرگانی در کانادا، اسکولیش است که در میان 25 دانشکده برتر MBA در کانادا در رنکینگ جهانی MBA، رتبه بندی می شود.

    گواهی  Post-MBA

    مدرک Post-MBA در مدیریت پیشرفته، یک برنامه منحصر به فرد است که به فارغ التحصیلان MBA از دانشکده بازرگانی،  فرصت حفظ دقیق تحولات جدید در زمینه تحصیلی، و یا توسعه تخصص در زمینه شغل های مختلف را ارائه می دهد. به صورت تمام وقت یا پاره وقت، تحصیل کنید، و دوره تحصیلی خود را با توجه به نیازهای شغلی و یا خواسته های شیوه زندگی خود، انتخاب کنید. برنامه تمام وقت، یک ترم (سه ماه و نیم)، زمان می برد و برنامه پاره وقت، 3 ترم (12 ماه)، زمان می برد.

    مهندسی امور مالی

    مدرک مهندسی مالی، یک گواهی پاره وقت 12 ماهه است که در راه اندازی یک حرفه در زمینه توسعه سریع مهندسی امور مالی/امور مالی کمی، کمک می کند. مسیرهای شغلی، شامل موقعیت های تخصصی در امور مالی با بانک ها، شرکت های سرمایه گذاری، خانه های کارگزاری و سایر موسسات مالی و در مدیریت ریسک با شرکت های بزرگ و شرکت های مشاوره، می شود.

       
    دانلود بروشور
     

    MBA

    در سپتامبر 2012، دانشکده بازرگانی اسکولیش در دانشگاه یورک، تخصص منحصر به فرد MBA در مدیریت جهانی معدن، طراحی شده برای آماده سازی رهبران تجاری آینده، برای پیشی گرفتن در یکی از حیاتی ترین صنایع دنیا را ارائه می کند.

       
     
       
     
    www.map-generator.net

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 06 مرداد 1392
    ویراستار:
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share