خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • دانشکده تجارت دانشگاه ساسکاچوان

  • دانشکده تجارت دانشگاه ساسکاچوان

    درباره دانشکده بازرگانی ادواردز

    در حالی که در طول سال ها، نام برنامه بازرگانی، تغییر کرده است، چیزی که تغییر نکرده، تعهد کامل به یک تجربه آموزشی عالی برای دانشجویان است. این دانشکده در طول 100 سال گذشته، از یک برنامه کوچک مربوط به جامعه حرفه ای حسابداری، به یک دانشکده بازرگانی جامع، رشد کرده است. آموزش تجارت باید ریشه های عمیق عملکردی در رشته های مرکزی، از جمله حسابداری و امور مالی، بازاریابی و مدیریت، منابع انسانی و استراتژی، داشته باشد. اما این ریشه های عمیق عملکردی، باید با مهارت های تصمیم گیری یکپارچه، افزایش یابد.
      

     
     

     تصمیم گیری موثر نیاز به شایستگی های حرفه ای کلیدی ارتباطات و رهبری در چارچوب اخلاق و مسئولیت اجتماعی، دارد. شما می توانید تمام این ویژگی ها را در برنامه های ما پیدا کنید.

    نگاهی به دانشکده بازرگانی ادواردز:

    بیش از 12 میلیون دلار بودجه عملیاتی سالیانه

    بیش از 100 نفر هیات علمی و کارمند

    بیش از 2100 دانشجو

    بیش از  17000 فارغ التحصیل

    برنامه کارشناسی

    برنامه های تحصیلات تکمیلی

    دانشکده بازرگانی ادواردز، در حال حاضر، سه برنامه در مقطع تحصیلات تکمیلی، به دانشجویان خود، ارائه می دهد.

    برنامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

    ماموریت برنامه MBA ادواردز، آموزش حرفه ای در انواع صنایع و جنبه های جامعه برای تبدیل کردن دانشجویان به موفق ترین رهبران تجاری در منطقه خود، می باشد. برنامه MBA ادواردز، از نقاط قوت منحصر به فرد دانشگاه ساسکاچوان، برای ارائه یک برنامه بازرگانی منسجم، یکپارچه و کاربردی، استفاده می کند. اساتید و کارکنان برنامه MBA ادواردز، به مخاطبین ارزشمند تجارت و دوستان خوب برای دانشجویان، تبدیل می شوند.

    برنامه کارشناسی ارشد امور مالی

    برنامه کارشناسی ارشد امور مالی، ارائه شده توسط بخش مالی و علوم مدیریت دانشکده بازرگانی ادواردز، دانشگاه ساسکاچوان، دانشجویان را با زمینه های تئوری در مسائل معاصر مالی و یک بنیان قوی در روشهای تجربی، آشنا می کند. این برنامه می تواند، به عنوان یک سکو برای دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستند، مورد استفاده قرار بگیرد، و دانشجویان را مجهز به یک مزیت رقابتی در کارهای تحقیقاتی کند.

    برنامه کارشناسی ارشد حسابداری حرفه ای

    برنامه کارشناسی ارشد حسابداری حرفه ای، یک برنامه مدرک فارغ التحصیلی نوآورانه است، که دانشجویان درجه یک رشته حسابداری را از کانادا و سایر نقاط جهان، به خود جذب می کند. این برنامه توسط دانشگاهیان رویا گرا در پاسخ به تقاضا برای آموزش کاربردی و مبتنی بر شایستگی، ایجاد شده است. این برنامه به طور فعال شامل دانشجویانی می شود که از طریق استفاده از موارد تجارت، کارگاه های آموزشی مهارت ها، و دیگر تکنیک های آموزشی معاصر، در کارهای تجاری، مشارکت دارند. برنامه کارشناسی ارشد حسابداری حرفه ای، به دانشجویان فرصتی برای درک فرایند تحقیقات علمی و دانشگاهی، به عنوان یک انتخاب شغلی می دهد.

    برنامه های گواهی

    دانشکده بازرگانی ادواردز، در حال حاضر، سه برنامه گواهی، به دانشجویان خود، ارائه می دهد.

    گواهی مدیریت بازرگانی

    گواهی مدیریت بازرگانی (BAC)، یک برنامه مدیریت بازرگانی هشت واحده است که به دانشجویان اجازه می دهد تا درک خود از محیط کسب و کار، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، امور مالی، و مفاهیم دیگر که معمولا در سازمان ها با آن مواجه هستند را توسعه دهند. این برنامه پاره وقت که در کلاس های مناسب شبانه ارائه می شود، در حالیکه به ارائه ابزارهای مورد نیاز شما در کسب و کار می پردازد، انعطاف پذیری که شما نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.

    گواهی مدیریت بازرگانی اجرایی

    گواهی مدیریت بازرگانی اجرایی، یک برنامه مدیریت بازرگانی پیشرفته است که دانشجویان را با بازاریابی پیشرفته، طرح توسعه کسب و کار، و دیگر موضوعات خاص مرتبط با کسب و کار آشنا می سازد. این برنامه در کلاس های مناسب شبانه در یک فرمت پاره وقت، ارائه می شود. گواهی مدیریت بازرگانی اجرایی، با هدف ارائه آموزش با کیفیت در زمینه کسب و کار و متناسب با برنامه شما، طراحی شده است.

    گواهی مدیریت بازرگانی بومی

    گواهی مدیریت بازرگانی بومی (ABAC) برای فراهم کردن برنامه برای آن دسته از دانشجویان بومی که معیارهای پذیرش برای پذیرش مستقیم یا پذیرش انتقالی به برنامه کارشناسی را برآورده نکرده اند، طراحی شده است. این برنامه همچنین برای آن دسته از دانشجویان بومی که مایل به اخذ گواهی بازرگانی هستند، اما نمی خواهند در یک برنامه تحصیلی چهار ساله شرکت کنند، مناسب است.

    آموزش اجرایی ادواردز

    آموزش اجرایی ادواردز با استفاده از تخصص، تجربه و مهارت اعضای هیات علمی و همکاران حرفه ای دانشگاه ساسکاچوان، به جامعه کسب و کار خدمت می کند. از سال 1981، آموزش اجرایی ادواردز، به آموزش هزاران زن و مرد به نمایندگی از ارگان های مختلف دولتی و غیر انتفاعی، برای توسعه مدیریت حرفه ای و شایستگی رهبری، کمک کرده است.

    ثبت نام آزاد

    برنامه های سفارشی

    ما می توانیم هر یک از برنامه های خود را  در داخل سازمان ارائه دهیم و یا برنامه هایمان را به تناسب نیازهای خاص هر سازمان منحصر به فرد،  سفارشی کنیم.

    برنامه های گواهی

       
    دانلود بروشور
     

    دانشکده تجارت ادواردز

    تلاش های ادواردز برای اضافه کردن مسافرت های بین المللی به برنامه درسی مقطع کارشناسی نتیجه بخش بود، و ما امیدواریم که این برنامه به صورت سالانه برگزار شود. دوره 2012 اسرائیل/اردن، به ما این اجازه را می دهد که تقاضا برای چنین برنامه هایی در مقطع کارشناسی را بسنجیم. ارائه این دوره در ترم فشرده بهار، به دانشجویان اجازه می دهد تا بدون به خطر انداختن جنبه های کاری خود در تابستان، در این دوره شرکت کنند.

       
    نظرات دانشجویان
       

    کاترین گریبا
    مدیر، برنامه ریزی استراتژیک
    شهر ساسکاتون

    "من کاملا از اینکه بخشی از برنامه womentorship در دانشکده تجارت ادواردز هستم، لذت می برم. این برنامه فوق العاده و بسیار لذت بخش بوده است. من بسیاری از زنان را در این برنامه ملاقات کردم. تشخیص مربی از دانشجو در این برنامه بسیار مشکل است. من واقعا از شرکت زنان جوان در این برنامه خوشحالم. آنها بسیار باهوش، سخت کوش و متعهد به پیشرفت خود هستند، و این موضوع یک انگیزه بزرگ برای من بوده است. در این برنامه چیزهای زیادی در مورد خودم و آنها آموخته ام و بسیار خوشحالم که بخشی از این برنامه بوده ام."

       
     
       
     
    www.map-generator.net

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 31 شهريور 1392
    ویراستار:
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share