خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • دانشکده فیلم لس آنجلس

  • دانشکده فیلم لس آنجلس

     دانشکده فیلم لس آنجلس، یک کالج هنرهای خلاق است که تجربه همه جانبه، امکانات جهانی کلاس درس و فرهنگ حمایتی را به دانشجویان ارائه می دهد. این دانشکده، مکانی است که در آن مدرسان با فارغ التحصیلان با استعداد و برنده جوایز متعدد، به منظور کمک به دانشجویان برای ساخت شبکه های حرفه ای، همکاری می کنند.

     

    گالری عکس

     

     

     

     
    تاریخچه دانشکده فیلم لس آنجلس
     
    چگونه دانشکده فیلم لس آنجلس، شروع به کار کرد؟
     
    در بهار سال 1999 ، یک گروه از متخصصان هالیوود با عشق به همه چیز در مورد فیلم، دانشکده فیلم لس آنجلس را تاسیس کردند. هدف آنها تاسیس دانشکده ای بود که در آن، متخصصان حرفه ای صنعت فیلمسازی بتوانند دانش خود را از تولید فیلم با نسل جدیدی از فیلمسازان مشتاق به اشتراک بگذارند.
     
    دانشکده فیلم لس آنجلس، مکان خود را در قلب هالیوود ، در ساختمان تاریخی RCA واقع در بلوار 6363 سان ست، راه اندازی کرد. این ساختمان قبلا به عنوان یک استودیوی ضبط توسط هنرمندان افسانه ای مانند الویس پریسلی، رولینگ استونز ، هنری مانچینی ، و جان ویلیامز، مورد استفاده قرار می گرفته است.
     
     
    از اولین لحظات تاسیس، تعهد دانشکده فیلم لس آنجلس به آموزش و ترویج هنر فیلمسازی، در درجه اول اهمیت قرار داشته است. در طول مراسم افتتاح، سخنران مهمان الیور استون در هنگام سخنرانی گفت یک کارگردان ممکن است دوران اوج یا نزول داشته باشد. یک بازیگر ممکن است بیمار شود یا از بین برود. اما دانشکده های بزرگ فیلمسازی برای همیشه پایدار خواهند ماند.
     
     
    دیگر متخصصان مشهور صنعت فیلم از جمله وس کریون، مارتین لاندو، اسپایک Jonze، نیک Nolte، پل Verhoven، راب Minkoff، بانی Bruckheimer، فی دوناوی، ویکی جانسون، استیون Kemper می، تیموتی دالتون، بیلی باب تورنتون، جولی تیمور و غیره، در طول سال ها از دانشکده فیلمسازی لس آنجلس بازدید کرده اند.
     
     
    دانشکده فیلم لس آنجلس از برخی از تجهیزات استاندارد فعلی صنعت فیلم در کلاس های درس، آزمایشگاه ها، و استیج های خود استفاده می کند. دانشکده فیلم لس آنجلس در سال 2000، برای اولین بار به طور کامل فضای دیجیتال با کیفیت بسیار بالای صدای فراگیر دالبی ، تئاتر مجاز THX را افتتاح کرد. برای بررسی تئاتر جدید، کارگردان فیلیپ نویس، پیش نمایش فیلم خود، شکارچی استخوان با بازی آنجلینا جولی و دنزل واشنگتن را در این سالن برگزار کرد.
     
     
    وعده دانشکده فیلم لس آنجلس برای موفقیت در صنعت فیلمسازی به هیات علمی این دانشکده نیز منتقل شده است. با واحدهای درسی روی فیلم هایی از قبیل ماتریکس، مرد عنکبوتی، باشگاه مبارزه، تعقیب امی، بلید رانر، Gremlins در، بازگشت به آینده، جری مگوایر، بتمن، اساتید و کارکنان دانشکده فیلم لس آنجلس، سالها تجربه و دانش خود را به کلاس های درس، آزمایشگاه ها و استج های صدا آوردند. اساتید این دانشگاه با به اشتراک گذاشتن تجربه های خود در زمینه های هنر فیلمبرداری، کارگردانی، ویرایش، تولید، طراحی تولید، نوشتن خلاقانه، طراحی صدا، و هر چیز مطرح دیگری، دانشکده فیلم لس آنجلس را به دانشکده ای بی نظیر تبدیل کرده اند که نمونه آن در هیچ جای دیگری از دنیا یافت نمی شود.

    محوطه اصلی و اطراف

    دانشکده فیلم لس آنجلس، یک پردیس 250000 فوت مربعی است، که در گوشه سان ست و ایوار، در قلب هالیوود، واقع شده است. این دانشکده، تجربیات ارزشمندی را به وسیله تسهیلات و تجهیزات در سطح بالا، برای دانشجویان فراهم می کند.
     
     
    علاوه بر سالن 340 نفره THX و سالن تئاتر سه بعدی و تجهیزات ویرایش مجاز، دانشکده فیلم لس آنجلس، دارای امکاناتی از قبیل چندین استیج صدا، آزمایشگاه های ویرایش رسانه ها، آزمایشگاه های طراحی صدا، و استیج دوبله با ویژگی آیکون کنترل سطح اختلاط، می باشد. 
     
    دانشکده فیلم لس آنجلس، همچنین میزبان رویدادهای منحصر به فردی است، که سالانه باعث جذب قدرتمند ترین تاثیرگذاران این صنعت می شود.

    حمل و نقل

    دانشکده فیلم لس آنجلس توسط حمل و نقل عمومی با چندین خط مترو محلی، خطوط سریع مترو در نزدیکی دانشکده و ایستگاه رد لاین مترو، دو بلوک دورتر از دانشکده، در دسترس می باشد. پارکینگ های محدود نیز با هزینه روزی 5 دلار در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. در روزهای یکشنبه، دانشکده فیلم لس آنجلس، پارکینگ های خود را با قیمت 2 دلار در اختیار عموم مردم قرار می دهد.

    برنامه های موجود

     

     
     
       
    دانلود بروشور
     

    Addendum

     


     

     

     

     

       
    نظرات دانشجویان
       

    کریستین مندز

    کریستین مندز در حدود 3 ماه دیگر فارغ التحصیل می شود، او دو پیشنهاد کار داشته است و منتظر است تا بعد از اتمام دوره تحصیلی خود، آنها را انجام دهد. ماه های سخت کوشی و تلاش او به نتیجه رسیده، و از او برای طراحی صدا دعوت شده است.او روی فیلم عنکبوت های سه بعدی کار کرد و کار خود را به بهترین شیوه ممکن ارائه داد. پس از انجام این فیلم، از او برای کار روی پروژه دیگری دعوت شد.
     
    کریستین می گوید که بسیاری از افراد به او می گفتند که وارد دانشکده فیلم سازی نشود، زیرا وقت و پول خود را هدر می دهد. او قادر بود که ثابت کند که دیگران در مورد این موضوع اشتباه می کنند. کریستین کسی است که با وجود تمامی ترس ها و فشارها، کار مورد علاقه خود را در پیش گرفت، و توانست فراتر از تصور دیگران ظاهر شود.
     
    طراحی صدا، میکس موسیقی و مسترینگ، چیزهایی هستند که او بیشتر به آنها علاقه دارد، اگر چه او در مورد دیالوگ بسیار با تجربه  است و تقریبا تمامی فرم های پس از تولید را کاملا می شناسد. او به عنوان دی جی در رویدادهای زنده انجام صدا کار می کرد، اما او همیشه می دانست که می خواست چیزی بیشتر از یک موزیسین شود. طراحی صدا برای فیلم جهتی است که او برای خود انتخاب کرده است، و او از ماتریس، پارک ژوراسیک، Inception و انتقام جویان، همه به عنوان تأثیرات عمده ای در این تصمیم نقل می کند.

    در سه ماه آینده او فارغ التحصیل می شود، و پروژه های پایانی خود را انجام می دهد، و پس از آن باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد شغل فعلی خود را یعنی کار بر روی پست برای یک شبکه تلویزیونی برای مسلمانان آمریکا، و یا پیشنهاد کار در تلویزیون براوو، را حفظ کند، یا اینکه می خواهد در برنامه های پس از تولید کار کند. صرف نظر از آنچه که او تصمیم می گیرد، ما برای تمام فرصت های پیش روی او بسیار خوشحالیم.

       
     
       

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 28 آبان 1392
    ویراستار:
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share