خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • ارتباطات، هنرهای زیبا و رسانه در دانشگاه نبراسکا اوماها

  •  

    ارتباط، هنرهای زیبا و رسانه در دانشگاه نبراسکا اوماها

    ارتباطات، هنرهای زیبا و رسانه در دانشگاه نبراسکا اوماها

    CFAM: توسط نیروهای خلاق تخیل و ارتباطات، ادغام شده است. کالج ارتباطات، هنرهای زیبا و رسانه الهام بخش رشد فرهنگی، بیان هنری و فعالیت های خلاقانه بوده است. همه این موارد از طریق برنامه های نوآورانه هم ازطریق دانش عملی و هم از طریق دانش نظری در پنج واحد دانشگاهی هنر و تاریخ هنر، ارتباطات، موسیقی، تئاتر، و کارگاه آموزشی نویسندگان ارائه شده است.

     

     

     

    با برنامه درسی که ترکیبی از عناصر علوم مقدماتی، علوم انسانی و علوم اجتماعی است، فارغ التحصیلان CFAM به خوبی برای موفقیت در رشته انتخابی خود آماده می شوند. اعضای هیئت علمی شناخته شده این کالج از هنرمندان، مجریان، نویسندگان و دانشمندانی هستند که دانشجویان را با فرصت های تعامل دانشجو با استاد، تجربه های یادگیری، و همچنین  توسعه روابط نزدیک با دیگر دانشجویان در کلاس های کوچک و رسمی برای پیشرفت راهنمایی میکنند.

    موقعیت UNO در منطقه های مختلف شهری تجربه CFAM را افزایش می دهد. اوماها منابع فرهنگی غنی از جمله موزه ها و مراکز اجرایی و همچنین فرصت هایی برای توسعه حرفه ای از طریق کارآموزی با 500 شرکت از جمله ConAgra Foods، برکشایر هاتاوی، و خط راه آهن Union Pacific را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. اگر چه برنامه های ارائه شده ما در طبیعت متنوع است، ما همچنین با نیروهای خلاق ابتکار و ارتباطات، ادغام شده ایم.

     

    گروه های آکادمیک

    • گروه هنر و تاریخ هنر
    • دانشکده ارتباطات
    • گروه موسیقی
    • گروه تئاتر
    • کارگاه آموزشی نویسندگان

     

    دوره تحصیلی کارشناسی

     

    پنج واحد دانشگاهی | نه مدرک | یک کالج 

    هنرهای زیبا

    تاریخ هنر

    تاریخ هنر مطالعه اشیاء بصری ساخته شده در طول تاریخ است که به لحاظ تاریخی، فرهنگی و اصول هنر شناسی برای درک تجربه انسانی با اهمیت تلقی شده است. تاریخ هنر برای درک آنچه که یک اثر هنری در زمان، مکان و فرهنگ خود معنی می داده، تلاش می کند. آگاهی از تاریخ و نظریه انتقادی هنر یک بخش حیاتی و مهم در آموزش هر دانشجوی رشته هنر محسوب می شود. دوره های تاریخ هنر در UNO به دانشجویان در مورد هنرمندان و آثار هنری قابل توجه در انواع زمینه های زیبایی شناسی، فرهنگی، تکنولوژیکی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مذهبی آموزش می دهد. کارشناسی هنر در تاریخ هنر، دانشجو را هم برای تحصیلات و پژوهش در مقاطع بالاتر و هم برای ورود به رشته های مطالعات موزه هنر و یا هنرهای اجرایی آماده می کند.

     

    استودیو هنر و آموزش هنر

    دانشجویان استودیو هنر شیوه های هنری عملی گذشته را کشف می کنند، در حالی که کار با تکنولوژی های جدید خلاق و انواع رسانه و یافته های استفاده شده توسط هنرمندان خلاق را تجربه می کنند. از خلق کتاب های دست ساز تا ایجاد تصاویر دیجیتالی، دانشجویان UNO تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله مورد نیاز برای کسب تخصص و مهارت در ساخت هنر را کسب می کنند. حوزه های گرایش سنتی شامل سرامیک، نقاشی، اینترمدیا، نقاشی، چاپ دستی و مجسمه سازی، می شود، در حالیکه گرایش های تکنولوژی بصری، هنر ارتباطات گرافیک و طراحی، الکترونیک تصویربرداری گرافیک، سینمای دیجیتال و عکاسی را شامل می شود.

     

    کارگاه آموزشی نویسندگان

    گروه کارگاه آموزشی نویسندگان به طور همزمان یک برنامه نویسندگی خلاق و یک اجتماع از نویسندگان خلاق است، که توسط مطالعه سبک ادبی در هم ادغام شده اند. به عنوان یک گروه علمی مجزا در کالج ارتباطات، هنرهای زیبا و رسانه ها، کارگاه آموزشی نویسندگان اولین برنامه در مقطع کارشناسی در کشور بود که به ارائه برنامه چهارساله کاملی که منجر به اخذ مدرک کارشناسی در رشته هنرهای زیبا در نویسندگی می شد، اقدام کرد. علاوه بر این، کارگاه آموزشی در حمایت از سری خواندن های میسوری ولی در ادبیات معاصر، نویسندگان حرفه ای برنده جایزه را برای منافع دانشجویان و عموم به پردیس می آورد. دانشجویان ممکن است یک گرایش در داستان یا شعر را با گزینه انجام تز کار اصلی در ژانر انتخاب شده خود دنبال کنند. در کلاس های استودیویی، همه دانشجویان توجه خاص اساتید و همتایان خود را که به پیشرفت کاری آنها اختصاص داده شده است را دریافت می کنند. دوره های استودیویی به طور مطلوب با کارگاه های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها که به ارائه مدارک MFA در نویسندگی می پردازند، مقایسه شده است.  

     

    اجرای موسیقی و آموزش موسیقی

    گروه موسیقی یک جامعه قوی متشکل از دانشجویان و اساتید می باشد، که برای کشف بسیاری از راه های هیجان انگیز اجرا و مطالعه موسیقی با یکدیگر همکاری می کنند. این گروه مدرک کارشناسی موسیقی را با هر دو گرایش اجرا و مطالعه موسیقی ارائه می دهد. دانشجویان فرصت همکاری در زمینه سازهای کر/صوتی، کیبورد، تار، باس، پرکاشن و بادی را با اساتید حرفه ای کالج دارند. گروه موسیقی عضو کاملا معتبر از انجمن ملی دانشکده های موسیقی (NASM) محسوب می شود.

     

    تئاتر

    برنامه درسی گروه تئاتر به دانشجویان کمک می کند تا درک واقعی خود از ساخت تئاتر را گسترش دهند. برنامه تولید با فراهم کردن فرصت برای کار های فنی، طراحی، و بازی به عنوان مسائل اساسی به دانشجویان خود، آموزش های متنوع از بازی را ارائه می دهد. دوره های این گروه به شیوه ای طراحی شده است که برای دانشجویان  تجربه های بسیار خوبی مانند از گیشه تا نمایش عمومی، از کنترل چی تا درام نویسی، از طراحی تا اجرا و سایر موارد را فراهم می کند. بالاتر از همه، ما به توسعه فردی  و بلوغ هنری و فرهنگی دانشجویان، متعهد هستیم.

     

    دانشکده ارتباطات

    دانشجویان در رادیو و تلویزیون، روزنامه نگاری و ارتباطات سخنرانی از امکانات هنری، آموزش برندگان جوایز و اساتید حرفه ای بهره می برند، و از دانشمندان شناخته شده بین المللی مطالب زیادی فرا می گیرند. در قرن 21، حوزه ارتباطات در قلب توسعه اجتماعی و فرهنگی است. آن دسته از دانشجویانی که مایل به کار در زمینه های روزنامه نگاری، روابط عمومی، تبلیغات، آموزش و توسعه، رادیو و تلویزیون، حل تعارض، رسانه های جدید، آموزش و توسعه مهارت های ارتباطی، مطالعات رسانه ای، ارتباطات سازمانی، مطالعات رسانه و آموزش ارتباطات هستند، می توانند به دانشکده ارتباطات UNO که مکانی برای انجام این کارها می باشد، مراجعه کنند.

    پخش برنامه

    دانشکده ارتباطات دو گرایش پخش اخبار و رسانه های جدید را ارائه می دهد. رشته های اصلی پخش اخبار تفاوت های ظریف پخش برنامه از رادیو و تلویزیون، و تجربه در نوشتن، تولید و ارائه برنامه را آموزش می دهد. رشته های اصلی رسانه های جدید، فناوری رسانه ها را با تمرکز چند رسانه ای از قبیل طراحی نگهداری وب سایت، تولید فیلم و نشر الکترونیکی، به کار می برد.

     

    روزنامه نگاری

    رشته های روزنامه نگاری از میان سه گرایش ویراستار اخبار، مطالعات رسانه، و یا روابط عمومی / تبلیغات، انتخاب می شوند. ویراستار اخبار تاکید قوی بر نوشتن و ویرایش دارد. این گرایش دانشجویان را برای حرفه روزنامه نگاری سنتی از قبیل ویرایش کپی یا گزارش های روزنامه ها، و همچنین نویسندگی برای مجلات و نشریات ادبی آماده می کند. روابط عمومی / تبلیغات نه تنها بر نوشتن تاکید دارد، بلکه روی طرح انتشار و نظریه ها در روابط عمومی / تبلیغات نیز تمرکز دارد. دانشجویان این رشته به مشاغلی از قبیل بازاریابی، هماهنگی رویداد، روابط عمومی، تبلیغات، و بسیاری حوزه های مرتبط دیگر تمایل دارند.

     

    ارتباطات گفتاری

    این رشته دانشجویان را برای مشاغل ارتباطات انسانی آماده می کند. دانشجویان ارتباط گفتاری مهارت های قابل اجرا در تمامی زمینه ها، از جمله مهارت های فردی، سازمانی، عمومی، فرهنگی و مجازی را می آموزند. گرایش های این رشته شامل فناوری ارتباطات و روابط انسانی، آموزش ارتباطات و توسعه آموزشی، حل اختلاف، فرهنگ و ارتباطات، روابط بین فردی، ارتباطات سازمانی و روابط کارکنان، و ارتباطات عمومی و سیاسی می شود.

     

    CFAM نامشخص

    گزینه CFAM نامشخص برای دانشجویانی که هنوز رشته خود را انتخاب نکردند، اما مایل به انتخاب رشته در دانشکده ارتباطات، هنرهای زیبا و رسانه ها هستند، مناسب می باشد. دانشجویان انتقالی و دانشجویان سابق UNO، در صورتی که کمتر از 36 واحد در ترم دریافت کرده باشند، ممکن است به عنوان CF نامشخص در این دانشکده ثبت نام کنند.

     

    دوره های تحصیلات تکمیلی

    برنامه های کارشناسی ارشد گواهینامه های پیشرفته کارآموزی و اقامت!

     

    کارشناسی ارشد ارتباطات

    دانشکده ارتباطات، مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات را با شش حوزه تخصص و دو گواهی پیشرفته ارائه می دهد. دانشجویان تحصیلات تکمیلی بر مهارت هایی مانند ارتباطات بین فردی، سیاسی و اجتماعی و یا دریافت یک مدرک با تاکید بر دانش نظری گسترده از گفتار و ارتباط جمعی تمرکز می کنند. فارغ التحصیلان این مقطع به دانش عمیق از فرآیندها و اثرات ارتباطات دست پیدا می کنند، و مهارت ها و دانش مورد نیاز برای رشد حرفه ای را به دست می آورند. اساتید این دانشکده یک ترکیب قابل توجه از رسانه های علمی و حرفه ای را در اختیار دانشجویان قرار می دهند. اعضای هیات علمی این دانشکده به طور فعال در کشف دانش جدید از طریق انتشار در مجلات برتر علمی نقش دارند. اعضای هیات علمی این دانشکده به دنبال پرورش عمق دانش ارتباطات و تقویت روحیه آزاد پژوهشی در دانشجویان هستند.

     

    کارشناسی ارشد موسیقی

    گروه موسیقی، دوره های تحصیلات تکمیلی خود را در زمینه های آموزش، اجرا، رهبری، تاریخ و تئوری موسیقی ارائه می دهد. مدرک کارشناسی ارشد موسیقی ممکن است شامل سه گرایش آموزش، اجرا و رهبری موسیقی باشد. در حدود دوازده دوره پیشرفته در دسترس است که یک ماینور در سطح تحصیلات تکمیلی در موسیقی را تشکیل می دهد.

     

    کارشناسی ارشد تئاتر

    برنامه کارشناسی ارشد تئاتر، مطالعات پیشرفته در تخصص، عملکرد، طراحی و تکنولوژی، و مدیریت تئاتر را ارائه می دهد. هدف کلی، کمک به دانشجوی کارشناسی ارشد برای توسعه درک عمیق تر از نقش یک هنرمند تئاتر با مطالعه و استفاده از تئوری و نقد، تاریخ، و ادبیات به عنوان یک بازیگر، کارگردان، طراح، یا محقق می باشد. تاکید این رشته بر روی تعامل دانش و تولید می باشد. همه دانشجویان ما برای آمادگی برای دکترا و یا کار در زمینه های حرفه ای، علمی، و اجتماعی فعالیت می کنند. به عنوان بخشی از یک دانشگاه شهری، دانشگاه نبراسکا در اوماها ارتباط نزدیکی با تئاتر در اوماها دارد، ارائه فرصت ها برای کار های کاربردی در این دانشگاه قابل توجه است. کارآموزی اعتباری نیز با تئاتر های منطقه در دسترس می باشد.

    کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در نویسندگی

    MFA در نویسندگی یک برنامه دو ساله آموزش متمرکز برای نویسندگان خلاقی است، که به حرفه ادبی متعهد هستند. این برنامه از چهار سمینار 16 هفته ای نویسندگی و پنج جلسه 10 روزه اقامتی با شیوه کنفرانس تشکیل شده است. سمینارها و اقامتگاه ها برای کمک به کسانی که نیاز به پیشرفت نویسندگی و تفکر انتقادی دارند، در هم ادغام شده اند. دانشجویان کارشناسی ارشد نویسندگی به منظور شرکت رقابتی در دامنه وسیع تری از ادبیات معاصر آمریکایی، قدرت نویسندگی خود را توسعه می دهند. در یک دوره تحصیلی دو ساله، دانشجویان برای کسب مدرک کارشناسی ارشد نویسندگی در یکی از سه ژانر داستانی، شعر، و یا غیرداستانی، 60 واحد دریافت می کنند. گواهی نگارش پیشرفته برای ژانرهای غیرداستانی طراحی شده است.

     

    دوره های تحصیلات تکمیلی فاقد مدرک

    هنر و تاریخ هنر

    دوره های تحصیلات تکمیلی هنر برای برآورده ساختن الزامات در زمینه ماینور یا برای دوره های مرتبط به هم در طرح مطالعه، ارائه شده است.

    امکانات CFAM

    مرکز هنرهای نمایشی  The Willis A. and Janet S. Strauss، خانه گروه موسیقی توسط گلدن زنون (Golden Zenon)، معمار اوماهایی  طراحی و در سال 1973 تکمیل شد. این مجموعه خود دارای یک سالن تک نوازی موزون با 500 صندلی، عایق صوتی قابل توجه، اتاق های تمرین بزرگ، یک کتابخانه، و اتاق های تمرین می باشد. اشتراوس یک سلسله از فعالیت های موسیقی نه تنها برای دانشگاه، بلکه برای شهر اوماها نیز می باشد.


    برج ناقوس یادبود هنینگسون، 168 فوت بیشتر از محوطه دانشگاه UNO بالا رفته است. این برج یکی از 180 ساختار اینچنینی در ایالات متحده است. کاریون از 47 زنگ برنز توسط کارگاه ناقوس سازی در انسی فرانسه تشکیل شده است. بزرگترین زنگ، وزنی در حدود 4397 پوند دارد، و اندازه آن حدود پنج فوت قطر با چهارفوت ارتفاع می باشد. وزن ترکیبی 47 زنگ با هم چیزی در حدود 24408 پوند می باشد.


    ساختمان هنرهای زیبای Weber، توسط هاردی طراحی شد، و در سال 1992 توسط همکاران نیویورکی هلزمن، و Pfeiffer تکمیل شد. این ساختار چهار طبقه منحصر به فرد، خانه گروه هنر و تاریخ هنر، تئاتر، کارگاه نویسندگی، تئاتر Black Box، گالری هنر UNO و کالج دفاتر اداری می باشد. در داخل، یک استودیو برای طراحی، چاپ، نقاشی، ساخت کاغذ، هنرهای کتاب، تصویربرداری الکترونیکی، آموزش هنر و هنرهای گرافیکی وجود دارد. دوره های تاریخ هنر نیز در کلاس هایی با فناوری بالا با تجهیزات نصب شده برای طرح اسلاید، فیلم، سی دی، ارائه پاورپوینت، و وب سایت ها، آموزش داده می شوند. یک ناظر بر کتابخانه اسلاید، که شامل بیش از 100000 اسلاید می باشد، نظارت می کند.

     
    تئاتر Black Box، با استفاده از صندلی های متحرک که از سبک سینمایی به سبک صندلی ورزشگاه تغییر شکل داده می شود، محصولات را در یک آرایه وسیعی از تنظیمات و سبک ارائه می دهد. این تئاتر با یک سیستم شبکه تمام ولتاژ مجهز شده که موقعیت نور کافی و انعطاف پذیری را فراهم می کند. سه سطح بالکن زمین استیج را احاطه کرده اند، که موقعیت های اضافی برای مخاطبان ایجاد می کند. اتاق های دیگر تئاتر شامل یک آزمایشگاه مقدماتی، استودیوی بازیگری، استودیوی تهیه کنندگی، اتاق آرایش و تعویض لباس می باشد. فروشگاه صحنه و فروشگاه  لباس هر دو با تجهیزات مورد نیاز ما مجهز شده اند.


    گالری هنر UNO، یک انجمن حیاتی فرهنگی و آموزشی برای مطالعه، تفکر و تجزیه و تحلیل انتقادی از آثار هنری می باشد. این گالری برای اطلاع رسانی در مورد مسائل و چالش های هنرهای بصری از طریق ارائه هنر معاصر (ساخته شده در 20 سال گذشته) از هنرمندان با شهرت ملی و منطقه ای، تلاش می کند. این نمایشگاه دانشجویان را در معرض تنوع و سرزندگی فرهنگ بصری معاصر قرار می دهد، و و اهمیت هنر و ارزش های انسانی را برای تمام افراد قابل درک می سازد. علاوه بر این، گالری هنر UNO میزبان انواعی از رویدادهاست که نمایشگاه را تکمیل می کنند. در طول باز شدن گالری، این رویدادها از زندگی اجتماعی و خلاق نگهداری می کنند، و همچنین فرصت هایی برای دیدار با اعضا و هواداران جامعه هنر اوماها فراهم می کنند. 



    استودیو های سرامیک و مجسمه سازی در یک بخش الحاقی که فاصله کوتاهی با ساختمان هنرهای زیبای وبر دارد، واقع شده است. این استودیوها فضای کاری اضافی و دامنه دید وسیع تری در محوطه دانشگاه ایجاد می کنند.


    فضای اجرایی Castle of Perseverance در مجاورت ساختمان هنرهای زیبای وبر واقع شده است. Castle of Perseverance یک آمفی تئاتر در فضای باز است که گنجایش 100 نفر مخاطب را دارد. بسیاری از استادان از این فضا به عنوان یک کلاس درس در بعد از ظهرهای آفتابی نبراسکا استفاده می کنند.

     

    دانشکده ارتباطات، در سالن هنر و علوم، بهترین کلاس ها را برای بحث و یادگیری دارا می باشد، و آزمایشگاه کامپیوتر این دانشکده اجازه تحقیقات فردی را می دهد. همه اتاق ها به طور مناسبی مجهز شده اند، و هر ساختمان کلاس های درس با تکنولوژی بالا را فراهم می کند. مرکز گفتار UNO، واقع در این ساختمان، شامل اتاق دوره پایه و اتاق مشاوره سخنرانی می باشد. خدمات مربیگری برای همه دانشجویان، فارغ التحصیلان، اعضای هیات علمی و کارکنان UNO برای کمک به آمادگی برای بیان شفاهی و یا ترکیب آنها در کلاس درس، ارائه شده است.


    کالج تازه بازسازی شده امور عمومی و خدمات اجتماعی (CPACS) شامل دفتر و فضای استودیو
    برای  90.7 KVNO & UNO TV کلاسیک می باشد. پروژه ساختمان 20،000 فوت مربع به کلاس های درس و فضای جلسه اضافه کرده است. سالن های سخنرانی تعاملی و طراحی باز، فضای مساعدی برای یادگیری و برتری علمی ایجاد کرده است.  فضاهای سمینار چند منظوره نیز مشوق ارتباطات میان گروه ها، هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان، و همچنین همکاری با جامعه است.

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 19 اسفند 1392
    ویراستار: Negar Zandipour
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share