خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • علوم انسانی و علوم در دانشگاه نبراسکا در اوماها

  •  

    علوم انسانی و علوم در دانشگاه نبراسکا در اوماها

    علوم انسانی و علوم در دانشگاه نبراسکا در اوماها

    کالج علوم انسانی و علوم

    کالج علوم انسانی و علوم به آموزش عالی، پژوهش برتر و فعالیت های خلاق در تمام رشته ها، و خدمات در UNO و جوامع اوماها متعهد می باشد.

     

     

     

    گروه زیست شناسی در دانشگاه نبراسکا در اوماها.

    این گروه، گروهی متنوع با آموزش و پژوهشی است که دامنه زیست شناسی از اکوسیستم تا ساختار مولکولی، از تکامل تا زیست شناسی سلولی، از سیستم های زیست شناسی تا بیو انفورماتیک را پوشش می دهد. پیشرفت های هیجان انگیز در تمام زمینه های زیست شناسی رخ می دهد، و موقعیت های کاری در این رشته بسیار زیاد می باشد.

    گروه های آکادمیک

    • زیست شناسی، B.A. / B.S.
    • بیوانفورماتیک، B.S.
    • بیوتکنولوژی، B.S.
    • بیولوژی ثبت دو گانه
    • مطالعات زیست محیطی، B.S.
    • ماینورز
    • پیش - باغبانی
    • پیش - پزشکی
    • پیش - دامپزشکی
    • روانشناسی زیست شناسی

     

    گروه زبان انگلیسی

    گروه زبان انگلیسی در UNO برای افزایش سواد عمومی و آگاهی فرهنگی دانشجویان UNO و همچنین شهروندان اوماها و اطراف آن فعالیت می کند. مشارکت اعضای هیئت علمی در آکادمی آموزش خدمات، در زمینه دبیرستان های دولتی در شهر اوماها و ایالت نبراسکا، رویدادهای خواندنی را در زمینه های قرائت و سخنرانی های عمومی، و مسابقات ادبی توسعه می دهد. از آنجا که تمام تمرکز گروه زبان انگلیسی در UNO در آموزش، پژوهش، فعالیت های خلاق، و خدمات است، این گروه یک بخش بسیار مهم از ماموریت های استراتژیک این دانشگاه، یعنی ترویج برتری آکادمیک، و همکاری با جامعه می باشد.

     

    گروه زبان های خارجی

    زبان ها نماینده صدای دوستان، همسایگان و همکاران شما هستند. آنها سند زندگی، ادبیات، دولت، تاریخ، اقتصاد و فرهنگ هستند. آنها به شما اجازه می دهند تا به یک شهروند آگاه، و همچنین به یک فرد موفق در کسب و کار و کارآفرینی تبدیل شوید. دوره های آموزشی در گروه زبانهای خارجی و ادبیات با هدف بهبود مهارت های زبانی و فرهنگی دانشجویان طراحی شده است. دانشجویان این رشته تحصیلات خود را هم در مقطع کارشناسی و هم در مقاطع تحصیلات تکمیلی دنبال می کنند. اساتید برنده جایزه، کلاس های کوچک، برنامه های درسی با فناوری پیشرفته، تعامل اجتماعی، و فرصت های مطالعه در خارج از کشور برنامه زبان ما را مشخص می کنند. داشتن مدرک در رشته زبان های خارجی شما را برای فرصتهای شغلی بی شماری از قبیل ترجمه، تفسیر و تجارت آماده می کند.

    گروه جغرافیا / زمین شناسی در دانشگاه نبراسکا اوماها مدرک کارشناسی در جغرافیا، زمین شناسی و مطالعات زیست محیطی، مدرک کارشناسی ارشد در جغرافیا، و یک گواهی نامه در علوم اطلاعات جغرافیایی ارائه می دهد.

    گروه تاریخ

    تاریخ به شما اجازه می دهد تا در زمان سفر کنید، و درباره گذشته تحقیق کنید. شما ممکن است همراه با هانیبال در برابر رم تظاهرات کنید، یا جد خود را در هنگام پیاده شدن در جزیره الیس تماشا کنید، برده داری در هائیتی را سرنگون کنید، و یا برای همیشه برای تغییر علم با چارلز داروین همراه شوید. و مانند هر مسافر دیگر، با داستان های بزرگ و یک شیوه جدید برای نگاه کردن به جهان به وطن خود برگردید. در کلاس های تاریخ، ما به بررسی تغییرات، چرایی تغییرات، و دلیل مهم بودن تغییرات در زمان حال می پردازیم. ما حرفه ای از کار پلیسی به نام پژوهش تاریخی را یاد می گیریم. تاریخ یک رشته عملی است. یک مطالعه اخیر (Academically Adrift, 2010) نشان داد که دانشجویان در زمینه علوم مقدماتی به تاریخ علاقه بیشتری دارند، چرا که در این رشته مهارت هایی کسب می کنند که نسبت به سایر رشته ها از قبیل کسب و کار، آموزش و پرورش، وارتباطات، برای کارفرمایان ارزش بیشتری دارد.

    دانشگاه نبراسکا در اوماها، کارشناسی، ماینور و مدرک کارشناسی ارشد در تاریخ و همچنین گزینه هایی برای گرایش های تاریخی در مطالعات عمومی و آموزش ارائه می دهد. دانشجویان تاریخ همچنین می توانند دوره کارآموزی خود را با چندین کارفرمای محلی تکمیل کنند، و دانشجویان واجد شرایط ما می توانند به سازمان افتخاری ملی، فی آلفا تتا بپیوندند.

     

    مطالعات امریکای لاتین

    تخصص در مطالعات امریکای لاتین/ لاتینو و ماینور در مطالعات چیکانو/ لاتینو، برنامه های چند ملیتی، بین رشته ای و مقایسه ای از مطالعه نیروهای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، و فرهنگی ارائه می دهد که به تجربه از جوامع لاتین و آمریکای لاتین در ایالات متحده و سراسر آمریکا شکل می دهند. دوره های مطالعاتی امریکای لاتین، دانشجویان کارشناسی را برای طیف گسترده ای از گزینه های شغلی آماده می کند. تخصص در مطالعات امریکای لاتین/ لاتینو (LLS) و ماینور در مطالعات چیکانو/ لاتینو (CLS)، ممکن است به خصوص برای آن دسته از دانشجویانی که برای حرفه هایی که در آن مسائل مربوط به آمریکای لاتین بسیار مهم است، برنامه ریزی می کنند، سودمند باشد. خدمات عمومی، آموزش و پرورش، حقوق، بهداشت، مشاوره، و کسب و کار، نمونه های کوچکی از این مسائل می باشند. علاوه بر این، این تخصص در خدمت بیش از یک حوزه خاص آمریکای لاتین است، چرا که تاثیر روند جمعیتی و اجتماعی آن در زندگی غیر لاتین ها منعکس شده است.

     

    تخصص در مطالعات امریکای لاتین

    تخصص در مطالعات امریکای لاتین/ لاتینو به 30 ساعت اعتبار نیاز دارد. شش ساعت آن شامل تکمیل LLS 1000 و LLS 1010 و یا 1020 می باشد. سه ساعت از آن نیز از طریق تکمیل پروژه ارشد (LLS 4990) و یا با یک دوره از پیش تصویب شده توسط مدیر OLLAS تکمیل می شود. این دوره همچنین پیش نیاز دوره سوم نویسندگی کالج را برآورده می کند. 21 ساعت باقی مانده از طریق تکمیل دوره های مورد تایید مطالعات امریکای لاتین و یک دوره روش تحقیق به دست می آید. دوره های روش تحقیق شامل CJUS 2510, SOC 2130, SOC 2510, PSCI 2000, PSCI 3000, PSYC 3130, PSYC 3140 می شوند. همه دانشجویان باید 16 ساعت اسپانیایی (یا معادل آن) را برای برآورده کردن الزامات زبان کالج برای مدرک کارشناسی، تکمیل کنند.


     

    گروه ریاضی

    ریاضیات (از جمله آمار)، هم در تعداد اعضای هیات علمی و هم در تنوع ماموریت، یکی از بزرگترین گروه ها در UNO است. جبر میانی، که از الزامات مورد نیاز آموزش ریاضیات عمومی UNO است، در حدود 1000 نفر در هر سال دانشجو می گیرد. کالج جبر و حساب نیز دانشجویان ثبت نامی زیادی دارند. بسیاری از دوره های سطح بالا هم نیازهای رشته های اصلی در زمینه های دیگر را برآورده می کنند، و هم به عنوان رشته اصلی ریاضیات محسوب می شوند. ما طیف گسترده ای از فعالیت های دانشجویان که همه آنها در وب سایت دانشگاه توضیح داده شده، داریم. ما تلاش می کنیم تا وب سایت خود را به صورت جامع و مفید ارائه دهیم.

     

    مطالعات بومی امریکایی

    مطالعات بومیان آمریکا (NAS) به عنوان یک برنامه آکادمیک در دانشگاه نبراسکا در اوماها در سال 1992 تاسیس شد. این برنامه چند رشته ای ترکیبی از تلاش های اعضای هیئت علمی در دانشگاه می باشد. مطالعات بومیان آمریکا به دانشجویان فرصت یادگیری درباره فرهنگ، ادبیات، تاریخ، هنر، ارزش ها، روش های زندگی، معنویت، و نهادهای اجتماعی و سیاسی بومی آمریکا را ارائه می دهد. این برنامه همچنین دارای یک سنت طولانی مدت از فعالیت در مورد مسائل معاصر نیز می باشد. مطالعات بومیان آمریکا به دانشجویان تفاوت در دیدگاههای فرهنگ آمریکایی اروپایی و فرهنگ آمریکایی های بومی را در طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله مسائل مربوط به ارتباطات در سراسر مرزهای فرهنگی، هم در دوره گذشته و هم در دوره حال حاضر معرفی می کند. دانشجویان از دانش انسانی در چارچوب تجربه انسانی آمریکای شمالی، آگاهی می یابند. برخی از دانشجویان از تبار بومی آمریکا هستند، اما بسیاری از آنها بومی نیستند.
     

    کلاس ها اغلب توسط دانشجویانی با زمینه های مختلف برای برآوردن نیازهای متنوع فرهنگی تشکیل شده اند. دانشجویان دوره های NAMS در برنامه هایی که منجر به مدارک پزشکی، حقوق، آموزش و پرورش، مدیریت دولتی، علوم اجتماعی، و عدالت کیفری می شود، شرکت می کنند. فارغ التحصیلان مطالعات بومیان آمریکا، انجمنی را برای کمک به ارتقاء مطالعات بومی آمریکا تشکیل داده اند.

     

    علوم اعصاب

    مطالعه بنیان بیولوژیکی رفتار، یکی از زمینه های به سرعت در حال رشد علوم زندگی است. مطالعه بنیان بیولوژیکی رفتار، منعکس کننده اهمیت منافع اساسی و کاربردی در چگونگی کارکرد سلول های عصبی به صورت فردی، و چگونگی وساطت نورون ها برای تعیین رفتار می باشد. کالج هنر و علوم در UNO، اولین برنامه مدرک کارشناسی علوم اعصاب را در سیستم نبراسکا با هدف آموزش دانشجویان برای تحصیلات تکمیلی و همچنین آماده کردن آنان برای مشاغل مختلف مرتبط با سلامت ایجاد کرده است.

    دانشجویان در حال تحصیل در این رشته از تخصص اعضای هیئت علمی موجود در گروه زیست شناسی و روانشناسی UNO، در یکی از دو گرایش علوم اعصاب سلولی و مولکولی و علوم رفتاری یکپارچه، بهره می برند. دوره کارشناسی در علوم اعصاب دانشجویان را پس از اتمام مدرک تحصیلی خود، در موقعیت یکی از مسیرهای چندگانه حرفه ای  قرار می دهد.

    فارغ التحصیلان این برنامه به سرعت در یک موقعیت عالی توسط یکی از 200 برنامه فارغ التحصیلی در علوم اعصاب و حوزه های مرتبط استخدام می شوند، و مدارج پیشرفته خود را دنبال می کنند. این فرصت ها شامل کار با اعضای هیات علمی در برنامه های آموزشی در حال رشد UNMC می باشد. گروه تازه تاسیس  فارماکولوژی و علوم اعصاب تجربی در UNMC مهارت در فارماکولوژی اعصاب با تخصص در بیماری های عصبی، و برنامه های تحصیلات تکمیلی جدید را به ارمغان می آورد. علوم اعصاب و رشته های مرتبط با آن فعال ترین برنامه ها را در UNMC تشکیل می دهند. مرکز اختلالات Neurovirology و بازسازی سلول های عصبی (CNND) و برنامه های آموزشی تحقیقاتی مرتبط با علوم اعصاب (NRTP) در UNMC، خروجی مهمی برای فارغ التحصیلان رشته علوم اعصاب در مقطع کارشناسی را تشکیل می دهند.

    فارغ التحصیلان رشته های علوم اعصاب بیشترین دوره های مورد نیاز برای ورود به دانشکده های پزشکی، برنامه های دامپزشکی، و دیگر برنامه های حرفه ای مرتبط با سلامت را گذرانده اند. فارغ التحصیلان رشته علوم اعصاب بیشترین مهارت ها برای جذب به عنوان تکنسین آزمایشگاه ها و دستیاران در آزمایشگاه های دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی محلی و منطقه ای را در اختیار دارند. 

     

    گروه فلسفه

    مطالعه فلسفه، تلاش برای فهم جهان به عنوان یک واحد منسجم و جامع است. فیلسوفان می خواهند بدانند که جهان چیست، چگونه کار می کند، چگونه ما می دانیم، چگونه باید زندگی کنیم، چه چیزی خوب است، چه چیز غیر اخلاقی است، آیا خدایی وجود دارد، و بسیاری چیزهای دیگر به خصوص اینکه چگونه تمام این موارد با یکدیگر تناسب دارند. یکی از دلایلی که باعث می شود مطالعه فلسفه مفید باشد این است که روش فلسفه - استدلال دقیق، کاربرد دقیق منطق و تجزیه و تحلیل دقیق مفاهیم - برای هر موضوعی قابل اجراست. فلسفه به آسانی به عنوان یک رشته مکمل با رشته های دیگر مطابقت دارد. رشته فلسفه مهارت های ضروری در استدلال منطقی و نوشتن فشرده را که می تواند باعث تقویت رزومه و آمادگی علمی شما شود، برای شما فراهم می کند. برخی از رشته های مکمل، شامل موارد زیر می شوند:

    • علوم اعصاب
    • فیزیک
    • علوم سیاسی
    • روان شناسی
     

    گروه فیزیک

    فیزیک، مطالعه ی ماده و انرژی، در ریشه تمامی زمینه های علوم وجود دارد، و زیر بنای همه پدیده های طبیعی می باشد. فیزیک در محدوده مطالعه جهان کوچک اتم تا رنگ ستاره ها در اعماق دور از جهان ما، گسترده شده است. درک حرکت، نیرو، انرژی، صدا، برق، مغناطیس و نور، و همچنین اتم و هسته، دانشجویان این رشته را در این علم بنیادین به چالش می کشد. مهارت هایی که دانشجویان در رشته فیزیک کسب می کنند، بسیار با ارزش می باشد. این مهارتها عبارتند از: استدلال مفهومی، تفکر انتقادی و حل مسئله.

    آموزش
    دانشجویان کار آزموده دوره کارشناسی
    فیزیک توسط گروه، تحت نظارت هیئت علمی، به عنوان دستیاران آموزش، در آزمایشگاه های مقدماتی ما
    استخدام می شوند. این ترکیبی از فرصت رشد و یادگیری منحصر به فرد با راحتی کار در پردیس دانشگاه می باشد.

    پژوهش
    گروه فیزیک
    UNO، هم در تحقیقات نظری و هم در تحقیقات تجربی بر روی مواد جدید که خواص الکتریکی، مغناطیسی و نوری جالبی دارند، بسیار فعال است. پروژه های دانشگاهی فرصت هایی را فراهم می کنند تا دانشجویان رشته های فیزیک در مقطع کارشناسی
    آموزش دست اول در خط مقدم تحقیقات مواد را دریافت کنند، و در آن تحقیقات مشارکت داشته باشند. علاوه بر این، بسیاری از رشته های ما به شرکت در برنامه های تحقیقاتی تابستانی به میزبانی آزمایشگاه های ملی تشویق می شوند.

     

    گروه علوم سیاسی

    رشته های علوم سیاسی دانشجویان را برای مشاغل غنی و با ارزش آماده می کند. فارغ التحصیلان علوم سیاسی به خوبی هم برای مشاغل داخل کشور و هم برای مشاغل خارج از کشور در زمینه های حقوق، کسب و کار، عدالت کیفری، آموزش و پرورش، روزنامه نگاری، و خدمات دولتی درسطوح محلی، ایالتی، و فدرالی مجهز می شوند.   در واقع، بسیاری از فارغ التحصیلان علوم سیاسی به اوج حرفه مربوطه خود رسیده اند.

    رشته علوم سیاسی برای دانشجویان ابزار تبدیل شدن به شهروندان و رهبران موثر و فعالین سیاسی را فراهم می کند. دانشجویان، پردازش اطلاعات، که از ویژگی های غیر قابل اجتناب از عصر اطلاعات است را یاد می گیرند. کلاس های علوم سیاسی با پرداختن به مهارت های با ارزش در تجزیه و تحلیل، ارتباطات، پژوهش و نوشتن، دانشجویان را برای داشتن افکار مستقل و اطلاع از امور جاری و تحمل نقطه نظرات مخالف، به چالش می کشند.

    علوم سیاسی یکی از محبوب ترین رشته های علوم انسانی، و بسیار مناسب برای استفاده به عنوان رشته ترکیبی با رشته های دیگر مانند کسب و کار، اقتصاد، زبان، تاریخ، مطالعات بین المللی، فلسفه، روانشناسی و جامعه شناسی، می باشد. 

    گروه روان شناسی

    گروه روانشناسی در UNO، مدارک BA و BS را در مقطع کارشناسی، مدارک MA ، MS، و EDS و PhD را در مقطع تحصیلات تکمیلی در عرصه های گوناگون روانشناسی ارائه می دهد. گروه روان شناسی با دفاتر اضافی اساتید، آزمایشگاه ها، و کلاس های درس در طبقه سوم از تالار علوم و علوم انسانی واقع شده است.

    • کارشناسی روانشناسی (B.A. / B.S. / ماینور) 
    • کارشناسی علوم اعصاب (B.S.)
    • تحلیل کاربردی رفتار (M.A.)
    • توسعه (M.A.، M.A. / دکترا.)
    • صنعتی / سازمانی (MS، MA، MA / دکترا.)
    • علوم اعصاب و رفتار (M.A.، M.A. / دکترا.)
    • دانشکده (M.S.، Ed.S.)
    • اجتماعی / شخصیت (M.A.)
    • روانشناسی شناختی (M.A.)

     

    گروه جامعه شناسی و انسان شناسی

    جامعه شناسی و انسان شناسی، رشته های علوم اجتماعی مرتبطی هستند که رفتار انسان و گوناگونی را از دیدگاه اجتماعی و فرهنگی بررسی می کنند. این گروه با داشتن 12 استاد تمام وقت از هر دو رشته و بیش از 100 رشته در مقطع کارشناسی، گروه بسیار متنوعی می باشد. گروه جامعه شناسی و انسان شناسی در حال حاضر BA و BS در جامعه شناسی و ماینور در انسان شناسی را ارائه می دهد.

    جامعه شناسی و انسان شناسی در UNO

    جامعه شناسی مطالعه علمی روابط انسانی است. جامعه شناسان به دنبال درک راه هایی هستند، که نیروهای اجتماعی اغلب نهان زندگی ما را شکل می دهند. جامعه شناسان مسائل مختلفی از قبیل خانواده، هویت نژادی و قومی، سازمان ها، نابرابری های اجتماعی، جنس و جنسیت، تمایلات جنسی، سیستم رفاه، اصلاح آموزش و پرورش، حقوق بشر، صلح و جنگ را مورد بررسی قرار می دهند. جامعه شناسی دارای یک چشم انداز متفاوت در برابر مسائلی چون نابرابری های اجتماعی، الگوهای رفتاری، نیروهای تغییر اجتماعی و مقاومت، و چگونگی کارکرد نظام های اجتماعی می باشد.

    انسان شناسی مطالعه جامع زیست شناسی  و فرهنگ انسان در سراسر زمان و مکان است. هدف بررسی تمام جنبه ها از تمامی انسان ها، هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی می باشد. به طور سنتی، این رشته شامل چهار زیر رشته باستان شناسی، انسان شناسی زیستی، انسان شناسی زبان شناختی و انسان شناسی فرهنگی و اجتماعی می باشد.

    در یک سطح بنیادی، جامعه شناسی و انسان شناسی ما را به شکستن ایده های معمولی درباره جهان دعوت می کند، و به ما اجازه می دهد تا درک بهتری از جامعه خود داشته باشیم.

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 22 اسفند 1392
    ویراستار: Negar Zandipour
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share