خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • تجارت در دانشگاه وست تگزاس A & M

  •  

    تجارت در دانشگاه وست تگزاس A&M

    تجارت در دانشگاه وست تگزاس A&M

    دانشکده کسب و کار به آموزش عالی برنامه ها در هر دو مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی متعهد است. اعضای دانشکده دانشجو گرا هستند، و در عین حال استانداردهای بالا برای عملکرد کلاس درس را حفظ می کنند، و دانشجویان را برای شرکت هوشمند، فعال و سازنده در کسب و کار و زندگی اجتماعی آماده می کنند. دانشگاه وست تگزاس A&M توسط انجمن دانشکده ها و کالج های جنوبی معتبر شناخته شده، و دانشکده تجارت این دانشگاه نیز توسط انجمن پیشبرد دانشگاهی دانشکده های کسب و کار (AACSB) معتبر شناخته شده است.

       

    گروه های علمی

    • پیش - بازرگانی
    •  گروه حسابداری، اقتصاد و امور مالی
    •  گروه اطلاعات کامپیوتر و مدیریت تصمیم گیری
    • گروه مدیریت، بازاریابی و کسب و کار عمومی

     

    پیش - بازرگانی

    پیش - بازرگانی

    رشته مقدماتی برای دانشجویان کسب و کار

    دوره پیش - بازرگانی شامل دو دوره آماده سازی و دوره های پایین تر رشته بازرگانی می شود. هنگامی که دانشجویان در دانشگاه وست تگزاس A&M پذیرفته می شوند،  می توانند اجازه ورود به دانشکده بازرگانی را پس از تکمیل مجموعه ای از دوره های پیش - پذیرش به نحو قابل قبولی دریافت کنند. از طریق سیاست های پذیرش آن و روش های مختلف، دانشکده کسب و کار تنها با پذیرش آن دسته از دانشجویانی که واجد شرایط هستند و یا دارای مهارت های اولیه برای تکمیل مدرک کسب و کار خود هستند، قادر به کمک به دانشجویانی است که در گرایش های اصلی کسب و کار خاص موفق شدند. شرایط پذیرش در دانشکده کسب و کار شامل تکمیل یک هسته پیش - بازرگانی با یک درجه به دست آورده از "C" و یا بالاتر در تمام دوره ها می باشد. دوره های پیش - بازرگانی عبارتند از:

    (1) ACCT 2301 - اصول حسابداری I

    (2) ECON 2301 - اصول اقتصاد کلان

    (3) ECON 2302 - اصول اقتصاد خرد

    (4) MATH 1325 - ریاضیات برای کسب و کار و اقتصاد II، ریاضی 2413 - حساب دیفرانسیل و انتگرال یا معادل آن

    (5) ENGL 1301 - مقدمه به نگارش دانشگاهی و فزونی یا معادل آن

    (6) ENGL 1302 - پژوهش و بلاغت، COMM 1321 - کسب و کار و ارتباطات حرفه ای، و یا معادل مشاور مورد تایید

    (7) BUSI 1304 - ارتباطات تجاری، CIDM 1301 - مقدمه ای بر علم اطلاعات، CIDM 1315 - مبانی برنامه نویسی، CIDM 2345 - طراحی بازی، FIN 1307 - مقدمه ای بر امور مالی شخصی، و یا هسته دانشگاهی معادل 90 مورد تایید مشاور.


    پس از اتمام هسته پیش - بازرگانی، دانشجویان باید با یک مشاور آکادمیک در دانشکده کسب و کار دیدار کنند، یک گرایش خاص از رشته بازرگانی (به عنوان مثال، حسابداری، اقتصاد، امور مالی، بازاریابی، مدیریت، کسب و کار به طور کلی، و یا سیستم های اطلاعات کامپیوتر) را انتخاب کنند، برای یک برنامه مدرک درخواست بدهند، و پس از آن تشویق می شوند تا به کمک دفتر خدمات حرفه ای ثبت نام کنند. دانشجویانی که 48 واحد یا بیشتر را در رشته متفاوتی گذرانده اند و یا دانشجوی انتقالی محسوب می شوند، و به دنبال پذیرش در برنامه بازرگانی دانشگاه وست تگزاس A&M هستند، ممکن است با کسب موافقت رئیس یا معاون رئیس در این گروه پذیرفته شوند. دانشجویان جدید پذیرفته شده در ده درصد بالای کلاس ممکن است با دعوت معاون رئیس دانشگاه به طور مستقیم در برنامه تجارت دانشگاه پذیرفته شوند.

     

    دانشجویانی که در جستجوی کمک برای رشته پیش - بازرگانی و یا برای انتقال به یک رشته بازرگانی خاص هستند، برای دیدار با مشاوران در اداره برنامه های کارشناسی و یا دفتر رئیس تشویق می شوند.

    گروه حسابداری، اقتصاد و امور مالی

    گروه حسابداری، اقتصاد و امور مالی

    ماموریت گروه حسابداری، اقتصاد و امور مالی کمک به افراد در کسب دانش و مهارت های مورد نیاز برای موفقیت حرفه ای در زمینه های مربوطه می باشد. دوره های آموزشی تاکید بر کسب مهارت های فنی و همچنین در نظر گرفتن مسائل اخلاقی و توانایی برقراری ارتباط در مورد ایده های پیچیده است. آنها به ارائه آموزش حسابداری با کیفیت بالا؛ توسعه ارزش های اخلاقی توجه برانگیز، مهارت های رهبری، و آگاهی بین المللی؛ ارائه برنامه های آکادمیک پاسخگو به جامعه حسابداری؛ ارائه تخصص به مردم؛ آماده سازی دانشجویان برای مشاغل متفاوت در حسابداری، از جمله استفاده از تکنولوژی در حرفه؛ پرورش تعهد به یادگیری مادام العمر با تأکید بر ماهیت پویا از حرفه حسابداری؛ و حمایت از تعالی علمی در آموزش، تحقیقات، و خدمات متعهد می باشند.

    علم اقتصاد چارچوبی برای تحلیل و حل مشکلاتی که از کمبود بوجود می آیند و همچنین آمادگی بسیار خوبی نیز برای مطالعات بیشتر تحصیلات تکمیلی در بسیاری از زمینه های مورد علاقه دانشجویان ما را فراهم می کند. اقتصاددانان تخصیص منابع کمیاب برای تولید حداکثر کالا و خدمات را مورد بررسی قرار می دهند. اقتصاددانان تحقیقات را هدایت می کنند، داده ها را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کنند، بر روند اقتصادی نظارت می کنند، و پیش بینی خود را توسعه می دهند. آنها برای کارهایی مانند بانکداری، امور مالی، تولید، آموزش و پرورش، قانون، تجارت بین المللی، نیروی کار، بیمه، کشاورزی، بهداشت، عدالت کیفری، انرژی، منابع طبیعی، و ارتباطات راه دور نظریه های اقتصادی اعمال می کنند.

    افرادی که در امور مالی کار می کنند تقریبا در هر جنبه از کسب و کار تاثیر می گذارند. تاثیری که این وکلای امور مالی می گذارند را در نظر بگیرید: مسئولان امور مالی شرکت به شرکت های خود در افزایش سرمایه کمک می کنند، در نتیجه کارخانه های جدید و محصولات جدید اضافه می شود، و این اتفاق منجر به پیدایش مشاغل جدید می شود. متخصصان امور مالی عمومی برای ساخت جاده ها، پل ها، مدارس و بیمارستان ها پول جمع می کنند. وام دهندگان در بانک ها، با پس انداز ها و وام ها، و موسسات  اعتباری به مشتریان خود برای تامین مالی خانه و یا آموزش در دانشگاه کمک می کنند. مدیران مجموعه اوراق بها دار روی صندوق های بازنشستگی میلیون ها نفر از مردم سرمایه گذاری می کنند.

    برنامه های مقطع کارشناسی

    • حسابداری
    • علم اقتصاد 
    • امور مالی

    برنامه های تحصیلات تکمیلی

    • حسابداری (کارشناسی ارشد)
    • اقتصاد و امور مالی

    حسابداری

     

    فرصت های شغلی

    حسابداران در مرکز عملیات همه نوع کسب و کار می باشند. این مدرکی است که اجازه می دهد تا در دنیای تجارت هر چه را دوست داشتید انجام دهید. حسابداران به منظور توسعه سیستم های کسب و کار و استراتژی های سیستم های اطلاعات با مشاغل مختلف کار می کنند. آنها با تجزیه و تحلیل، ترکیب و ادغام به سرمایه گذاران کمک می کنند. آنها دولت را قادر به توسعه اقدامات جدیدی از بهره وری اقتصادی می کنند. آنها با اجرای کنترل شرکت های بزرگ به هیات مدیره کمک می کنند. آنها برای اندازه گیری و برقراری ارتباط مالی با انواع مختلف سازمانها کار می کنند. حسابداران و حسابرسان به حصول اطمینان از درستی عملکرد شرکت ها، دقت در نگهداری پرونده های عمومی، و پرداخت درست و به موقع مالیات ها کمک می کنند. آنها اطلاعات مالی را برای اشخاص و سازمان های مختلف از جمله شرکت ها، مشتریان شخصی و و دولت های محلی، ایالتی، و فدرال تجزیه و تحلیل می کنند، و در اختیار آنها قرار می دهند. فراتر از انجام وظایف اساسی حرفه - ارائه اطلاعات به مشتریان با آماده سازی، تجزیه و تحلیل، و ارزیابی مالی اسناد و مدارک - بسیاری از حسابداران همچنین تجزیه و تحلیل بودجه، برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری، مشاوره فناوری اطلاعات، خدمات حقوقی محدود را نیز به مشتریان ارائه می دهند.

    برخی حسابداران به حسابداری عمومی وارد می شوند، و در شرکت های حسابداری شریک می شوند. دیگران، به عنوان حسابرسان داخلی، حسابداران مدیریت، برنامه ریزان مالیات و مشاوران سیستم های اطلاعاتی به شرکت ها وارد می شوند. سازمان های دولتی، از جمله IRS، FDIC، وزارت خزانه داری ایالات متحده، سازمان های دولتی، و دولت محلی همچنین حسابدار استخدام می کنند. حسابداری درآمدهای شروع رقابتی و پتانسیل رشد دراز مدت ارائه می دهد.

    طرح مطالعه و اطلاعات مدرک

    • طرح مطالعه B.B.A حسابداری
    • اطلاعات مدرک B.B.A حسابداری
    • راهنمای برنامه درسی B.B.A حسابداری
    • طرح مطالعه ماینور حسابداری
    • طرح مطالعه (B.B.A./M.P.A) حسابداری
    • اطلاعات مدرک B.B.A./M.P.A حسابداری
    • اطلاعات مدرک M.P.A. حسابداری

    چه چیزی خواهید آموخت؟

    رشته حسابداری برای دانشجویان یک پایه و بنیاد تحلیلی فراهم می کند تا به عنوان یک حسابدار خبره، حسابرس داخلی، مدیر مالی، کنترل کننده، مشاور مالیاتی و مشاور امور مالی در رشته خود بهترین باشند. ابزار ها و تکنیک های برنامه ریزی، کنترل و تجزیه و تحلیل تصمیم گیری (از جمله برنامه های کاربردی کامپیوتر) در زمینه های گسترده ای از جمله امور مالی و حسابداری مدیریتی، مالیات بر درآمد، مشاوره، تجزیه و تحلیل هزینه، و سیستم های اطلاعات کامپیوتر توسعه یافته است. مهارت هایی که برای استخدام دانشجویان حسابداری شناسایی شده اند شامل مهارت های کمی قوی؛ مهارت های شناسایی / حل مشکل؛ مهارت های قوی میان فردی از جمله ارتباط، گوش دادن، و رهبری؛ مهارت های نوشتن قوی؛ چشم انداز ملی و جهانی؛ توانایی مدیریت زمان؛ انضباط شخصی، و اخلاق شخصی می شود.

    شما در مورد موضوعات مهم از جمله مالیات، تجزیه و تحلیل صورت های مالی، حسابرسی، سیستمهای اطلاعاتی حسابداری، حسابداری و حقوق و دستمزد یاد می گیرید.

    فعالیت های فوق برنامه

    انجمن حسابداری و امور مالی یک باشگاه است که از شبکه و اکتشاف حرفه ای برای مشاغل پشتیبانی در حسابداری و امور مالی حرفه ای پشتیبانی می کند. 

    Enactus یک سازمان دانشجویی در دانشکده کسب و کار است. Enactus از یک طرز فکر کسب و کار و یک رویکرد مدیریتی به منظور بهبود کیفیت زندگی و استانداردهای زندگی مردم نیازمند و کمک به کسب و کار دستیابی به سودآوری استفاده می کند.

    به عنوان یک دانشکده بازرگانی معتبر AACSB، دانشکده بازرگانی واجد شرایط است تا بتا گاما سیگما (جامعه افتخارات بین المللی برای دانشجویان کسب و کار) و بتا آلفا پسی (انجمن افتخارات بین المللی برای حرفه ای های اطلاعات مالی با کسب مدرک در حسابداری، امور مالی، و یا سیستم های اطلاعات کامپیوتر) را دنبال کند. 


    دانشکده بازرگانی یک مطالعه تابستانی سالانه در خارج از کشور که بر روی کسب و کار و مسائل میان فرهنگی تمرکز دارد را پشتیبانی می کند. موقعیت ها شامل دانمارک، سوئد، انگلستان، روسیه، آلمان، اتریش، سوئیس، و کانادا می شوند.

    علم اقتصاد

     

    گروه حسابداری، اقتصاد و امور مالی

    فرصت های شغلی

    اقتصاددانان مطالعه و بررسی می کنند که چگونه جامعه منابع خود از قبیل زمین، نیروی کار ، مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات را برای تولید کالاها و خدمات توزیع می کند. آنها تحقیقات انجام می دهند، داده ها را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کنند، بر روند اقتصادی نظارت می کنند، و پیش بینی خود را در طیف گسترده ای از مسائل از جمله هزینه های انرژی، تورم، نرخ بهره، نرخ ارز، چرخه های کسب و کار، مالیات، و سطوح اشتغال، در میان دیگران گسترش می دهند. اقتصاددانان برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود روش ها را توسعه می دهند. تهیه گزارش، از جمله جداول و نمودارها، در نتایج تحقیقات نیز بخش مهمی از کار یک اقتصاددان است. اقتصاد اغلب به عنوان یک مدرک کارشناسی پیش حرفه ای ایده آل در نظر گرفته می شود. بیش از نیمی از دانشجویان کارشناسی اقتصاد در برنامه های حرفه ای، که شامل دانشکده حقوق، برنامه های MBA، برنامه های تحصیلات تکمیلی در امور مالی، و یا برنامه های دکترا در رشته هایی چون بازاریابی، مدیریت، اقتصاد و امور مالی می شود، ادامه تحصیل خواهند داد. فارغ التحصیلان رشته اقتصاد که به دنبال ادامه تحصیل نیستند، اغلب در مشاغلی از قبیل بانکداری، بیمه، مدیریت، شرکت های توسعه اقتصادی، مقررات، دولت، و یا روابط کسب و کار بین المللی مشغول به کار می شوند.

    طرح مطالعه

    • طرح مطالعه B.B.A علم اقتصاد
    • اطلاعات مدرک B.B.A و B.A./B.S. علم اقتصاد
    • راهنمای برنامه درسی B.B.A. علم اقتصاد
    • طرح مطالعه ماینور اقتصاد
    • اطلاعات مدرک M.S.F.E. اقتصاد

    آنچه خواهید آموخت

    تحصیل در رشته اقتصاد می تواند برای شما دانش لازم برای مشاهده و توصیف جامعه و سازمان ها از دیدگاه تحلیلی را فراهم کند. اقتصاد دانش اساسی و پایه از تجارت را با علوم اجتماعی در تلاش برای درک رفتار انسان نه تنها با استفاده از روانشناسی و جامعه شناسی، بلکه با مطالعه جامعه از طریق ریاضیات، آمار، و تجزیه و تحلیل تاریخی ترکیب می کند. در رشته اقتصاد دانشجویان یاد می گیرند که چگونه تصمیم های سود آور بگیرند، و چگونه بر اساس تحقیقات کمی و کیفی درخواست تجزیه و تحلیل بدهند. در نهایت، مدل های اقتصادی برای تجزیه و تحلیل مسائل پیچیده به دانشجویان کمک می کنند. تفکر انتقادی یک پیش نیاز برای نوشتن واضح و سخنرانی شفاهی می باشد. اقتصاد کمک می کند تا توانایی سازماندهی افکار و نوشتن حرفه ای برای مخاطبان فنی و غیر فنی توسعه پیدا کند. این ها مهارت های ضروری در هر شغلی هستند که به راحتی قابل انتقال به مشاغل مختلف هستند، و به عنوان دارایی با ارزش برای مدارک حرفه ای محسوب می شوند.

    فعالیت های فوق برنامه

    باشگاه اقتصاد سازمانی است که به صورت غیر رسمی در مورد مسائل جاری در اقتصاد بحث می کند. این سازمان کمک های مالی متعدد از بنیاد کخ، که کمک های مالی برای خواندن مطالب، ناهار، سخنرانان مهمان، سفر، پشتیبانی تحقیقات و فعالیت های دیگر فراهم می کند، دریافت می کند. باشگاه اجازه می دهد تا دانشجویان علاقه مند به مسائل اقتصادی ایده های خود را با همسالان و اعضای هیئت علمی در خارج از محیط کلاس درس به اشتراک بگذارند. 


    امیکرون دلتا اپسیلون (ODE)، انجمن برتری های بین المللی برای دانشجویان اقتصاد، در دانشگاه وست تگزاس A & M در سال 1970 تاسیس شد. دانشگاه وست تگزاس A & M  میزبان فصل نو  ODE است. ورود به امیکرون دلتا اپسیلون بر روی ریز نمرات از inductees در دانشگاه وست تگزاس  A & M تشخیص داده می شود.


    به عنوان یک دانشکده بازرگانی معتبر AACSB، دانشکده بازرگانی واجد شرایط است تا بتا گاما سیگما (جامعه افتخارات بین المللی برای دانشجویان کسب و کار) را دنبال کند.


    Enactus یک سازمان دانشجویی در دانشکده کسب و کار است. Enactus از یک طرز فکر کسب و کار و یک رویکرد مدیریتی به منظور بهبود کیفیت زندگی و استانداردهای زندگی مردم نیازمند و کمک به کسب و کار دستیابی به سودآوری استفاده می کند.



    دانشکده بازرگانی یک مسافرت مطالعاتی تابستانی سالانه در خارج از کشور که بر روی کسب و کار و مسائل میان فرهنگی تمرکز دارد را پشتیبانی می کند. موقعیت ها شامل دانمارک، سوئد، انگلستان، روسیه، آلمان، اتریش، سوئیس، و کانادا می شوند.

    امور مالی

     

    گروه حسابداری، اقتصاد و امور مالی

    فرصت های شغلی

    تقریبا هر شرکت، سازمان دولتی، و  هر نوع دیگر سازمانی یک یا چند مدیر مالی استخدام می کند. مدیران مالی بر تهیه گزارش مالی، فعالیت های سرمایه گذاری مستقیم، و پیاده سازی استراتژی مدیریت پول نقد نظارت می کنند. مدیران مالی همچنین استراتژی ها را توسعه می دهند، و اهداف بلند مدت سازمان خود را پیاده سازی می کنند. وظایف مدیران مالی با عناوین خاص خود که شامل کنترل کننده، خزانه دار یا افسر امور مالی، مدیر اعتباری، مدیر پول نقد، مدیر ریسک و بیمه، و مدیر بانکی بین المللی می شود، متفاوت است. برای بسیاری از حرفه های مالی، شما حداقل یک مدرک لیسانس نیاز دارید. اگر شما کار در مدیریت را ترجیح می دهید، کارشناسی ارشد در امور مالی به شدت توصیه می شود.

    طرح مطالعه

    • طرح مطالعه B.B.A امور مالی
    • اطلاعات مدرک B.B.A امور مالی
    • راهنمای برنامه درسی B.B.A امور مالی
    • طرح مطالعه ماینور امور مالی
    • اطلاعات مدرک M.S.F.E. امور مالی
    • راهنمای برنامه درسی B.B.A برای امور مالی و حسابداری ماژور
    • راهنمای برنامه درسی B.B.A برای امور مالی و اقتصاد ماژور

    آنچه خواهید آموخت

    افرادی که رشته های امور مالی را می خوانند روی ریاضیات، تجزیه و تحلیل آماری، تکنولوژی، و اخلاق تمرکز می کنند. امور مالی نیازمند توسعه و استفاده از تفکر انتقادی و مهارت های حل مسأله می باشد. 


    امور مالی شرکت به مسائلی از قبیل اینکه چگونه مدیران شرکت ها سرمایه گذاری واقعی انجام دهند، سرمایه را افزایش دهند، ریسک را کنترل کنند، و پول را به سرمایه گذاران بازگشت دهند، می پردازد. موضوع مطالعه می تواند جریان های نقدی، بودجه بندی سرمایه، ساختار سرمایه و هزینه سرمایه، ارزیابی کسب و کار، ترکیب و ادغام، مدیریت ریسک، و همچنین سیاست های پرداخت باشد.


    بازار های سرمایه گذاری بررسی می کنند که چگونه اوراق بهادار توسط بازار قیمت گذاری می شوند، و چگونه با توجه به سرمایه گذاری در موجودی اوراق بهادار از انواع مختلف دارایی های مالی تصمیم گیری می شود. بازار سرمایه باید شامل رابطه بین ریسک و بازده، قیمت گذاری اوراق قرضه، سهام و مشتقات، ساختار مدت نرخ بهره، تخصیص ثروت در میان انواع مختلف اوراق بهادار، و اختلاف نظری که مانع رسیدن به قیمت مطلوب است، باشد.



    امور مالی
    بین المللی به بررسی شاخه ای از اقتصاد مالی گسترده با روابط پولی و اقتصاد کلان بین دو یا چند کشور می پردازد. امور مالی بین المللی به بررسی پویایی سیستم های جهانی مالی، سیستم پولی بین المللی، تراز پرداختها، نرخ ارز، سرمایه گذاری مستقیم خارجی، و چگونگی ارتباط این موضوعات با تجارت بین المللی می پردازد. سرمایه گذاران و شرکت های چند ملیتی باید خطرات بین المللی مانند خطرات سیاسی و خطر
    ات ارز خارجی، از جمله موقعیت معامله، موقعیت اقتصادی، و موقعیت زبانی را برای خود ارزیابی و مدیریت کنند.

    فعالیت های فوق برنامه

    انجمن حسابداری و امور مالی یک باشگاه است که از شبکه و اکتشاف حرفه ای برای مشاغل پشتیبانی در حسابداری و امور مالی حرفه ای پشتیبانی می کند. 


    از طریق صندوق سرمایه گذاری دانشجو، رشته های امور مالی سرمایه گذاری کاربردی را بررسی می کنند. دانشجویان مجموعه ای از منابع مالی و تصمیم گیری در بازار سهام به خرید و فروش با هدف رشد بلند مدت را مدیریت می کنند. آنها اصول سرمایه گذاری، روش های ارزیابی و تجزیه و تحلیل فنی را یاد می گیرند. تمامی رشته های اصلی امور مالی به کشف یک یا چند فرصت سرمایه گذاری منجر می شود، که به پیشرفت دانشجویان این رشته کمک می کند. مدیران نمونه برای دیدار با اهداف دوگانه افزایش ارزش بلند مدت از نمونه کارها همراه با هدف کوتاه مدت از ارائه بورس های تحصیلی دانشجویان تلاش می کنند. مدیران نمونه در انجمن سرمایه گذاری سالانه Hodges در دالاس، تگزاس شرکت می کنند.


    Enactus یک سازمان دانشجویی در دانشکده کسب و کار است. Enactus از یک طرز فکر کسب و کار و یک رویکرد مدیریتی به منظور بهبود کیفیت زندگی و استانداردهای زندگی مردم نیازمند و کمک به کسب و کار دستیابی به سودآوری استفاده می کند.


    به عنوان یک دانشکده بازرگانی معتبر AACSB، دانشکده بازرگانی واجد شرایط است تا بتا گاما سیگما (جامعه افتخارات بین المللی برای دانشجویان کسب و کار) و بتا آلفا پسی (انجمن افتخارات بین المللی برای حرفه ای های اطلاعات مالی با کسب مدرک در حسابداری، امور مالی، و یا سیستم های اطلاعات کامپیوتر) را دنبال کند.



    دانشکده بازرگانی یک مسافرت مطالعاتی تابستانی سالانه در خارج از کشور که بر روی کسب و کار و مسائل میان فرهنگی تمرکز دارد را پشتیبانی می کند. موقعیت ها شامل دانمارک، سوئد، انگلستان، روسیه، آلمان، اتریش، سوئیس، و کانادا می شوند.

    مدرک کارشناسی ارشد حسابداری حرفه ای

    معرفی

    مدرک MPA در دانشگاه وست تگزاس A & M را می توان به دو روش به دست آورد. مدرک سنتی مدرک کارشناسی ارشد است که بعد از تکمیل مدرک کارشناسی به دست می آید. دانشگاه وست تگزاس A & M همچنین برنامه ای ارائه می دهد که مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی در حسابداری و کارشناسی ارشد تحصیلات تکمیلی در رشته حسابداری حرفه ای را ادغام می کند. مسیرهای هر دو مدرک یک پایه و اساس را برای یک شغل به عنوان حسابدار خبره، و یا به سمت ادامه تحصیل در مقطع دکترا ارائه می دهد. شرایط لازم برای پذیرش عمومی

    پذیرش دانشکده تحصیلات تکمیلی :

    1. پذیرش: متقاضیان با معدل کل 3.0 یا بالاتر در مقطع کارشناسی و معدل کل 3.0 یا بالاتر برای دوره های حسابداری ممکن است با تکمیل فرم انتخابات GMAT با مدیر MPA در آزمون GMAT شرکت نکنند.
    2. پذیرش مشروط: به دانشجویانی که برای پذیرش معمولی واجد شرایط نیستند، مشروط بر آنکه معدل کل متقاضی در مقطع کارشناسی 2.5 یا بالاتر و معدل کل آنها در دوره های حسابداری 2.5 یا بالاتر باشد، و نمرات در 30 درصد یا بالاتر در یک گروه یا بیشتر از GMAT قرار گرفته باشد، پذیرش مشروط اعطا می شود.
    3. دانشجویانی که برای پذیرش معمولی و یا پذیرش مشروط واجد شرایط نیستند، ممکن است با رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی برای کمک برای امکان پذیرش در آینده و یا بررسی کمیته برای پذیرش مشروط بر اساس شرایط خاص سازگار با House Bill 1641 مشورت کنند.

    شرایط پذیرش ثانویه برای دانشکده کسب و کار

    شرایط تحصیلات تکمیلی پیش - بازرگانی:

    • میانگین نمرات پایه کارشناسی (GPA)
    • نمره GMAT
    • ریز نمرات رسمی
    • رزومه نشان دادن پیشرفت حرفه ای
    • بیانیه ای از اهداف دنبال کردن تحصیلات تکمیلی بازرگانی
    • مهلت: 1 آگوست (پاییز) 1 دسامبر (بهار)، 1 می (تابستان)

    شرایط پذیرش متعارف تحصیلات تکمیلی بازرگانی:

    • میانگین نمرات پایه کارشناسی (GPA)
    • نمره GMAT
    • ریز نمرات رسمی
    • رزومه نشان دادن پیشرفت حرفه ای
    • بیانیه ای از اهداف دنبال کردن تحصیلات تکمیلی بازرگانی
    • مهارت در پایه و اساس دوره های بازرگانی
    • مهلت: 1 آگوست (پاییز) 1 دسامبر (بهار)، 1 می (تابستان)

    الزامات مدرک M.P.A

    گزینه ها

    • طرح I (پایان نامه)
    • طرح II (غیر پایان نامه)

    دانشجویانی که به طور مشروط وارد برنامه مدرک M.P.A می شوند، ممکن است ملزم به گذراندن دروسی شوند که در آن ها نمره "C" و یا کمتر کسب کرده اند. دانشجویان خواهان مدرک M.P.A، باید علاوه بر الزامات مورد نیاز برای مدرک MPA، در زمینه های زیر نیز مهارت داشته باشند:

    • حسابداری هزینه و حسابرسی مقدماتی، متوسط، مالیات، سیستم ها
    • علم اقتصاد
    • آمار
    • بازار یابی
    • مدیریت
    • امور مالی

    مهارت ممکن است با دوره های گرفته شده در یک برنامه کارشناسی، تکمیل امتحانات پیشرفته، و یا با در نظر گرفتن دوره های زیر و یا معادل آنها   ACCT 6300, 3311, 3331, 3332, 3371, 3375, 4351, MGT 6300, MKT 6300, FIN 6300, CIDM 6300  و ECON 6300  پایه ریزی شود.

    شرایط لازم

    طرح I (پایان نامه)

    سی (30) واحد در دوره های پیشرفته و کارشناسی ارشد، از جمله حداقل 18 واحد آن باید در حسابداری باشد. حداقل 24 واحد باید در دوره های سطح 6300 (به استثنای ACCT 6300، MGT 6300، MKT 6300، FIN 6300، CIDM 6300 و اقتصاد 6300) باشد.

    دوره های تحصیلات تکمیلی زیر مورد نیاز است:

    • ACCT 6301
    • ACCT 6302
    • ACCT 6320
    • ACCT 6321
    • نه ساعت ترمی از ACCT 6306، ACCT 6308، ACCT 6309، و یا ACCT 6310
    • سه واحد ترمی پیشرفته حسابداری انتخابی
    • شش واحد ترمی از اقتصاد 6306، اقتصاد 6312، و یا اقتصاد 6341
    • شش واحد ترمی از ACCT 6307، CIDM 5311، CIDM 6310، FIN 5311، FIN 5320، FIN 5323، FIN 6320، FIN 6322، و یا FIN 6350
    • گذراندن امتحان نهایی جامع.

    طرح II (غیر پایان نامه)

    دانشجویان باید 36 واحد در دوره های پیشرفته و کارشناسی ارشد، از جمله حداقل 18 واحد در حسابداری را تکمیل کنند. حداقل 24 واحد باید در دوره های سطح 6300 (به استثنای ACCT 6300، MGT 6300، MKT 6300، FIN 6300، CIDM 6300 و اقتصاد 6300) باشد.

    دوره های تحصیلات تکمیلی زیر مورد نیاز است:

    • ACCT 6320
    • ACCT 6321
    • نه ساعت ترمی از ACCT 6306، ACCT 6308، ACCT 6309، و یا ACCT 6310
    • نه واحد ترمی پیشرفته حسابداری انتخابی
    • سه ساعت ترم از دوره های مربوط به حسابداری پیشرفته به عنوان توصیه
    • سه واحد ترمی از اقتصاد 6306، اقتصاد 6312، و یا اقتصاد 6341
    • شش واحد ترمی از ACCT 6307، CIDM 5311، CIDM 6310، FIN 5311، FIN 5320، FIN 5323، FIN 6320، FIN 6322، و یا FIN 6350
    • گذراندن امتحان نهایی جامع.

     شرایط مورد نیاز مدرک B.B.A./M.P.A.

    شرایط عمومی مورد نیاز برای مدیریت اجرایی (B.B.A)

     

    برنامه جامع مدرک

    • حداقل 24 ساعت ترمی باید در دوره های شماره 6300 و یا بالاتر باشد.
    • این برنامه یک برنامه غیر پایان نامه ای است. دانشجویانی که تمایل به انجام یک برنامه پایان نامه ای دارند، نیاز است که برنامه متعارف مدرک MPA را تکمیل کنند.
    • درخواست برای ورود به این برنامه در طول ترمی خواهد بود که در آن دانشجویان 90 ساعت از کار درسی را تکمیل می کنند. دوره های تحصیلات تکمیلی را نمی توان قبل از پذیرش در برنامه گرفت.
    • پذیرش: متقاضیان با معدل کل 3.0 یا بالاتر در مقطع کارشناسی و معدل کل 3.0 یا بالاتر برای دوره های حسابداری ممکن است با تکمیل فرم انتخابات GMAT با مدیر MPA در آزمون GMAT شرکت نکنند.
    • پذیرش مشروط: به دانشجویانی که برای پذیرش معمولی واجد شرایط نیستند، مشروط بر آنکه معدل کل متقاضی در مقطع کارشناسی 2.5 یا بالاتر و معدل کل آنها در دوره های حسابداری 2.5 یا بالاتر باشد، و نمرات در 30 درصد یا بالاتر در یک گروه یا بیشتر از GMAT قرار گرفته باشد، پذیرش مشروط اعطا می شود.
    • دانشجویانی که برای پذیرش معمولی و یا پذیرش مشروط واجد شرایط نیستند، ممکن است با رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی برای کمک برای امکان پذیرش در آینده و یا بررسی کمیته برای پذیرش مشروط بر اساس شرایط خاص سازگار با House Bill 1641 مشورت کنند.
    • متقاضیان باید قبل از پذیرش دوره های حسابداری زیر را تکمیل نمایند: ACCT 2301، 2302، 3311، 3331، 3332، 3371، 3375

    دوره های آموزشی مورد نیاز برای برنامه جامع مدرک B.B.A./M.P.A (صدو پنجاه 150 ساعت)

    برنامه درسی اصلی مورد نیاز دانشگاه (42 ساعت) ECON 2301.

    برنامه مورد نیاز دانشکده بازرگانی (39 ساعت)

    • MATH 1325، اقتصاد 2302، اقتصاد و جوی پیشرفته انتخابی، تجارت 3312، Acct 2301، 2302، CIDM 2342، CIDM 3330، FIN 3320، MGT 3330، MGT 4315، MKT 3340، و یک دوره در اجزائ تشکیل دهنده نوشتن COB

    برنامه مورد نیاز کارشناسی حسابداری (21 ساعت)

    • ACCT 3311, ACCT 3331, ACCT 3332, ACCT 3371, ACCT 3375, ACCT 4351 و CIDM 4331

    اختیاری کارشناسی (21 ساعت) 

    برنامه مورد نیاز کارشناسی ارشد حسابداری (9 ساعت)

    • نه ساعت ترمی از ACCT 6306, ACCT 6308, ACCT 6309، یا  ACCT 6310

    حسابداری اختیاری پیشرفته برای اعتبار تکمیلی (9 ساعت)

    • نه ساعت ترمی از دروس انتخابی فارغ التحصیلی (به غیر از  ACCT 6300 و ACCT 6305)

    دروس اختیاری پیشرفته تحصیلات تکمیلی (9 ساعت)

    • نه ساعت ترمی از دروس انتخابی تحصیلات تکمیلی (در مشاوره با هماهنگ کننده / مشاور MPA)

    دیگر دروس اختیاری تجارت  (9 ساعت)

    • سه ساعت ترمی از اقتصاد 6305، اقتصاد 6312، و یا اقتصاد 6341
    • شش ساعت ترمی از ACCT 6307, CIDM 5331, CIDM 6310, FIN 5311, FIN 5320, FIN 5323, FIN 6320, FIN 6322, یا  FIN 6350

    گذراندن امتحان نهایی جامع

    • در طول ترم آخر از کار کلاسی برای مدرک BBA / MPA ، نیاز است که دانشجو در یک آزمون جامع کتبی یا شفاهی که تمام دوره های MPA را پوشش دهد شرکت کند. آزمون توسط سه عضو کمیته هیات علمی حسابداری تحصیلات تکمیلی اداره می شود. اگر دانشجو موفق به پاس کردن اولین آزمون نشد، یک ترم یا معادل آن (16 هفته یا ​​دو جلسه تابستان) طول می کشد تا دانشجو دوباره بتواند در آزمون شرکت کند. دوره های اضافی در طول ترم برای دانشجویان توصیه می شود.

    کارشناسی ارشد در امور مالی و اقتصاد (M.S.F.E.)

    معرفی

    دانشکده تجارت دانشگاه وست تگزاس A&M کارشناسی ارشد علوم در امور مالی و اقتصاد  (MSFE) ارائه می دهد. یک برنامه مثل این در چند دانشکده دیگر در ایالات متحده آمریکا ارائه شده است. ما قادر به ارائه این مدرک در دانشگاه وست تگزاس A&M هستیم، زیرا برنامه امور مالی و اقتصاد در یک بخش مشابه قرار دارند. MSFE برای دانشجویانی که می خواهند درک خود از اقتصاد و امور مالی را بهبود دهند، به خصوص کسانی که علاقه مند و یا در حال حاضر مشغول به کار در (1) نهادهای مالی و بخش مالی در کسب و کار و دولت؛ (2) سیاست گرا و مشاغل خدمات اجتماعی در بخش های خصوصی و عمومی؛ (3) مشاوره اقتصادی و مالی و مشاوره . (4) تدریس در دبیرستان، کالج و یا سطح مربی . (5) آمادگی برای مدرسه حقوق و یا برنامه های دکترا در اقتصاد ، امور مالی، مدیریت ، و یا بازاریابی هستند، طراحی شده است. جهت گیری این برنامه درخواست فرصت ها برای فارغ التحصیلان در طیف گسترده ای از مشاغل و موسسات را تقویت می کند. این برنامه تاکید قوی بر اخلاق و حکمرانی گروهی که شامل به رسمیت شناختن FIN 5311 توسط MBAprograms.org در مقاله می شود، برنامه 36 ساعته اعتباری MSFE برای تکمیل در یک دوره دو ساله طراحی شده است، اگر چه برخی دانشجویان قادرند ان را در حداقل زمان ممکن یعنی در طول یک دوره یک ساله به پایان برسانند. دوره های آموزشی در پردیس (در درجه اول در شب) در آماریلو و آنلاین ارائه می شوند. دانشجویان قادر به گذراندن دوره ها در ترکیبی از این حالت ها می باشند.

    مدارک مورد نیاز پذیرش موقت

    معدل کارشناسی 2.5 و یا بالاتر اما کمتر از 3.0
    نمره GMAT قابل مقایسه با دانشجویانی که در حال حاضر در این برنامه موفق هستند.
    ریز نمرات رسمی از موسسات آموزش عالی
    سه توصیه نامه (حداقل یک توصیه نامه باید یک توصیه نامه حرفه ای باشد) *
    رزومه نشان دادن پیشرفت حرفه ای
    بیانیه ای از اهداف برای دنبال کردن مدرک تحصیلات تکمیلی بازرگانی
    مهارت در
    دوره های کسب و کار پایه

     


    ملاحظه و توجه ممکن است برای برتری در برنامه تحصیلی قبلی، عملکرد GMAT، پیشرفت حرفه ای در صنعت و / یا در خدمت نظام ارائه شود.

    مدارک مورد نیاز

    دانشجویانی که به دنبال مدرک کارشناسی ارشد امور مالی و اقتصاد هستند، ابتدا باید در اقتصاد، امور مالی، حسابداری و آمار مهارت داشته باشند. این مهارت ممکن است با دوره های گرفته شده در یک برنامه کارشناسی، تکمیل امتحانات پیشرفته در این زمینه ها، و یا با در نظر گرفتن دوره های اقتصاد 6300، FIN 6300، ACCT 6300، CIDM 6300 به دست آید.

     دروس اصلی M.S.F.E. (بیست و یک ساعت تحصیلات تکمیلی)

    Theory of Housholds and Firms (select one)
        ECON 6305: Seminar in Advanced Microeconomic Theory   
        ECON 6370: Economics of Health and Medical Care
     
    Monetary and Fiscal Policy (select one)
       ECON 6306: Seminar in Advanced Macroeconomic Theory
       ECON 6312: Seminar in Money and Banking
       ECON 6332: Problems in Government Finance and Fiscal Policy
     
    Corporate Governance (select one)
       FIN 5311: Corporate Governance and Ethics
       FIN 6350 Seminar in Financial Planning
     
    Corporate Finance (select one)
       FIN 6320: Seminar in Finance
       FIN 6370: Financial Management of Health Care
     
    Asset Valuation (select one)
       FIN 5320: Investment
       FIN 5321: Portfolio Management
       FIN 6322: Security Analysis
     
    International (select one)
       ECON 6341: Seminar in International Economics and Economic Development
       FIN 5323: International Finance
       FIN 6323 Multinational Finance
     
    Quantitative Analysis (select one)
       ECON 6320: Econometrics
       ECON 6362: Advanced Business Forecasting
       CIDM 6305: Quantitative Analysis in Business

    شرایط مورد نیاز:

    • نه ساعت ترمی از دوره های انتخابی کارشناسی ارشد در اقتصاد و امور مالی (به استثنای دوره های سطح اقتصاد 6300 و یا FIN 6300).
    • شش ساعت ترم از دوره های انتخابی کارشناسی ارشد در اقتصاد، امور مالی، حسابداری و یا اطلاعات کامپیوتر و مدیریت تصمیم گیری (به استثنای دوره های سطح ACCT 6300، اقتصاد 6300، FIN 6300، و یا CIDM 6300).

    پس از اتمام دوره های مرکزی کلاس برای مدرک MSFE، تمام داوطلبان باید در یک آزمون جامع شرکت کنند.

     
    گروه اطلاعات کامپیوتر و مدیریت تصمیم گیری

    برنامه ها در گروه اطلاعات کامپیوتر و مدیریت تصمیم گیری یک بنیان قوی در اصول کسب و کار، استراتژی، و مسائل مدیریتی مربوط به فن آوری اطلاعات فراهم می کنند. علاقه خاص به فن آوری های در حال ظهور و نقش آنها به عنوان تسهیل کننده از مزیت استراتژیک در بازار شده است. ما برنامه های مدرک خود را در سطوح کارشناسی (BBA) و کارشناسی ارشد (MBA) ارائه می دهیم. ما به دانشجویان خود آموزش جامع در ابعاد مختلف سیستم های اطلاعات کامپیوتر از جمله مدیریت پایگاه داده، تجزیه و تحلیل سیستم و توسعه، ارتباطات داده ها و شبکه، توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر وب، داده کاوی، هوش کسب و کار، امنیت، طراحی بازی های ویدئویی، و تجسم ارائه می دهیم.

    اعضای هیئت علمی ما متشکل از متخصصان با تجربه هستند که اعتبار علمی قابل توجهی در زمینه های خود به دست آورده اند، و این اعتبار علمی برای آنها تجربه عملی و تجربه مربوط به غنی سازی یادگیری دانشجویان را به ارمغان آورده است. ما تلاش می کنیم تا کیفیت علمی مطالب آموزشی خود را بالا ببریم. ما در تلاش های خود برای جذب سرمایه بورس تحصیلی و فرصت های کارآموزی برای جذب و حفظ دانشجویان با استعداد و توانایی بالا موفق بوده ایم. انواع کمک های مالی از جمله کمک هزینه، کمک هزینه تحصیلی، بورسیه تحصیلی، و اشتغال نیمه وقت، در دسترس هستند.

    اطلاعات کامپیوتر و مدیریت تصمیم گیری

    فرصت های شغلی

    شرکت های کسب و کار جدید به طور قابل توجهی در سیستم های اطلاعات کامپیوتر متکی به حفظ بازده و قابلیت اطمینان هستند. سیستم های اطلاعات کامپیوتر در جهت ایجاد همکاری بین مدیریت، کارکنان، مشتریان و ذینفعان سرمایه گذاری استفاده می شوند، و تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از سازمان می شوند . سیستم های اطلاعات حرفه ای باید نقش همیشه در حال تغییر از اطلاعات، سیستم ها و فرآیندهای سازمانی را بررسی کنند. کار آنها شامل ایجاد و توسعه سیستم های اطلاعاتی است، (به عنوان مثال، از طریق تجزیه و تحلیل، طراحی، توسعه، تعمیر و نگهداری، و غیره) که قادر به برطرف کردن نیازها و چالش ها در اقتصاد جهانی امروز می باشند. حرفه ای های سیستم اطلاعات خود را با تبدیل کردن به حلال مشکلات به وسیله یکپارچه سازی راه حل های مبتنی بر فن آوری کامپیوتر به فرآیندهای کسب و کار، متمایز می سازند.

    حرفه ای های سیستم های اطلاعاتی ( IS ) نقش حیاتی در اجرا و مدیریت از راه حل های مبتنی بر فن آوری کامپیوتر در سازمان خود بازی می کنند چرا که آنها در عرصه های تکنولوژی و تجارت به کارشناسانی خبره تبدیل می شوند. در همکاری با دیگر مدیران، آنها به تعیین اهداف سازمان و پس از آن پیاده سازی راه حل های فناوری برای برآورده کردن این اهداف کمک می کنند. آنها بر همه جنبه های فنی سازمان، از جمله توسعه نرم افزار، توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر وب، شبکه، امنیت، داده کاوی، هوش کسب و کار، پایگاه داده و برنامه های کاربردی تلفن همراه، ناظر هستند. با انتخاب رشته در سیستم های اطلاعات کامپیوتر، شما برای پیوستن به اقتصاد عصر اطلاعات به سرعت در حال گسترش، واجد شرایط هستید. فارغ التحصیلان CIS ما دنبال فرصتهای شغلی حرفه ای به عنوان توسعه دهندگان نرم افزار کسب و کار، توسعه دهندگان پایگاه داده، سیستم و تحلیل گران کسب و کار، توسعه دهندگان نرم افزار مبتنی بر وب، توسعه دهندگان نرم افزار تلفن همراه، مدیران امنیت شبکه و مدیران پروژه می باشند. شرکت های دولتی و خصوصی و سازمان ها در سراسر تگزاس و کشور به دنبال زنان و مردان با مهارت هایی هستند که شما می توانید در حالیکه مدرک BBA در سیستم های اطلاعات کامپیوتر را کسب می کنید، آنها را به دست آورید.

    طرح مطالعه

    • طرح مطالعه B.B.A سیستم های اطلاعات کامپیوتر
    • راهنمای برنامه درسی برای B.B.A سیستم های اطلاعات کامپیوتر
    • CIS  - طرح مطالعه B.B.A مدیریت تصمیم گیری
    • راهنمای برنامه درسی برای B.B.A سیستم های اطلاعات کامپیوتر - مدیریت تصمیم گیری
    • اطلاعات مدرک B.B.A سیستم های اطلاعات کامپیوتر
    • طرح ماینور مطالعه سیستم های اطلاعات کامپیوتر
    • اطلاعات مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار

    آنچه خواهید آموخت

    به عنوان یک دانشجوی رشته اصلی CIS، شما مهارت های فنی را بدست می آورید و ابزارها و مفاهیم مورد نیاز برای توسعه سیستم های اطلاعات معنی دار و مرتبط که نرم افزار، شبکه، ارتباطات داده ها، سخت افزار، منابع داده ها، مدیریت سیستم و مردم را تلفیق می کند، یاد می گیرید. تمرکز مدرک CIS بر روی یکپارچه سازی راه حل های فناوری اطلاعات و فرآیندهای کسب و کار برای پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی کسب و کار و شرکت های دیگر، و قادر ساختن آنها برای رسیدن به اهداف خود در یک راه موثر و کارآمد می باشد. CIS یک رشته فنی و تجاری است، و دانشجویان یک درک قوی از سیستم های اطلاعاتی را تشکیل می دهند که به دیگر عملکردهای تجارت (امور مالی، سرمایه گذاری، حسابداری، مدیریت، عملیات، و بازاریابی) که در آنها فن آوری اطلاعات به کار برده می شود، مرتبط می شود.

    رشته CIS دانشگاه وست تگزاس A & M، دانشجویان را برای مدیریت و به کار بردن تکنولوژی در سازمان ها مجهز می کند. تمرکز این مدرک بر روی تجزیه و تحلیل، طراحی، و پیاده سازی سیستم های اطلاعات است. دوره های اصلی یک پایه محکم در برنامه نویسی شی گرا و ساخت یافته، سیستم عامل های مدرن، و مدیریت و توسعه پایگاه داده ارائه می دهند. دانشجویان می توانند یادگیری خود را به مناطق خاصی از علاقه مانند هوش مصنوعی، ارتباط از راه دور، برنامه نویسی وب، و یا مدیریت عملیات اختصاص دهند. رشته های سیستم های اطلاعات کامپیوتر دانش فنی و سازمانی لازم برای ارائه رهبری فناوری را ارائه می دهند. منابع این برنامه دانشجویان را با تکنولوژی و نرم افزار قابل دسترس و یادگیری کاربردی آشنا می کند. دوره های آموزشی تعاونی به دانشجویان اجازه می دهد تا در موقعیت های واقعی صنعت، کسب اعتبار، حقوق و دستمزد، و تجربه حیاتی در دنیای واقعی کار کنند.

    فعالیت های فوق برنامه

    دانشجویان به منظور ارتقاء یادگیری درچندین فعالیت فوق برنامه شرکت می کنند. باشگاه فناوری که با دستگاه های کامپیوتری (به عنوان مثال، روبات، آزمایشگاه های کامپیوتر، مجازی سازی سرور، و غیره)، کار می کند، خدمات فن آوری مبتنی بر کامپیوتر در وب و طراحی بازی رقایت می کند، مسابقات بازی های ویدیوئی و LAN پارتی ها را میزبانی می کند، فرصت های خدمات را فراهم می کند، و بسیاری فعالیت های دیگر ارائه می دهد.
     

    برنامه CIS برای دانشجویان فرصت بازدید از شرکت های مختلف فناوری اطلاعات را فراهم می کند. هدف از این بازدیدها تلاش برای ارائه یک فرصت برای کشف محیط کار در محل و دیدار با حرفه ای های محیط کار می باشد. این برنامه ها شامل بازدید از سازمان هایی مانند مایکروسافت، بوئینگ، هیولت پاکارد، بل هلیکوپتر، NASA، سیسکو، و WALGREENS می شود.
     

    Enactus یک سازمان دانشجویی در دانشکده کسب و کار است. Enactus از یک طرز فکر کسب و کار و یک رویکرد مدیریتی به منظور بهبود کیفیت زندگی و استانداردهای زندگی مردم نیازمند و کمک به کسب و کار دستیابی به سودآوری استفاده می کند.
     

     به عنوان یک دانشکده بازرگانی معتبر AACSB، دانشکده بازرگانی واجد شرایط است تا بتا گاما سیگما (جامعه افتخارات بین المللی برای دانشجویان کسب و کار) و بتا آلفا پسی (انجمن افتخارات بین المللی برای حرفه ای های اطلاعات مالی با کسب مدرک در حسابداری، امور مالی، و یا سیستم های اطلاعات کامپیوتر) را دنبال کند.
     

    دانشکده بازرگانی یک مطالعه تابستانی سالانه در خارج از کشور که بر روی کسب و کار و مسائل میان فرهنگی تمرکز دارد را پشتیبانی می کند. موقعیت ها شامل دانمارک، سوئد، انگلستان، روسیه، آلمان، اتریش، سوئیس، و کانادا می شوند.
     

    هر ترم و در طول تابستان دانشجویان در پروژه های تحقیقاتی فناوری با اساتید CIS شرکت می کنند، و به هریک از دانشجویان آموزش فردی توسط اساتید ماهر داده می شود. به چندین نفر از دانشجویان کمک هزینه های پژوهشی طرح های پژوهشی اعطا می شود.

     
    گروه مدیریت، بازاریابی و کسب و کار عمومی

    برنامه های مدرک در بخش MMGB پایه قوی در اصول کسب و کار و تخصص در زمینه های کاربردی را ترکیب می کند. دانشجویان می توانند وسعت مطالعات کارشناسی خود را با تکمیل برنامه های اصلی کسب و کار عمومی به دست آورند. برنامه کسب و کار عمومی در حالی که به دانشجویان اجازه می دهد تا بر زمینه های گوناگونی از تاکید تمرکز کنند، برای آنها درک گسترده ای از کسب و کار را نیز فراهم می کند. کسب و کار بین المللی و زمینه های مرتبط با آن همیشه هیجان انگیز بوده است، که تمام جنبه های محیط کسب و کار جهانی شده است. کسب و کار بین المللی می تواند به سفر هیجان انگیز، فرصت های سرمایه گذاری، و آشنا شدن با دیگر فرهنگ ها و کشور ها منجر شود.
     

    شرکتها و سازمانها به منظور برتری در محیط کسب و کار جهانی به نیروی کار بسیار با استعداد نیاز دارند. منابع انسانی حرفه ای مسئول یافتن، استخدام و توسعه استعداد ها می باشند. تاکید در زمینه مدیریت منابع انسانی می تواند به گزینه های شغلی هیجان انگیز و پویا منجر شود.

     

    کارآفرینان و سازندگان کسب و کار کوچک از پیشگامان پیشرو در راه آینده می باشند. یک بینش بر اساس مدل کسب و کار سخت اما قابل انعطاف همراه با تعصب و غیرت سازگار و انرژی و علاقه می تواند یک سازمان نو پا را به یک سازمان پایدار و مطابق با نیازهای مشتریان، کارکنان، و جوامع توسعه دهد. تحصیل در رشته بازاریابی  ترکیبی از استراتژی های بازاریابی مطمئن و قابل اعتماد با تجارت الکترونیک و خواسته های یک اقتصاد دانشی را ارائه می دهد. برنامه درسی کالج بازرگانی صلاحیت های تخصصی در استراتژی بازاریابی، رسانه های اجتماعی و فن آوری اطلاعات را فراهم می کند، که در موقعیت های حرفه ای در محیط بازاریابی پویای امروز بسیار ضروری است.

     

    مدیریت مطالعه مردم است. تحصیل در رشته مدیریت بر استخدام افراد، نگه داشتن کارکنان با انگیزه، ایجاد تیم های موفق و تبدیل شدن به یک رهبر نمونه و همچنین توسعه استراتژی های مورد نیاز برای نگه داشتن سازمان مناسب و رقابتی در یک محیط پویا، تمرکز دارد. همه برنامه های تحصیلی در بخش MMGB بر روی آماده کردن دانشجویان برای شرکت هوشمند، فعال و سازنده در کسب و کار و زندگی اجتماعی تمرکز می کنند.

    برنامه های کارشناسی

    • کسب و کار عمومی
    • مدیریت
    • بازاریابی

    برنامه های تحصیلات تکمیلی

    • برنامه MBA
     
    کسب و کار عمومی

    فرصت های شغلی

    مدرک کارشناسی کسب و کار عمومی یک درک قوی از مناطق اساسی در کسب و کار از جمله امور مالی، حسابداری، مدیریت ، بازاریابی ، اقتصاد، قانون کسب و کار و سیستم های اطلاعات کامپیوتر را فراهم می کند.  برنامه درسی برای آماده سازی دانشجویان برای محیط متنوع دنیای کسب و کار طراحی شده است. این برنامه فرصت های شغلی زیادی در شرکت های بزرگ، کسب و کارهای کوچک، سازمان های دولتی، و سازمان های غیر انتفاعی در اختیار دانشجویان قرار می دهد. حیطه گرایش های ویژه شامل کسب و کار بین المللی، کارآفرینی، مدیریت بهداشت و درمان، و قانون کسب و کار و ارتباطات می باشد. دوره های کلاس درس در روز و شب به دانشجویان به صورت تمام وقت و پاره وقت ارائه می گردد. دانشگاه وست تگزاس A & به عنوان یکی از پیشگامان آموزش معتبر کسب و کار آنلاین، بازرگانی عمومی BBA از طریق وب را ارائه می دهد تا دانشجویان سطح بالای مدیریت کسب و کار مورد نیاز برای مدرک کسب و کار عمومی را تکمیل کنند. این برنامه به طور خاص برای کسانی که قادر به تکمیل دوره های سنتی در محل پردیس Canyon نیستند، طراحی شده است. البته، حتی اگر دانشجویان، کلاس ها را به صورت آنلاین هم گرفته باشند، اما برای تکمیل دوره آنلاین خود، قصد گرفتن یک یا چند کلاس در پردیس دانشگاه را داشته باشند، انعطاف پذیری برنامه های دانشگاه این اجازه را به آنها می دهد.

    طرح مطالعه

    • طرح مطالعه کسب و کار عمومی B.B.A.
    • طرح مطالعه کسب و کار عمومی B.B.A. (آنلاین)
    • طرح مطالعه GBUS در کارآفرینی B.B.A.
    • راهنمای برنامه درسی برای کارآفرینی B.B.A.
    • طرح مطالعه GBUS در مدیریت بهداشت و درمان B.B.A
    • راهنمای برنامه درسی برای مدیریت بهداشت و درمان B.B.A
    • طرح مطالعه GBUS در کسب و کار بین المللی B.B.A
    • راهنمای برنامه درسی برای کسب و کار بین المللی B.B.A
    • اطلاعات مدرک کسب و کار عمومی B.B.A
    • راهنمای برنامه درسی برای کسب و کار عمومی B.B.A
    • اطلاعات مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار

    آنچه خواهید آموخت

    مدرک کسب و کار عمومی یک عرضه گسترده به تمام عناصر حیاتی فراهم می کند که یک تابع سازمان دهی شده را درست می کند. این مدرک تخصصی را که بیشتر مدارک هدف دار (مانند امور مالی و حسابداری) فراهم می کنند، فراهم نمی کند، اما در رویکرد عمومی خود با ارزش است. دانشجویان یک نمای کلی از بسیاری از توابع در دنیای تجارت و چگونگی واکنش این توابع را به دست می آورند. هر مدرک بازرگانی شامل کار با اعداد و تجزیه و تحلیل آماری می شود، اما دانشجویان کسب و کار عمومی باید توانایی برقراری ارتباط اطلاعات مکتوب و شفاهی مختصر، پیشرفت در کار گروهی، و خوب کار کردن تحت فشار را توسعه دهند. رشته های اصلی کسب و کار عمومی هم باید در مورد ساختارهای سازمانی با توجه به اهداف گروه، و با توجه به مواد اولیه و برنامه های در حال توسعه برای حرکت رو به جلوی پروژه باشد.

    فعالیت های فوق برنامه

    Enactus یک سازمان دانشجویی در دانشکده کسب و کار است. Enactus از یک طرز فکر کسب و کار و یک رویکرد مدیریتی به منظور بهبود کیفیت زندگی و استانداردهای زندگی مردم نیازمند و کمک به کسب و کار دستیابی به سودآوری استفاده می کند.

    به عنوان یک دانشکده بازرگانی معتبر AACSB، دانشکده بازرگانی واجد شرایط است تا بتا گاما سیگما (جامعه افتخارات بین المللی برای دانشجویان کسب و کار) را دنبال کند.


    دانشکده بازرگانی یک مطالعه تابستانی سالانه در خارج از کشور که بر روی کسب و کار و مسائل میان فرهنگی تمرکز دارد را پشتیبانی می کند. مکان ها شامل دانمارک، سوئد، انگلستان، روسیه، آلمان، اتریش، سوئیس، و کانادا می شوند.

    مدیریت
     

    فرصت های شغلی

    مدیریت یک فرایند سازمانی است که شامل برنامه ریزی استراتژیک، تعیین اهداف ، مدیریت منابع ، استقرار انسانی و مالی دارایی های مورد نیاز برای دستیابی به اهداف و اندازه گیری نتایج است . حرفه ای های این رشته برای استفاده از مهارت های خود در انواع مختلف تنظیمات انعطاف پذیری کسب می کنند. بسیاری از مسیرهای شغلی از جمله موقعیت در شرکت ها، شرکت های چند ملیتی، سازمان های دولتی، و سازمان های غیر انتفاعی در زمینه هایی مانند حمل و نقل و تدارکات، مراقبت های سلامت، انرژی، مدیر شرکت، مدیر عملیات، مدیریت منابع انسانی، رهبری، کارآفرینی، مدیریت بین المللی و برنامه ریزی در هر دو بخش خدمات و تولید برای فارغ التحصیلان رشته مدیریت وجود دارد. تقریبا همه سازمان ها - بزرگ یا کوچک، انتفاعی یا غیر انتفاعی، انواع فرصتهای شغلی مدیریت را ارائه می دهند. موقعیت های مدیریت نیاز به مهارت های گسترده ارتباطات، تفکر خطی منطقی، و راحتی و شایستگی در رهبری یک تیم به سمت اهداف دارد. برنامه رشته مدیریت در دانشگاه وست تگزاس A & M آموزش عمومی و آموزش در مدیریت همراه با فرصت انتخاب رشته های انتخابی تخصصی را فراهم می کند.

    طرح مطالعه

    • طرح مطالعه مدیریت B.B.A
    • طرح مطالعه مدیریت B.B.A منابع انسانی
    • اطلاعات مدرک مدیریت B.B.A
    • راهنمای برنامه درسی برای مدیریت B.B.A
    • راهنمای برنامه درسی برای B.B.A منابع انسانی MGT
    • طرح مطالعه ماینور مدیریت
    • اطلاعات مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

    آنچه خواهید آموخت

    مدیریت استفاده از مفاهیم علوم رفتاری، استراتژی و تفکر کارآفرینی، برای تصمیم گیری برای انجام دادن موثر و کارآمد کسب و کار های انتفاعی یا غیر انتفاعی است. مطالعه مدیریت شامل چگونگی برانگیزاندن مردم، چگونگی بهینه سازی رضایت کارکنان و بهره وری؛ چگونگی برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل کار؛ چگونگی تصمیم گیری با استفاده از سیستم های اطلاعاتی و اطلاعات کمی؛ و چگونگی پیاده سازی استراتژی های سازمانی می شود.

    اولین و مهم
    ترین مهارت که دوره های مدیریت به دانشجویان ارائه می دهند چگونگی رفتار با عنصر انسانی در محل کار، چه از طریق همکاران یا کارمندان می باشد. دانشجویان بهبود مهارت های ارتباطی خود، یادگیری برای حل و فصل مناقشات و تبدیل شدن به رهبران بهتر و موثر تر به چالش کشیده می شوند.
    این امر ممکن است از طریق نقش بازی کردن، پروژه های خاص، مطالعات موردی و یا انواع روش های دیگر انجام شود. دانشجویان باید مهارت های لازم برای کار با افراد از طیف گسترده ای از زمینه ها و ایجاد پروژه های روان تر را توسعه دهند.

    دوم، مدیران باید بدانند که چگونه منابع را مدیریت کنند، از نگه داشتن صورت حساب تا اطمینان از اینکه هر کس مواد لازم برای شغل خود را به طور موثر و کارآمد داشته باشد، از وظایف یک مدیر کارآمد است. بسیاری از دوره ها نیز در ساخت مهارت های حسابداری و امور مالی تمرکز می کنند تا این اطمینان حاصل شود که مدیران در بودجه بندی های مورد نیاز خود بهترین استفاده را از منابع مالی که به آنها اختصاص داده شده خواهند کرد.

    در نهایت،
    دانشجویان باید یاد بگیرند که چگونه در رشته مدیریت، زمان را به صورت هوشمندانه مدیریت کنند. مدیر بودن تنها به معنی نگه داشتن دیگر افراد در یک صف و یک برنامه منظم نیست، بلکه به معنی الگوی خوب بودن برای دیگران نیز است. مدیریت زمان، بهره وری، و سایر مهارت های مدیریتی شخصی
    یک بخش اساسی از حفظ یک کسب و کار در حال اجرا می باشد.

    فعالیت های فوق برنامه

    Enactus یک سازمان دانشجویی در دانشکده کسب و کار است. Enactus از یک طرز فکر کسب و کار و یک رویکرد مدیریتی به منظور بهبود کیفیت زندگی و استانداردهای زندگی مردم نیازمند و کمک به کسب و کار دستیابی به سودآوری استفاده می کند.

    به عنوان یک دانشکده بازرگانی معتبر AACSB، دانشکده بازرگانی واجد شرایط است تا بتا گاما سیگما (جامعه افتخارات بین المللی برای دانشجویان کسب و کار) را دنبال کند.


    دانشکده بازرگانی یک مطالعه تابستانی سالانه در خارج از کشور که بر روی کسب و کار و مسائل میان فرهنگی تمرکز دارد را پشتیبانی می کند. مکان ها شامل دانمارک، سوئد، انگلستان، روسیه، آلمان، اتریش، سوئیس، و کانادا می شوند.

    بازاریابی

    فرصت های شغلی

    تبلیغات، بازاریابی، آگهی تبلیغاتی، روابط عمومی و مدیران فروش، تحقیقات بازار، استراتژی بازاریابی، فروش، تبلیغات، آگهی، قیمت گذاری، توسعه محصول، و روابط عمومی فعالیت های شرکت های خود را هماهنگ می کنند. در شرکت های کوچک، مالک یا مدیر اجرایی ممکن است مسئولیت تمام تبلیغات، آگهی های تبلیغاتی، بازاریابی، فروش و روابط عمومی را قبول کند. در شرکت های بزرگ، که ممکن است محصولات و خدمات متعدد در سراسر کشور و یا حتی در سراسر جهان ارائه دهند، معاون  اجرایی به طور کلی، بازاریابی، تبلیغات، فروش، و سیاست های روابط عمومی را هدایت می کند.

    طرح مطالعه

    • طرح مطالعه بازاریابی B.B.A
    • اطلاعات مدرک بازاریابی B.B.A
    • راهنمای برنامه درسی برای بازاریابی B.B.A
    • طرح مطالعه ماینور بازاریابی
    • اطلاعات مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

    آنچه خواهید آموخت

    بازاریابی یک زمینه گسترده با هدف اصلی ایجاد تقاضا برای محصولات یا خدمات یک شرکت است. رشته بازاریابی یک درک قوی از فعالیت های مختلف کسب و کار، که شامل شناسایی و انتخاب بازارهای هدف، تا توسعه، قیمت گذاری، قرار دادن و گسترش محصولات و خدمات و مدیریت روابط بین شرکای تجاری و مشتریان آنها می شود را فراهم می کند. دانشجویان برای دنبال کردن درک و مهارت بیشتر در زمینه های انتخابی از رشته هایی از قبیل فروش، تبلیغات، مدیریت محصول، توزیع و تدارکات، تجارت الکترونیک و بازاریابی بین المللی، یک پایه گسترده در مفاهیم و شیوه ها و فرصت های بازاریابی دریافت می کنند. حرفه ای های رشته بازاریابی نیاز به مهارت های ارتباطی خوب دارند و باید از کار با مردم لذت ببرند. مدیران بازاریابی معاصر نه تنها باید حوزه های سنتی کانال های بازاریابی، مدیریت فروش، تبلیغات، و پژوهش را درک کنند، بلکه باید با انگیزه های مصرف کننده و فروشنده آشنا باشند. این فرآیند به طور کلی نیاز به درک درستی از رفتار خریدار و رفتار فروشنده در چارچوب محیط کسب و کار دارد.

    فعالیت های فوق برنامه

    Enactus یک سازمان دانشجویی در دانشکده کسب و کار است. Enactus از یک طرز فکر کسب و کار و یک رویکرد مدیریتی به منظور بهبود کیفیت زندگی و استانداردهای زندگی مردم نیازمند و کمک به کسب و کار دستیابی به سودآوری استفاده می کند.

    به عنوان یک دانشکده بازرگانی معتبر AACSB، دانشکده بازرگانی واجد شرایط است تا بتا گاما سیگما (جامعه افتخارات بین المللی برای دانشجویان کسب و کار) را دنبال کند.


    دانشکده بازرگانی یک مطالعه تابستانی سالانه در خارج از کشور که بر روی کسب و کار و مسائل میان فرهنگی تمرکز دارد را پشتیبانی می کند. مکان ها شامل دانمارک، سوئد، انگلستان، روسیه، آلمان، اتریش، سوئیس، و کانادا می شوند.

    کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (M.B.A)

    برنامه MBA در دانشگاه وست تگزاس A & M طیف گسترده ای از گزینه های مختلف برای دانشجویانی که به دنبال مدرک کسب و کار حرفه ای از یک برنامه با مجوز رسمی AACSB هستند، ارائه می دهد. دانشجویان در برنامه MBA گزینه های گرایش در مدیریت، بازاریابی، مدیریت مراقبت های بهداشتی، و سیستم های اطلاعات کامپیوتر (دانشجویان علاقه مند به گرایش حسابداری باید برنامه MPA را در نظر بگیرند، در حالی که دانشجویان علاقه مند به گرایش اقتصاد یا امور مالی باید برنامه MSFE را در نظر بگیرند.) را دارند. برنامه MBA در دانشگاه وست تگزاس A & M مورد تایید بسیاری از گروه های ملی قرار گرفته است. این تایید و به رسمیت شناختن شامل رتبه بندی در یواس نیوز اند ورد ریپورت 2013، تایید به عنوان طلوع ستاره 2013-2012 توسط FindyourMBA، و به عنوان بهترین برنامه MBA در GetEducated.com، اخیرا MBAprograms.org دوره های دانشگاه وست تگزاس A & M در اداره امور شرکت ها و اخلاق را به عنوان یکی از دوره های منحصر به فرد به رسمیت شناخته است. توجه ممکن است برای برتری در برنامه تحصیلی قبلی، عملکرد GMAT، پیشرفت حرفه ای در صنعت و / یا برای خدمت نظام ارائه شود.

    برنامه 31 تا 49 واحدی MBA طراحی شده است تا در طول دو سال تکمیل شود، اگر چه این برنامه می تواند برای برخی از دانشجویان در حداقل زمان ممکن یعنی در طول یک سال تکمیل شود. دوره ها در پردیس، در آماریلو (در درجه اول در شب) و آنلاین ارائه می شوند. دانشجویان قادر به گرفتن دوره های مورد نیاز به صورت آنلاین، یا به صورت حضوری در پردیس دانشگاه و یا در محیط آماریلو می باشند. علاوه بر این، دانشجویان امکان ترکیب دوره های انلاین، با پردیس سنتی و دوره های آماریلو را نیز برای برآورده کردن نیازهای مدرک خود دارند.

    مدارک مورد نیاز پذیرش کامل

    معدل کارشناسی (GPA) از 3.00 و یا بالاتر
    در حالی که همه متقاضیان تشویق به شرکت در آزمون GMAT می شوند، کسانی با UG GPA از 3.0 یا بالاتر ممکن است درخواست چشم پوشی از این مدرک را تا زمان تکمیل GMAT و سپس ایمیل کردن آن برای رئیس برنامه تحصیلات تکمیلی بازرگانی داشته باشند.
    ریز نمرات رسمی از موسسات آموزش عالی
    سه توصیه نامه مورد نیاز است. حداقل یک توصیه نامه باید حرفه ای باشد. توصیه نامه دانشکده بازرگانی برای دانلود در دسترس می باشد. 
    رزومه نشان دادن پیشرفت حرفه ای *
    بیانیه ای از اهداف برای دنبال کردن مدرک تحصیلات تکمیلی بازرگانی
    مهارت در
    دوره های بازرگانی پایه

     

    مدارک مورد نیاز پذیرش موقت

    معدل کارشناسی (GPA) 2.5 و یا بالاتر اما کمتر از 3.0
    نمره GMAT قابل مقایسه با دانشجویانی که در این برنامه در حال حاضر موفق هستند
    ریز نمرات رسمی از موسسات آموزش عالی

    سه توصیه نامه مورد نیاز است. حداقل یک توصیه نامه باید حرفه ای باشد.
    رزومه نشان دادن پیشرفت حرفه ای *
    بیانیه ای از اهداف برای دنبال کردن مدرک تحصیلات تکمیلی بازرگانی
    مهارت در دوره های بازرگانی پایه


    پذیرش موقت در یک برنامه کارشناسی ارشد در دانشکده کسب و کار بسته به پس زمینه کلی هر متقاضی که در بالا توضیح داده شد، می تواند از مراحل متعدد تشکیل شود.


    مرحله اول

    همگام با
    سیاست های پذیرش در دانشکده تحصیلات تکمیلی تاریخی، پذیرش اساسی موقت ممکن است زمانی اعطا شود که هر دو شرط زیر وجود داشته باشد:

    • حداقل معدل مقطع کارشناسی 2.5 و
    • حداقل درصد 25 در یک یا چند گروه از GMAT.

    دانشجویانی که برای پذیرش اساسی موقت واجد شرایط نیستند، پذیرش نمی شوند و ممکن است با رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی برای کمک و یا فرصت پذیرش در آینده مشورت کنند.


    مرحله دوم

    مطابق با الزامات تعیین شده برای پذیرش موقت در یک برنامه کارشناسی ارشد در دانشکده کسب و کار، کمیته پذیرش کارشناسی ارشد کسب و کار تمام مواد دانشجویی را که در بالا ذکر شد بررسی می کند، علاوه بر تکمیل هر کار فارغ التحصیل اولیه، الزامات را برای حفظ پذیرش موقت تعیین می کند. (به عنوان مثال ، تکرار GMAT برای کسب نمره قابل مقایسه با دانشجویانی که در حال حاضر در این برنامه موفق هستند و یا ارائه توضیح در رابطه با اهداف حرفه ای). انتظار می رود دانشجویانی که دارای پذیرش موقت هستند، در تمامی دوره ها درجه B یا بالاتر کسب کنند.


    مرحله سوم

    کمیته
    پذیرش کارشناسی ارشد کسب و کار مواد را برای همه دانشجویان در مرحله دوم پذیرش موقت
    در پایان هر ترم پاییز و بهار و در پایان جلسه دوم تابستان بررسی می کند. با توجه به عملکرد دانشجو که در مرحله دوم در بالا توضیح داده شد، کمیته پذیرش کارشناسی ارشد کسب و کار ممکن است به دانشجو توصیه کند که به پذیرش کامل در برنامه های تحصیلات تکمیلی منتخب خود در دانشکده کسب و کار نقل مکان کند. توصیه ها برای دانشجویان شامل مدارک مورد نیاز برای پذیرش دوره تمام وقت نمی شود، این توصیه ها بر اساس عملکرد فردی دانشجویان در نظر گرفته شده و می تواند شامل توصیه برای پایان دادن به پذیرش موقت و تشویق دانشجو به مشورت با رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی برای کمک در امکان پذیرش دیگر برنامه ها در خارج از دانشکده بازرگانی باشد.

    مواد برنامه کاربردی دانشکده تحصیلات تکمیلی

    بسته کامل برنامه کاربردی دانشکده تحصیلات تکمیلی شامل برنامه کاربردی تحصیلات تکمیلی، ریز نمرات رسمی از تمام موسسات آموزش عالی، نمره GMAT (در صورت لزوم)، و هزینه درخواست تحصیلات تکمیلی می شود. بسته کامل برنامه کاربردی دانشکده تحصیلات تکمیلی باید توسط دانشکده تحصیلات تکمیلی با مهلت درخواست برای اطمینان از در نظر گرفتن برای ترم انتخاب شده تحویل گرفته شود. مهلت های درخواست اول آگوست (برای پاییز)، اول دسامبر (برای بهار)، و اول می (برای تابستان) می باشد.

    اگر دانشجو مراحل اخذ پذیرش را تا قبل از پایان ترم اول دوره کارشناسی ارشد تکمیل نکرده باشد، "انتظار" اداری از ثبت نام متقاضی در ترم های بعدی که بر روی فایل دانشجو قرار داده شده جلوگیری می کند.

    توجه: دانشجویان باید قبل از واجد شرایط شدن برای کمک های مالی فدرال پذیرفته شده باشند. برنامه ها ممکن است اسناد اضافی برای پذیرش نیاز داشته باشد.

    مواد کاربردی دانشکده بازرگانی

    از متقاضیان برای برنامه MBA در دانشکده کسب و کار درخواست می شود که یک نسخه از رزومه کاری حرفه ای خود، بیانیه ای برای توصیف اهداف شغلی خود و اینکه چگونه کسب مدرک MBA در دستیابی آنها به این اهداف کمک خواهد کرد، و سه توصیه نامه را به اداره برنامه های کسب و کار فارغ التحصیلی ارائه دهند.

    پس از تایید توسط کمیته پذیرش بازرگانی تحصیلات تکمیلی دانشکده بازرگانی، یک دانشجو با پذیرش موقت ممکن است در 12 تا 18 واحد دروس انتخابی برنامه MBA شرکت کند. کمیته پذیرش کسب و کار تحصیلات تکمیلی دانشجو را برای پذیرش کامل یک برنامه کارشناسی ارشد در دانشکده کسب و کار بررسی می کند بر اساس معدل دانشجو و:

    • کسب نمرات B و بالاتر در کار سطح تحصیلات تکمیلی به عنوان یک دانشجوی موقت پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده کسب و کار،
    • ارائه نمره GMAT قابل مقایسه با دانشجویان موفق در برنامه MBA،
    • ارائه سه توصیه نامه (حداقل یک توصیه نامه باید یک توصیه حرفه ای باشد)،
    • ارائه رزومه نشان دادن پیشرفت حرفه ای،
    • ارائه بیانیه ای از اهداف و مقاصد و چگونگی دستیابی به یک مدرک MBA برای
      افزایش توانایی خود برای رسیدن به اهداف شغلی خود.
     

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 10 خرداد 1393
    ویراستار:
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share