خانه English
search icon
  • فرم ورود
  • استرالیا
  • نیوزیلند
  • انگلستان - بریتانیا
  • ایالات متحده
  • کانادا
  • مالزی
  • تحصیل زبان انگلیسی
  • دانشگاه نیوساث ولز

  • دانشگاه نيو ساث ولز (University of New South Wales)
    دانشگاه نيو ساث ولز يک دانشگاه دولتي و تحقيقاتي به تاسيس سال 1949 در شهر زيباي سيدني است. نزديک به 40.000 دانشجو از 130 کشور دنيا در اين دانشگاه مشغول به تحصيل مي باشند که حدودا 7000 نفر از اين دانشجويان خارجي هستند.
    اين دانشگاه بيش از 300 رشته تحصيلي براي دانشجويان کارشناسي  و 600 رشته براي دانشجويان کارشناسي ارشد ارائه مي دهد. علاوه بر اين بيش از 100 پروژه  تحقيق در دست اجرا مي باشد.
    دانشگاه نيو ساث ولز علاوه بر عضويت در دانشگاه هاي گروه هشت، يکي از 15 دانشگاهي است که عضو "تعاوني مراکز تحقيقاتي" نيز مي باشد.
    برخي از مراکز تحقيقاتي در اين دانشگاه، مراکز تحقيقاتي ملي هستند از جمله اين مراکز: مرکز ملي تحقيقاتي اپيدمولوژي اچ.آي.وي، مرکز تحقيقات سرطاني و مرکز تحقيقات مغز و اعصاب. 
    مرکز تحقيقاتي سرطان در اين دانشگاه بزرگترين مرکز سرطان شناسي در نيمکره جنوبي است.
    دانشگاه نیو ساث ولز

    رتبه بندي دانشگاه نيوساث ولز:

    در ميان رده بندي هاي داخلي و خارجي، دانشگاه نيو ساث ولز رتبه هاي بسيار خوبي را به خود اختصاص مي دهد. در سال 2019 رتبه اين دانشگاه در سه نظام رتبه بندي معتبر به شرح زير مي باشد:
    101-150 :Shanghi
    96  :Time
    45 :Qs

    دانشکده هاي دانشگاه نيو ساث ولز 

    دانشکده علوم اجتماعي
    آکادمي نيروي دفاعي استراليا
    دانشکده بازرگاني استراليا
    دانشکده هنرهاي زيبا
    دانشکده مهندسي
    دانشکده حقوق
    دانشکده پزشکي
    دانشکده علوم پايه
    دانشکده ساخت محيط طبيعي

    ددلاين اپلاي دانشگاه نيوساث ولز

    دانشجويان در دو مقطع دکتري و کارشناسي ارشد تحقيقاتي زمان مشخص شده اي براي اپلاي ندارند و هر زماني که بخواهند مي توانند اقدام کنند.
    آخرين مهلت براي اپلاي دانشجويان در دو مقطع کارشناسي و کارشناسي ارشد آموزشي در نيم سال اول تا پايان ماه نوامبر و در نيم سال دوم تا پايان ماه مي مهلت خواهند داشت.  

    شرايط پذيرش دانشگاه نيوساث ولز

    براي پذيرش در مقطع کارشناسي عموما داشتن مدارک چهارساله تحصيلي با معدل قابل قبول و مدرک دوره ي فانديشن در دانشگاه  و همچنين نمره زبان در مدرک آيلتس 6.5  و معادل آن الزامي است.
    براي پذيرش در مقطع کارشناسي ارشد آموزشي، داشتن مدرک کارشناسي از يک دانشگاه مورد تاييد نياز مي باشد.
    و براي پذيرش در مقطع کارشناسي ارشد تحقيقاتي، مدراک تحصيلي دانشگاهي از يک دانشگاه معتبر با معدل بالا مورد نياز است. 
    و نمره زبان در مقاطع  کارشناسي ارشد به بالا 7.0 در مدرک آيلتس و معادل آن در مدرک تافل الزامي است.

    هزينه زندگي در شهر سيدني

    هزينه هاي زندگي در شهر سيدني با توجه به نوع زندگي هر فرد متفاوت مي باشد و به طور کلي هزينه هاي زندگي در شهر سيدني در سال 2019 در موارد عمومي به شرح زير است:
    مـثلا هزينه يک وعده غذا در يک رستوران ارزان قيمت حدودا 20 دلار و هزينه رفت و آمد با وسايل نقليه عمومي ماهانه 220 دلار مي باشد.

    خوابگاه هاي دانشگاه نيو ساث ولز

    در مرکز دانشگاهي کنزينتن در دانشگاه نيو ساث ولز، هفت مرکز اقامتي در داخل دانشگاه و همچنين يک خوابگاه دانشجويي در نزديکي دانشگاه قرار دارد. هر يک ازين خوابگاه ها داراي امکانات متفاوتي مي باشند و بسيار شيک و مدرن هستند.
    خوابگاه New college
    اين خوابگاه  که مختص به دانشجويان ارشد و دکتري مي باشد و در داخل دانشگاه قرار دارد و داراي تمامي امکانات و وسايل لازم براي زندگي به صورت کامل است در اين خوابگاه غذا سرو نمي شود.
    خوابگاه Uni Lodge
    اين خوابگاه در نزديکي دانشگاه قرار گرفته است و داراي امکانات و وسايل زندگي به صورت کامل مي باشد و نزديک به 230 نفر دانشجو را اسکان مي دهد و همچنين فاقد سرو غذا مي باشد.
    دهکده دانشجويي
    اين مجموعه خوابگاه ها نيز داراي فول امکانات به همراه تمامي وسايل مورد نياز زندگي مي باشند و از آپارتمان هاي 2 خوابه تا 8 خوابه تشکيل شده اند. در اين خوابگاه غذا سرو نمي شود.
    قيمت اتاق هاي تک نفره در آپارتمان هاي يک خوابه 330 دلار و اتاق هاي تک نفره در آپارتمان هاي 2 تا 3خوابه 250 دلار و در اتاق هاي 4 خوابه تا 8 خوابه 230 دلار است.
    Creston College
    يک خوابگاه دخترانه مي باشد و در اين خوابگاه غذا سرو مي شود.
    International House
    اين خوابگاه نيز که مختص به دانشجويان کارشناسي ارشد است همراه با سرو غذا مي باشد با هزينه ي هفته اي 240 دلار همراه است.
    Kensington Colleges
    هزينه اجاره هر اتاق در اين خوابگاه نزديک به 290 دلار در هفته است.
    Shalom College
    در اين خوابگاه اتاق هاي يک نفره 365 دلار در هفته با سرويس بهداشتي مشترک و در اتاق هاي يک نفره با سرويس بهداشتي خصوصي 450 دلار است.
    Warrane College
    آپارتمان هاي داخل اين کالج بدون سرو غذا است و مناسب افرادي است که همراه با خانواده و فرزندان خود زندگي مي کنند و هزينه اسکان در اين آپارتمان ها با توجه با امکاناتي که دارند حدودا بين 250 تا 800 دلار مي باشد.
    دانشگاه نیو ساث ولز

    بورسيه دانشگاه نيوساث ولز

    بورسيه دوره هاي تحقيقاتي:
    بورسیه IPRS:
    اين بورسيه مختص به دانشجويان در دوره دکتري و ارشد تحقيقاتي است که شامل رشته ي خاصي نمي باشد و دربرگيرنده ي تمامي رشته ها است و براي دانشجويان ارشد به مدت دو سال وبرای دانشجويان دکتري به مدت دوسال پرداخت مي شود.
    اين بورسيه شرايط بسيار عالي دارد و شامل پرداخت شهريه دانشگاه و بيمه دانشجويي و همچنين پرداخت مبلغ 22500 دلار سالانه به دانشجويان براي انجام کارهاي تحقيقاتي است. همچنين با دريافت اين بورسيه ازپرداخت هزينه سفر و هزينه ويزا معاف خواهيد شد. همچنين پرداخت شهريه فرزندان با تخفيف همراه خواهد بود و بيمه اعضاي همراه نيز پرداخت خواهد شد. 
    بورسیه UIPA:
    اين بورسيه نيز مختص به دانشجويان در دوره ي دکتري و کارشناسي ارشد تحقيقاتي است و دربرگيرنده تمامي رشته ها مي باشد.
    اين بورسيه پرداخت شهريه دانشگاه و همچنين پرداخت ساليانه 22500 دلار بابت انجام کارهاي تحقيقاتي و همينطور تخفيف در پرداخت شهريه براي فرزندان همراه است.
    بورسیه ADS:
    اين بورسيه که از طرف دولت استراليا پرداخت مي شود مختص به دانشجويان در دوره ي دکتري و کارشناسي ارشد است و خاص دانشجوياني است که در کشورهاي در حال توسعه زندگي مي کنند و خواستار تحصيل در اين کشور مي باشند. براي دريافت اين بورس رقابت بالايي وجود دارد و امکان دارد دريافت آن نزديک به يک سال زمان ببرد و اين بورسيه به دانشجوياني که شرايط و صلاحيت لازمه را داشته باشند تعلق مي گيرد.
    اين بورسيه شامل پرداخت شهريه دانشگاه تا پايان تحصيل و هزينه هاي زندگي و تمامي هزينه هاي جانبي به صورت کامل و همچنين هزينه کلاس زبان پيش از شروع دانشگاه است.
    بورسیه ALA:
    اين بورسيه براي دانشجوياني است که در تحصيل پيشرو و نابغه مي باشند و پس از بررسي شرايط و صلاحيت دانشجويان به آن ها اهدا مي شود و مختص به دانشجويان در دوره کارشناسي ارشد تحقيقاتي و دکتري است. براي دريافت اين بورسيه نيز رقابت بالايي وجود دارد و شامل پرداخت شهريه دانشگاه تا پايان تحصيل و هزينه هاي زندگي و رفت و آمد و ساير هزينه ها به صورت کامل و همينطور هزينه کلاس زبان پيش از شروع به تحصيل مي باشد.
    بورسيه رشته هاي خاص:
    اين بورسيه در مقطع هاي کارشناسي ارشد تحقيقاتي و دکتري در تعداد محدودي رشته که در اين دانشگاه وجود دارد ارائه مي شود و شامل پرداخت هزينه هاي زندگي مي باشد.
    بورسيه تخفيف دانشگاه:
    در اين بورسيه دانشجويان در زمان پرداخت شهريه دانشگاه تخفيف خواهند داشت و در صورت انجام کار و تحقيقات در زمينه کاري مشخص شده توسط دانشکده مربوطه، دانشگاه مبلغ 22500 دلار به صورت ساليانه به دانشجويان پرداخت مي کند و در زمان پرداخت شهريه فرزندان نيز تخفيف شامل حال دانشجو خواهد بود.

     

     

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل نمایید.

    سازمان آموزش و تعلیم | ایلیاد بین الملل | امید راه آینده | آرمان پرشین خاورمیانه

    ونک: ۸۳۸۷۰-۰۲۱  |  ۴۲۳۴۹۰۰۰-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۸-۰۲۱  |  ۸۸۲۰۷۰۷۹-۰۲۱

    نیاوران: ۲۶۱۰۴۲۰۴-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۲۱۸-۰۲۱  |  ۲۶۱۴۸۵۰۹-۰۲۱  |  ۲۶۱۵۰۱۱۸-۰۲۱
    سعادت‌آباد:  ۲۲۳۸۵۶۳۹-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۶۷۱-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۸۹۷-۰۲۱  |  ۲۲۳۸۵۹۸۶-۰۲۱
    آخرین بروز رسانی: 07 شهريور 1398
    ویراستار: Elham Moradi
                                                 Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF
  • این مطلب را به اشتراک بگذارید
    • facebook share google plus share linkedin share telegram share twitter share